لیست قیمت های دینا پلیمر

لیست قیمت اتصالات دینا پلیمر

۳ آبان ۱۴۰۱

 ایران یکی از کشورهایی است که از دیرباز از سیستم لوله کشی و فاضلاب شهری بهره می برده است. بنابراین می توان ایران را یکی از کشورهای پیشتاز در استفاده از انواع  لوله دانست. با پیشرفت علم و صنعت در سالیان گذشته، تهیه و تولید انواع لوله ها در بسیاری از کشورها رونق گرفته است. لوله ها تاثیرات زیادی در صنعت و زندگی انسان دارند. لوله کشی آب شهر، لوله های فاضلاب، لوله های خط گاز و نفت، لوله های سوخت رسان به کوره های فولاد و… از مصارف مهم لوله در صنعت و زندگی به شمار می رود.

 همانطور که می دانید لوله های استفاده شده در موارد نام برده، متفاوت است. به همین دلیل بهتر است با انواع لوله های موجود در بازار آشنا شوید. جالب است بدانید لوله کشی یا صنعت پایپینگ در زمینه های مختلف با انواع لوله ها و روش های متفاوت انجام می‌گیرد.  

هر کدام از این روش ها نیاز به لوله های خاص خود دارد. لوله ها با انواع آلیاژهای مختلف در صنعت پایپینگ ساخته می شوند. موارد گفته شده در کنار موارد دیگری از جمله ابعاد لوله و قطر آن، منجر به تغییرات قیمتی لوله ها می گردد. همانطور که می دانید در سیستم لوله کشی، یکی از مهم ترین مسائل، قیمت تمام شده لوله ها می باشد.

 این عوامل منجر می شود افرادی که نیاز به لوله های مختلف دارند، به دنبال تهیه لیست قیمت انواع لوله ها باشند. لوله بازار یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش انواع لوله های پلیمری و فلزی می باشد. این سایت قصد دارد در این بخش لیست قیمت دینا پلیمر که یکی از معتبر و با کیفیت ترین برند ها در زمینه فروش انواع لوله می باشد را برای شما بیان نماید.  

اگر به دنبال خرید لوله های پلیمری دینا پلیمر هستید، این مطالب را تا انتها مطالعه کنید تا با نحوه قیمت گذاری این لوله ها و همچنین لیست قیمت دینا پلیمر، آشنا شوید. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پنج لایه با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

لیست قیمت دینا پلیمر  

بهتر است قبل از اینکه  لیست قیمت دینا پلیمر را مشاهده کنید، اطلاعاتی در مورد شرکت دینا پلیمر و نحوه تاسیس آن داشته باشید. شركت ديبا پليمر، در سال ۱۳۸۴ و در زمینی به وسعت ۲۳۰۰۰ مترمربع در شهرستان نظرآباد كرج، فعاليت توليدی خود را آغاز نمود. 

هدف نخست این مجموعه، تامین مواد اولیه واحد های تولید کننده سیم و کابل کشور بوده که در سایه تجربیات مدیران اجرایی با سابقه و مجرب، موفق به ارائه محصولات خود به سایر صنایعی که از آمیزه های پلیمری بر پایه PVC بهره می جویند، گردیده است. این شرکت همواره به تولید یک نوع محصول پلیمری بسنده نکرده است و لوله های پلیمری در ابعاد و قطور مختلف تولید کرده که پاسخگوی بخش بزرگی از نیاز صنعتی و خانگی به لوله های پلیمری در کشور می باشد.  

 این شرکت، با بکارگیری تکنولوژی های روز و بهره جويی از كارشناسان و مشاورین مجرب اين صنعت در بخش توليد و كنترل كيفيت، توانسته به خوبی پاسخگوی نیازهای متنوع بازارهای هدف بوده و در زمره ی تامین کنندگان اصلی معتبرترین تولید کنندگان داخلی و خارجی در صنایع سیم و کابل، درب و پنجره UPVC، قطعات لوازم خانگی، چاپ و بسته بندی، ساختمان و سد سازی، قرار بگیرد. 

