لیست قیمت لوله و اتصالات ایزی پایپ

لیست قیمت روز لوله و اتصالات ایزی پایپ

قیمت محصولات ایزی پایپ ۸ خرداد ۱۴۰۲

امروزه در کشور، صنایع مختلفی مشغول به کار هستند. یکی از این صنایع، صنعت لوله و اتصالات است که به تولید این محصولات می پردازد و نقش مهمی در جاهای مختلف دارد. شرکت های مختلفی امروزه در کشور وجود دارند که در زمینه لوله و اتصالات فعال هستند. یکی از این شرکت های مطرح، شرکت ایزی پایپ است که محصولات خوب و باکیفیتی را تولید می کند و به بازار عرضه می کند. لیست قیمت لوله و اتصالات ایزی پایپ

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات سوپر پایپ با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

آخرین لیست قیمت ایزی پایپ

این شرکت هاست که در این زمینه فعال است و کار خود را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرد و حالا توانسته اند تبدیل به یکی از بهترین شرکت ها در کشور تبدیل شود که محصولاتش خریداران زیادی دارد. این شرکت محصولات متنوعی را تولید می کند و همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار هستند. هر کدام از این محصولات ویژگی های خودشان را دارند. 

محصولات ایزی پایپ، دارای مقاومت بسیار خوبی هستند، از مواد بسیار خوبی ساخته می شوند، دارای استاندارد بالایی هستند و در کنار همه آنها قیمت بسیار خوبی دارند. محصولات ایزی پایپ دارای کیفیتی در سطح جهانی است و در نتیجه می توان از خرید این ها اطمینان داشت. 

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات سوپر درین با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

از آنجایی که خیلی ها به دنبال خرید این محصولات هستند، آخرین لیست قیمت ایزی پایپ برای خیلی ها مهم است. این آخرین لیست قیمت را به راحتی می توان در سایت لوله بازار مشاهده کرد. سایت لوله بازار، تازه ترین قیمت های محصولات ایزی پایپ را درج می کند و افراد  از طریق این سایت می توانند از قیمت های روز  لوله ها و اتصالات ایزی پایپ در بازار آگاه شوند تا برای کارهای بعدی اقدام کنند. 

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات نانو پلیمر یاس با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

 

در کنار اطلاع از قیمت ها، افراد می توانند از مشاوره های مشاوران سایت لوله بازار بهره مند شوند و به جواب سوالات خود برسند. لوله بازار، سایتی حرفه ای و تخصصی در زمینه لوله و اتصالات است. 

محصولات ایزی پایپ

ایزی پایپ دارای محصولات مختلفی است که هر کدام از این محصولات، ویژگی های خودش را دارد. این شرکت که بیش از ۳۰ سال سابقه دارد، توانسته است محصولات بسیار خوبی را تولید کند و آن را به بازار عرضه کند. از این محصولات به خوبی برای کارها و شرایط مختلف استفاده می شود. در زیر به ویژگی های محصولات ایزی پایپ پرداخته شده است: 

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات سپینود پولیکا یزد با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

کیفیت بسیار خوب:

از آنجایی که محصولات ایزی پایپ از مواد اولیه بسیار خوبی ساخته می شود، به همین دلیل دارای کیفیت بسیار مناسبی است. می توان از این محصولات به خوبی و با خیال راحت استفاده کرد. 

مقاومت عالی:

محصولات ایزی پایپ دارای مقاومت بسیار خوبی هستند و از همین رو در برابر رطوبت، حرارت، مواد اسیدی و بازی و ضربات دچار مشکل نمی شوند. از این محصولات می توان در شرایط مختلف استفاده کرد و از آنها برای کارهای خود بهره برد. 

عمر مناسب:

از آنجایی که محصولات ایزی پایپ دارای مقاومت بسیار خوبی است پس عمر بالایی هم خواهد داشت.محصولات ایزی پایپ را تا سالیان طولانی می توان استفاده کرد و نگران چیزی هم نبود چون دچار مشکلی نخواهند شد. لیست قیمت لوله و اتصالات ایزی پایپ

انعطاف پذیری خوب:

یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب محصولات ایزی پایپ این است که در عین این که مقاومت خوبی دارند و محکم هستند، انعطاف بسیار خوبی هم دارند. این ویژگی در خیلی از جاها می تواند مفید باشد. 

