لیست قیمت محصولات ان تی اس NTS

قیمت ان تی اس چگونه است؟ همانطور که میدانید بست ها می توانند به عنوان نگهدارنده برای انواع لوله های پلیمری، رگلاژی، سقفی و دیواری به شمار بروند. قیمت بست لوله ان تی اس یا NTS بسیار مناسب تر از نمونه های دیگر آن در بازار می باشد. همچنین تنوع در ساخت این بست ها و قابلیت آن ها در ساپورت انواع لوله ها باعث شده تا جزو مهم ترین و پرطرفدارترین پست های مورد استفاده واقع شود. 

آشنایی با قیمت روز ان تی اس چگونه است؟

امروزه به دلیل نوسانات شدیدی که در بازار ارز وجود دارد امکان دارد قیمت بعضی کالاها سرعت بیشتری پیدا کرده باشد، زیرا کاربردی بودن و تقاضای زیاد یک محصول روی قیمت آن نیز تاثیر می گذارد. بست لوله NTS نیز به دلیل تقاضای زیادی که در استفاده از آن وجود دارد قیمتش مدام در حال تغییر است. با این وجود شرکت سعی کرده تا جایی که امکان دارد در عرضه این محصول با قیمت مناسب قدم عمده را بر دارد. شما می توانید با دیدن کاتالوگ محصولات NTS به راحتی در امر خرید اقدام بفرمایید.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پوش فیت با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

درج قیمت ها مانند قیمت روز ان تی اس در سایت در چند سال اخیر رعایت شده است و در حال حاضر نیز با وجود عدم ثبات در قیمت ها شرکت قیمت را در سایت قرار داده است. ولی تنها فرقی که وجود دارد گاهی قیمت روز محصولات و بست لوله NTS تغییر داده می شود. بست های ان تی سی یکی از مهم ترین تجهیزات در امر ساختمان سازی به شمار می روند. 

تنوع بالا در اندازه و سایز توانسته این محصول را بسیار پرطرفدار کند. وظیفه اصلی بست ان تی اس این است که جسم در حال لرزش را ثابت نگه دارد. بست های ان تی اس در جنس های مختلفی ساخته و تولید می شود مانند: آلومینیوم، مس، فولاد و غیره… 

بست های ان تی اس در شکل ها و سایزها و همچنین در جنس های متفاوتی ساخته می شوند و همین عامل روی قیمت آن ها تاثیر گذار است. بست ها یکی از کارآمدترین وسایل و کوچکترین ابزار لوله کشی به شمار می روند. بست ها در دو نوع روکش دار و بدون روکش تولید می شوند. 

ان تی اس یک برند معتبر در کل جهان است و همینطور در سراسر جهان و ایران دارای نمایندگی فروش می باشد. شما با مراجعه به سایت ما می توانید هر کدام از انواع بست ان تی اس را که  از نظر قیمت ان تی اس مد نظر دارید، خریداری کنید. قیمت این محصولات مشخص است و شما می توانید تمامی قیمت های روز را در سایت مشاهده کنید. 

کاربردهای محصولات قیمت روز ان تی اس

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم موضوع قیمت روز ان تی اس یا همان بست لوله ان تی اس یا NTS از متریال های مختلفی ساخته می شود و شما به توجه به نیاز خود را در ساختمان بکار می برید. به طور کلی بست ها یک ویژگی ثابت دارند و آن ویژگی بارز نگه دارندگی در آنهاست. بست لوله ان تی اس این قابلیت را دارد تا لوله های پلیمری و دیگر لوله ها را ساپورت کرده و آنها را ثابت نگه دارد. 

این بست ها اصولا از متریال محکمی مثل آلومینیوم، گالوانیزه، فولاد و غیره ساخته می شود تا بتواند لوله ها را که عمدتا تحت تاثیر لرزش و تکان هستند را ثابت نگه دارد. گفتیم بست لوله ان تی اس دارای انواع مختلف است بنابراین هر کدام دارای ویژگی خاص خودش از نظر قیمت روز ان تی اس است و در جا و مکان مربوط به خود نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بست لوله ان تی اس از لحاظ کارایی و اتصال به دو صورت کاربرد دارد: بست لوله سقفی و دیواری. 

بست لوله سقفی وظیفه دارد تا لوله های فاضلابی که روی سقف قرار دارند را نگه دارد. بست لوله دیواری وظیفه دارد تا لوله های رایزری را در ساختمان ساپورت کند، همچون نگه داشتن لوله های فاضلاب را در بخش عمودی انجام می دهد. بست ان تی اس دارای ویژگی مهره جوشی است که متصل به بدنه بست می باشد با این ویژگی این قابلیت را دارد تا به پیچ های متری سایز ۸ و ۱۰ نیز متصل شود. 