مدیران شرکت دیبا پلیمر با بیش از ربع قرن سابقه اجرایی در طراحی و تولید فرمولاسیون های متنوع، متناسب با نیازهای مشتریان، همواره کوشیده اند تا در راستای اصل تولید با کیفیت، بهبود مستمر و تامین هرچه بهتر و بیشتر نیازهای مشتریان، ثابت قدم باشند. شرکت دینا پلیمر همواره می کوشد که بهترین لوله های پلیمری را با لیست قیمت دینا پلیمر مناسب، به مشتریان خود عرضه کند. این شرکت همواره به دنبال افزایش کیفیت محصولات خود می باشد. 

لیست قیمت دینا پلیمر به دلیل تنوع بسیار زیاد انواع محصولات و همچنین نوسانات بازار، بسیار گسترده است. این لیست همواره در حال بروز شدن است و محصولات جدید، متناسب با نیاز های روز صنعت لوله کشی کشور، به آن اضافه می شوند. مانند لوله های پلیمری تک لایه، لوله های پلیمری دو لایه، سه لایه و…. این امر موجب شده است که لیست قیمت دینا پلیمر دارای تنوع محصولات زیادی باشد و شما بتوانید به راحتی متناسب با نیاز خود و همچنین میزان هزینه ای که در نظر گرفته اید، اقدام به تهیه لوله های پلیمری دینا پلیمر نمایید.  

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله تک لایه با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

 قیمت اتصالات دینا پلیمر  

امروزه اتصالات پلیمری کاربرد زیادی دارند و جای اتصالات فلزی را در بازار و صنعت لوله‌کشی پر کرده‌اند. ساختار این اتصالات به این صورت است که با استفاده از ساختارهای پیشرفته با ترکیبی از مواد شیمیایی ساخته و پرداخته شده است و در طول سال های اخیر مانند متریال دیگری مثل مواد فلزی، چوبی و سیمانی نقش مهمی در ساخت و ساز منازل و ساختمان‌ها داشته‌اند.

از عوامل اصلی رشد استفاده از اتصالات پلیمری می‌توان به انعطاف‌پذیری، دارا بودن لیست قیمت پایین اتصالات پلیمری و طول عمر این اتصالات اشاره کرد. از اتصالات پلاستیکی بیشتر در کشاورزی، آبرسانی و فاضلاب ساختمان‌ها، خطوط انتقال آب، انتقال مایعات شیمیایی و همچنین در شبکه‌های آبرسانی و انتقال فاضلاب‌های خانگی استفاده دارند. اتصالات پلیمری دینا پلیمر یکی از با کیفیت ترین اتصالات پلیمری هستند که در ایران تولید می شوند. قیمت اتصالات دینا پلیمر نسبت به سایر رقبا از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد.  

اتصالات پلیمری دارای انواع مختلفی هستند. مانند اتصالات پلی اتیلن که از انواع اتصالات پلیمری پرکاربرد است. یکی از انواع آن، اتصالات پلی اتیلن مشبک است که با نماد اختصاری (PEX) شناخته می ‌شود. این نوع اتصال لوله پلی اتیلن به علت مقاومت بالا در برابر حرارت، تحمل فشار و مقاوم نسبت به ضربه برای سیستم‌ های گرمایشی کف کاربرد دارد. نوع دیگری از اتصالات پلیمری که محبوبیت زیادی دارد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است اتصالات پروپیلن می باشد. 

پروپیلن شبیه اتصالات پی وی سی است با این تفاوت که مقاوم‌ تر و کاربردی‌ تر بوده و حداقل تا ۵۰ سال عمر می‌ کند. اتصالات پروپیلن دارای انواع است و به عنوان محبوب ‌ترین اتصالات ها در بازار جهانی شناخته شده است. از انواع آن می ‌توان به هموپلیمر، کوپلیمر ضربه‌ ای و کوپلیمر اندام اشاره کرد. 