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید بست رگلاژی با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

با توجه به توضیحاتی که داده شد متوجه شدیم که بست لوله برای محکم نگه داشتن، تنظیم و نگهداری لوله ها برای جلوگیری از جابجایی مورد استفاده قرار می گیرند. اصولا بست ها از متریال مقاوم سخت ساخته می شود تا بتواند لوله هایی که گاهی لرزشی در آنها ایجاد می شود را به خوبی نگه داری کند. 

انواع محصولات قیمت روز ان تی اس

بست لوله ان تی اس یا NTS دارای انواع مختلفی می باشد در اینجا به انواع بست لوله ان تی اس اشاره می کنیم:

بست سقفی NTS

از این بست زمانی استفاده می شود که قرار است لوله های فاضلاب در سقف کارگزاری شود. برای همین منظور جهت جلوگیری از لرزش لوله ها از بست سقفی استفاده می کنیم. این بست های دارای دو نوع با روکش پی وی سی و پلاستیکی هستند و در سایزهای مختلف موجود می باشند. مزیت استفاده از بست سقفی لاستیکی این است که دارای محلی برای نصب پیچ های متری است که این امر به نصب سریع ترو محکم به سقف بسیار کمک می کند. 

بست دیواری NTS

در هنگام لوله کشی به روش رایزی لوله ها به دلیل اینکه باید از هر گونه لرزش در امان باشند باید توسط بست ان تی اس ثابت نگه داشته شوند. این نوع از بست ان تی اس به وسیله یک سری از پایه ها می تواند لوله را محکم نگه دارد این بست نیز دارای نوع روکش دار و پی وی سی است. 

این نوع از بست ها به وسیله دو پیچ ثابت نگه داشته می شوند. این بست در سایز های مختلف وجود دارد و معمولا از سایز ۴۰ شروع می شود تا سایز ۲۰۰٫ 

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید بست اسپرینگر با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

بست های رگلاژی

گاهی برای لوله کشی فاضلاب در محل هایی استثنایی مانند پارکینگ مجبوریم از بست های رگلاژی استفاده کنیم زیرا لوله ها باید از سقف فاصله داشته باشند. در استفاده از این بست می توانیم تغییر ارتفاع را نیز تجربه کرده و این کار را ارتفاع متفاوت تنظیم کنیم. این نوع بست های ان تی اس نیز در سایز های متفاوتی وجود دارند. 

بست دنباله دار یا تی

این نوبست ان تی اس نیز به بست تی شهرت دارد. بست تی یکی از پرکاربردترین انواع بست ان تی اس می باشد. این بست ها مجهز به دو پایه فلزی می باشند که می تواند برای اتصال به سقف نیز مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین این مدل از بست نیز برای سقف قابل استفاده است. بست تی در سایزهای مختلفی و همچنین با قیمت روز ان تی اس تولید می شود. 

از جمله انواع محصولات ان تی اس 

استاپرها

از این وسیله جهت مسدود کردن لوله ها و بیشتر برای آب بندی در سیستم لوله کشی استفاده می شود. استاپرها نیز در انواع مختلف تولید می شوند. 

انواع بست های ان تی اس که در دو نوع روکش دار لاستیکی و پی وی سی تولید می شود دارای قیمت روز ان تی اس متفاوتی نیز هستند. همانطور که قبلا نیز توضیح دادیم این بست ها برای نگهداری از لوله ها تولید شده و به دوصورت پیچی، جوشی و ریگلاژی ساخته شده اند. 

بست لوله ای ان تی اس پلاستیکی

این نوع از بست ان تی اس مخصوص لوله های پلیمری می باشد که در روش های دیواری، سقفی و رگلاژی مورد استفاده قرار می گیرد. بر روی این بست ها شیار هایی وجود دارد که سبب می شود بست ها به صورت محکمی عمل کنند. 

وقتی می گوییم لوله پلاستیکی منظور این نیست که کاملا از پلاستیک ساخته شده اند، بلکه جنس اصلی آنها از آهن و روکشش از پلاستیک می باشد. این لوله ها نیز در سایز های متفاوتی وجود دارد. 

بست لوله ای ان تی اس با روکش پی وی سی

این مدل از بست ها به صورت مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرد و. قیمت روز ان تی اس مشخصی نیز دارند. این بست برای لوله به صورت پیچی و دیواری استفاده می شود. همچنین از این بست های روکش دار پی وی سی برای لوله های جوشی یا همان سقفی نیز استفاده می شود. 

لوله های ان تی اس روکش پی وی سی نیز همانند لوله ها ی روکش پلاستیک می باشد یعنی بدنه اصلی از آهن تشکیل شده و روکش آن از پی وی سی ساخته شده است. پی وی سی جنس نرم تری دارد و در سایزهای ۴۰ تا ۱۶۰ موجود می باشد. این مدل از لوله های ان تی سی در سه مدل تولید می شوند این سه مدل عبارتند از دیواری، سقفی و رگلاژی. 