قیمت اتصالات دینا پلیمر نسبت به مزایای متنوعی از جمله انعطاف پذیری، تحمل تنش‌های فشاری بالا، ایمنی و ضریب اطمینان بالا، نصب آسان در محیط های شیب دار، قابلیت بازیافت و… که دارند، بسیار مقرون به صرفه می باشد. به همین دلیل، بسیاری از افراد که در کار لوله کشی متخصص هستند، به دنبال قیمت اتصالات دینا پلیمر هستند که این محصولات را خریداری نمایند.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت نیک بسپار با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

اتصالات دینا پلیمر در سایت ها و فروشگاه های مختلفی عرضه می گردد. برخی از این فروشگاه ها، محصولات متفرقه و بی کیفیت را به جای اتصالات دینا پلیمر اصل، به مشتریان عرضه می کنند که از کیفیت پایین و قیمت بالایی برخوردار است. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت اتصالات دینا پلیمر، به بخش فروشگاه سایت لوله بازار مراجعه کرده و لیست قیمت انواع اتصالات دینا پلیمر را در آن جا مشاهده کنید.  

 لیست قیمت جدید دینا پلیمر  

یکی از مشکلاتی که ممکن است در زمان مشاهده لیست قیمت ها با آن مواجه شوید، پیدا نکردن لیست قیمت جدید دینا پلیمر است. عوامل مختلفی بر قیمت های یک محصول تاثیر گذاشته و منجر به افزایش قیمت آن می شود. افزایش قیمت و تورم در کشور نیز بسیار بالاست و به صورت ماهیانه و سالیانه، لیست قیمت محصولات، با افزایش مواجه می شود. در ادامه دلایلی که شما نیاز به لیست قیمت جدید دینا پلیمر پیدا می کنید و همچنین نحوه مشاهده لیست قیمت جدید دینا پلیمر برای شما بیان خواهد شد.  

قیمت دلار

 اولین و مهمترین گزینه ای که برای دلیل افزایش قیمت ها به ذهن افراد خطور می کند، افزایش قیمت دلار است. متاسفانه این مورد گزینه ای درست و حیاتی، برای افزایش قیمت است. هر چه قیمت دلار در سالیان گذشته افزایش یافته است، با همان ضریب افزایش و حتی بیشتر، قیمت محصولات نیز گران شده است. 

تا جایی که قیمت دلار بصورت ماهیانه با افزایش مواجه شده و تمامی محصولات نیز به دنبال آن رشد قیمت داشته اند. شرکت دینا پلیمر نیز به دلیل وارداتی بودن بخشی از مواد اولیه و به ناچار، مجبور به افزایش قیمت محصولات خود شده است. این امر موجب گردیده است که شما هر چند ماه یکبار، نسبت به تهیه لیست قیمت جدید دینا پلیمر اقدام کنید. بنابراین بهتر است با افزایش قیمت دلار و تورم، شما نیز به دنبال یافتن لیست قیمت جدید دینا پلیمر باشید. 

رابطه های فروش

یکی دیگر از مواردی که منجر به افزایش قیمت محصولات می گردد، افرادی هستند که به عنوان رابطه اقدام به فروش محصولات یک شرکت می نمایند، متناسب با تورم، برای خود سود های بیشتری در نظر می‌گیرند و این امر منجر به افزایش قیمت محصولات می گردد.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت یزد بسپار با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

 برخی از سایت های فروشنده محصولات دینا پلیمر نیز، این رویه را پیش می گیرند. این امر موجب می گردد در برخی از سایت‌ها شما با لیست قیمت جدید دینا پلیمر مواجه شوید. در حالی که برخی از سایت های معتبر دیگر همچنان با قیمت های قبلی اقدام به فروش لوله ها و اتصالات دینا پلیمر می نمایند. سایت لوله بازار یکی از سایت های معتبر در این زمینه می باشد که تا زمانی که کارخانه دینا پلیمر نسبت به ارایه لیست قیمت جدید دینا پلیمر اقدام نکند، افزایش قیمتی در محصولات عرضه شده، ایجاد نمی کند.