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید بست لاستیکی مهره جوشی با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

بست های سقفی

بست های سقفی همان طور که از نامشان پیداست برای نگه داشتن لوله فاضلاب در سقف مورد استفاده قرار گرفته می شود، لوله فاضلاب به علت ضخامت بیشتری که دارد باید برای آن از بست های محکم تری استفاده شود به همین سبب بست های سقفی بهترین حالت و گزینه برای استفاده در این محل می باشد. بست های ان تی اس دارای انواع زیادی است و هر کدام در قسمتی که نیاز است مورد استفاده قرار می گیرد. 

بست های کابل

بست های کابل نیز مانند بقیه بست های ان تی اس دارای مقاومت و عملکرد بالا و همچنین قیمت روز ان تی اس متفاوتی است، زیرا از این بست ها برای نگه داشتن و به عبارتی ثابت نگه داشتن سیم های کابل تلفن و برق کاربرد دارد. دلیل استفاده از این بست های مخصوص به این دلیل است که این توانایی را دارند تا کابل را بدون لرزش و کاملا ثابت نگه دارند. 

زیرا در غیر این صورت خطرات زیادی را در بر خواهد داشت. البته شرکت ان تی سی علاوه بر تولید بست های باکیفیت پلاستیکی و پی وی سی بست های یک طرفه، دو طرفه، بی پایه و پایه دار نیز تولید می کند که هر کدام از اینها در جای خا خود بیشترین کاربرد و استفاده را دارد. 

بست شیلنگ ان تی سی

از این نوع بست برای اتصال شیلنگ به شیر اصلی گاز استفاده می شود. 

بست های داربست ان تی سی

بست های داربست به انواع مختلفی تقسیم می شوند که تعدادی از آنها عبارتند از بست های دو پیچ، تک پیچ، تخته گیر، آهن گیر، گردان کلاهکی و غیره.

بست های دنباله بلند و دنباله کوتاه لاستیکی؛

بست دیواری پی وی سی.

آشنایی با لیست قیمت روز ان تی اس 

یکی از مهم ترین عواملی که سبب شده تا استفاده از بست های ان تی اس فراگیر شود و طرفداران بیشماری در عرصه لوله کشی ساختمان داشته باشد این است که این محصولات دارای کیفیت بالایی هستند و همچنین قیمت روز ان تی اس بسیار مناسب است. از دیگر دلایل انتخاب بست ان تی اس استفاده از دو نوع روکش برای این مدل از بست هاست، زیرا مجریا می توانند از هر کدام از بست ها با توجه به نیاز خود استفاده کنند. 

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید بست یکطرفه با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

دلیل دیگری که جزو مهمترین دلایل استفاده از محصولات ان تی اس می باشد وجود این محصول در سایزهای زیاد است. لیست قیمت روز ان تی اس در سایت فروشگاهی محصولات ان تی اس وجود دارد و شما با مشاهده لیست قیمت می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. 

متاسفانه در حال حاضر به دلیل وجود بعضی نوسانات در بازار ارز قیمت ها ثابت نمی ماند و به همین منظور قیمت ها در لیست به روز رسانی می شود. ولی نگران نباشید محصولات ان تی اس به دلیل تنوع و کیفیت بالایی که دارند همچنان با قیمت مناسب و قیمت روز ان تی اس در دسترس شما قرار می گیرند. 

راهنمای خرید بست لوله NTS

شما می توانید با خیال راحت از شرکت ان تی اس خرید کنید. با توجه به توضیحاتی که به شما در مورد قیمت روز ان تی اس داده شد، تا حدی با این محصول و انواع آن آشنا شدید، بنابراین خرید شما با توجه به نوع نیاز شما می تواند راحت تر صورت بگیرد. در صورتی که تمایل داشتید می توانید با شماره های تماس ما در سایت ارتباط برقرار کرده و از بسیار راهنمایی ها بهره مند شوید. 

بست های لوله با سرعت بالایی نصب می شوند و در برابر خوردگی و رطوبت بسیار مقاوم هستند. جهت خرید بست ان تی اس باید ابتدا یک نظرسنجی انجام داد تا متوجه شویم که از چه نوع پستی می خواهید استفاده کنید و کاربرد آن چیست و چگونه است. کارشناسان ما می توانند شما را در خرید این محصول پرطرفدار و کاربردی و همچنین در مورد قیمت روز ان تی اس راهنمایی کنند. توصیه ما این است تا راهنمایی لازم را از مشاوران نگرفته اید، اقدام به خرید محصول نکنید. 

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660952  , 02140660773 ,  09104508053

 ایمیل: info@loolehbazaar.com

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660773 , 02140660952 

شماره تلفن همراه : 09104508053

ایمیل: info@loolehbazaar.com
بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
اطلاع از تخفیف و اقساط

سبد خرید

بستن (Esc)