تفاوت  محصولات

 در مورد سومی که منجر به ارائه لیست قیمت جدید دینا پلیمر می گردد، تولید محصولات جدید و یا حذف محصولات قدیمی از جدول فروش شرکت می باشد. این امر منجر می گردد که شرکت ملزم به ارائه لیست قیمت جدید دینا پلیمر سایت ها و فروشگاه هایی که این محصول را عرضه می‌کنند، شود. شما می‌توانید برای یافتن لیست قیمت جدید دینا پلیمر، به بخش فروشگاه سایت لوله بازار مراجعه نمایید.  

قیمت روز دینا پلیمر  

بطور کلی قیمت لوله های پلیمری به عوامل مختلفی وابسته است. قیمت روز دینا پلیمر بیشتر بسته به قیمت تمام شده ای است که برای تولید محصول هزینه شده است. استراتژی قیمت گذاری براساس قیمت تمام شده، روشی ساده را در پیش می گیریم. هزینه های تولید را جمع می کنیم و سودی برای محصول در نظر می گیریم. قیمتی که برای کالا یا خدمت مشخص می شود ترکیبی خواهد بود از هزینه های آن به همراه سودی که برای آن مشخص شده است. 

این استراتژی از پرکاربردترین استراتژی قیمت گذاری بوده و مورد استفاده بسیاری از کسب و کارها نیز هست. این روش بر قیمت روز دینا پلیمر بیشترین تاثیر را دارد و هرچه مواد بکار رفته در ساخت لوله ها با کیفیت بیشتر و درجه یک باشد، قیمت تمام شده‌ی محصول نیز افزایش می یابد. دینا پلیمر نیز در ساخت لوله از مواد درجه یک استفاده می کند. 

مورد بعدی که بر قیمت روز دینا پلیمر تاثیر گذار است، میزان تقاضای بازار است. تقاضا و قیمت در بیشتر محصولات از جمله انواع لوله های پلیمری رابطه مستقیم دارند. هرچه تقاضا بیشتر شود، قیمت نیز افزایش می یابد. وضعیت بازار و میزان تقاضا همیشه مهمترین عامل در نحوه قیمت گذاری کالا و خدمات بوده و هستند. میزان تقاضا برای یک محصول می تواند تحت شرایط مختلفی متغیر باشد. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت نیوپایپ با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

برای مثال ممکن است تقاضا برای یک محصول به خاطر ارزش خاصی که مشتریان برای محصول قائل هستند یا عدم آشنایی مشتریان با محصولات دیگر متفاوت باشد. البته بیشتر فروشندگان محصولات دینا پلیمر؛ از جمله لوله بازار؛  قیمت گذاری خود را بر اساس عرضه و تقاضا انجام نمی دهند و این مورد تاثیر زیادی در قیمت روز دینا پلیمر ندارد.  

روش دیگر توجه و رقابت فروشندگان نسبت به قیمت محصولات است. در این قیمت گذاری محصولات دینا پلیمر، رقبا مهمترین عامل در قیمت گذاری به شمار می روند. در این قیمت گذاری به جای توجه به میزان تقاضای یک محصول یا هزینه های انجام شده برای آن، به عامل رقابت تمرکز می شود. رقابت یک محصول از نظر قیمت با رقبای دیگر تاثیر زیادی در ارزش و قیمت گذاری کالا از نگاه مشتری دارد. 

این موارد در کنار عوامل دیگری همچون نوع لوله پلیمری و همچنین ویژگی های آن اعم از تک لایه ، دولایه ، سه لایه وغیره باعث تفاوت قیمتی این محصول می شود. شما برای اطلاع دقیق از قیمت روز دینا پلیمر، می توانید به بخش فروش و یا پشتیبانی سایت لوله بازار مراجعه کرده و قیمت تمامی انواع لوله های پلیمری را از آنجا مشاهده کنید.  

لیست قیمت شرکت دینا پلیمر 

شرکت دینا پلیمر یکی از شرکت های خوشنام و معتبر در زمینه تولید و عرضه انواع لوله و اتصالات پلیمری می باشد. این شرکت همواره تلاش کرده است تا لوله و اتصالات پلیمری با کیفیت را با قیمت مناسب و کمترین دشواری به دست مصرف کنندگان گرامی برساند. یکی از اقداماتی که این شرکت در راستای حفظ حقوق مشتری کرده است، انتشار لیست قیمت شرکت دینا پلیمر می باشد. 

لیست قیمت شرکت دینا پلیمر منجر گردیده است تا برخی سودجویان نتوانند لوله ها و اتصالات پلیمری این شرکت را با قیمت‌های نجومی به فروش برسانند. علاوه بر آن لیست قیمت شرکت دینا پلیمر منجر به ایجاد ثبات در بازار شده و سایر رقبا نیز به ناچار مجبور هستند قیمتی متناسب با لیست قیمت شرکت دینا پلیمر ارائه کند. 

 لیست قیمت شرکت دینا پلیمر شامل انواع لوله های پلیمری از نوع پلی اتیلن، جی آر پی، پی وی سی، گارو گیت، پلی پروپیلن، پوش فیت، پنج لایه، نیوپایپ و سوپرپایپ می باشد. این شرکت انواع لوله ها را در قطر های مختلف، مناسب برای انواع زمینه های مصرفی، تهیه و تولید می کند. لوله های موجود در لیست قیمت شرکت دینا پلیمر دارای ابعاد ۲۰, ۳۲, ۴۰, ۵۰, ۶۳, ۷۰, ۹۰, ۱۱۰, ۱۶۰, ۲۰۰, ۲۵۰, ۳۱۵ می باشد.  

نکته ای که در مورد لیست قیمت شرکت دینا پلیمر وجود دارد این است که با وجود ارائه این لیست توسط شرکت، باز هم برخی از افراد اقدام به فروش محصولات گران تر از قیمت استاندارد آن می نمایند. به همین دلیل شما برای خرید لوله های پلیمری شرکت دینا پلیمر، باید یا از طریق خود شرکت اقدام نمایید یا اینکه به سایت های عرضه کننده معتبر مراجعه فرمایید. 

اگر شما شرکت های معتبر فعال در این زمینه را نمی شناسید، نگران نباشید. لوله بازار یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه فروش لوله های دینا پلیمر می باشد.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت نیوفلکس با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

این شرکت صرفا محصولات خود را با قیمت لیست قیمت شرکت دینا پلیمر عرضه می نماید و بالاتر از حد استاندارد قیمت هیچ محصولی را به مشتریان خود عرضه نمی کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت شرکت دینا پلیمر، به سایت لوله بازار مراجعه کنید.  

 قیمت دینا پلیمر 

شرکت دینا پلیمر برای اعلام قیمت محصولات خود موارد مختلفی را در نظر می گیرد. در ادامه این موارد برای شما بیان خواهد شد.  

اهداف بازاریابی

که مهمترین آن ها بقای شرکت و تداوم حضور در بازار است. قیمت کالا باید به گونه ای تعیین شود که ضامن بقای شرکت با توجه به حداکثر سود مورد انتظار باشد.  لذا برای بدست آوردن رهبری بازار باید قیمت گذاری پایین با توجه به کیفیت کالا مورد نظر کارشناسان مربوطه قرار گیرد. 

قیمت کالا اساسا مقدار پولی است که برای کالا یا خدمت به ازای استفاده از آن توسط مصرف کنندگان پرداخته می شود. قیمت تنها رکن از عناصر بازاریابی است که باعث ایجاد درآمد می شود ولیکن بقیه عناصر بازاریابی همگی دارای هزینه هستند. به همین دلیل قیمت گذاری کالا بدون توجه به سایر ارکان بازاریابی و تغییرات بازار کار اشتباهی است.

عامل هزینه

کلیه هزینه های تولید، توزیع و فروش عامل تعیین کننده ای در قیمت گذاری کالا می باشد که شامل انواع هزینه های ثابت و متغیر است.

سازمان قیمت گذاری

در اغلب شرکت ها قیمت توسط مدیران بازاریابی، فروش و مدیران محصول تعیین می شود. در قیمت دینا پلیمر نیز، کارگروه خاصی بر قیمت محصولات نظارت دارند.

 شرایط اقتصادی

با توجه به میزان نرخ تورم، نرخ بهره، رونق یا رکود اقتصادی بر هزینه های تولید اثر گذاشته و قیمت کالا را تحت تاثیر قرار می دهند. این مورد را می توان یکی از مهمترین موارد در قیمت دینا پلیمر دانست.  

 ماهیت بازار 

قیمت تابعی از عرضه و تقاضای کل با توجه به مطلوبیت کالا در نقطه تعادل منحنی عرضه و تقاضا می باشد که در بازارهای مختلف نظیر بازار رقابت کامل، بازار انحصاری چند قطبی و انحصار کامل متفاوت است. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت آذین با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

 بازار رقابت انحصار چند قطبی

از تعداد محدودی فروشنده تشکیل شده که هر کدام نسبت به سیاست قیمت گذاری و خط مشی بازاریابی دیگران از خود حساسیت بیشتری نشان داده و کالای مورد معامله مانند فولاد یا کالایی ناهمگون مثل کامپیوتر می تواند همگون باشد. لازم به ذکر است که در این بازار تعداد فروشندگان اندک است و عرضه کنندگان کالا نسبت به خط مشی رقبا بسیار حساس می باشند.  

 دانلود لیست قیمت دینا پلیمر  

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت دینا پلیمر، اقدام به دانلود لیست قیمت دینا پلیمر نمایید. دانلود لیست قیمت دینا پلیمر به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی هر کدام از انواع لوله های پلیمری را که می خواهید، تهیه نمایید‌. شما می توانید این لیست را از طریق سایت لوله بازار، دانلود نمایید. 

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانلود لیست قیمت دینا پلیمر، به بخش پشتیبانی این سایت، پیام دهید. متخصصان این شرکت، به کمک سایت لوله بازار، اطلاعات کامل در مورد انواع لوله های پلیمری دینا پلیمر و سایر شرکت های تولید کننده را در اختیار شما قرار خواهند داد.  

اطلاعات کامل در مورد لیست قیمت ها

لیست قیمت دینا پلیمر یکی از مهم ترین و کامل ترین لیست قیمت هاست. این لیست نیاز همه‌ی افرادی است که کارشان با انواع لوله ها و اتصالات پلیمری می باشد. شما می می توانید به کمک این لیست قیمت از میانگین قیمت انواع لوله های موجود در بازار مطلع شوید و نسبت به خرید انواع لوله های پلیمری دینا پلیمر، اقدام کنید. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت پلی ران با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

برای دریافت لیست قیمت دینا پلیمر می توانید به بخش محصولات سایت لوله بازار مراجعه کنید. این سایت انواع لوله های با کیفیت از جمله لوله های شرکت دینا پلیمر را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می کند. شما می توانید با مراجعه به این سایت، انواع لوله و اتصالات مورد نظر را خریداری کنید. 

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660952  , 02140660773 ,  09104508053

 ایمیل: info@loolehbazaar.com

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660773 , 02140660952 

شماره تلفن همراه : 09104508053

ایمیل: info@loolehbazaar.com
بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
اطلاع از تخفیف و اقساط

سبد خرید

بستن (Esc)