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات لوله گستر گلپایگان با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

همان گونه که مشاهده می کنید، محصولات ایزی پایپ دارای ویژگی های بسیار خوبی هستند. از همین رو خیلی ها به خرید آنها علاقه دارند. اگر برای خرید محصولات برند ایزی پایپ دوست دارید تا به روزترین قیمت ها را بدانید می توانید به سایت لوله بازار مراجعه کنید. این سایت به خوبی می تواند تازه ترین اطلاعات درباره قیمت ایزی پایپ و دیگر موارد را در اختیار شما قرار دهد. 

لیست قیمت ایزی پایپ خرداد ۱۴۰۱

محصولات ایزی پایپ از مواد اولیه ای بسیار مناسب ساخته شده اند و از همین رو دارای کیفیتی بسیار خوب می باشند. این محصولات در عین این که کیفیت و مقاومت بسیار خوبی دارند، قیمت بسیار مناسبی هم دارند و از همین رو خیلی ها از مشتریان این محصول هستند و دوست دارند تا از آن خرید کنند. 

برای خرید این محصولات شما نیاز دارید تا آخرین قیمت های محصولات ایزی پایپ را بدانید. اکنون که ما در ماه خرداد سال ۱۴۰۱ به سر می بریم، خیلی ها به دنبال لیست قیمت ایزی پایپ خرداد ۱۴۰۱ می گردند و برایشان مهم است که بدانند آخرین قیمت ها در این ماه چقدر است تا بتوانند بر اساس آن تصمیم بگیرند. 

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات لاوین پلاست با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

قیمت های لوله و اتصالات ایزی پایپ بر حسب عوامل مختلف تغییر می کند. این عوامل شامل قیمت مواد اولیه، قیمت ارز، نوسانات بازار و دیگر چیزها می باشد. در هر صورت این که افراد دوست دارند تا از آخرین قیمت ها آگاهی یابند. 

برای این کار شما می توانید به لوله بازار مراجعه کنید که سایتی معتبر و حرفه ای در زمینه لوله و اتصالات است. در این سایت شما می توانید لیست قیمت محصولات ایزی پایپ در خرداد ۱۴۰۱ را به راحتی دریابند و از این طریق برای کارهای بعدی خود برنامه ریزی کنند. 

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات تهران اتصالات با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

در کنار اطلاع از قیمت، لوله بازار می تواند مشاوره های بسیار خوبی را به افراد ارائه دهد. مشاوران لوله بازار می توانند سوالات مختلف افراد را به خوبی جواب دهند. با ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید تا به شما جواب داده شود. لیست قیمت لوله و اتصالات ایزی پایپ

قیمت ایزی پایپ

قیمت محصولات ایزی پایپ با توجه به کیفیت و استاندارد بالایی که دارند بسیار مناسب است و از همین خیلی ها دوست دارند محصولات این شرکت را خریداری کنند. 

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات پلی گستر سمنان با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

قیمت ایزی پایپ به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به آنها پرداخته شده است:

۱٫قیمت مواد اولیه: 

بسیار ساده است که بفهمیم که هر چقدر که قیمت مواد اولیه بیشتر باشد، قیمت محصولات برند ایزی پایپ نیز بیشتر خواهد شد. این که قیمت متریال و مواد اولیه برای ساخت لوله و اتصالات چقدر باشد خود به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر چقدر که یک تولیدکننده مواد مورد نیاز خود را بالاتر بخرد آن را نیز بالاتر خواهد فروخت و این رابطه مستقیمی است که در همه محصولات وجود دارد و شامل لوله و اتصالات ایزی پایپ نیز می شود. 

۲٫قیمت ارز:

یکی از دیگر چیزهایی که می تواند روی قیمت تمام شده محصولات ایزی پایپ تاثیر بگذارد، قیمت ارز است که در اینجا منظور همان دلار است. بسیاری از مواد اولیه مورد نیاز برای لوله و اتصالات از کشورهای دیگر وارد می شود و برای خرید آنها از ارز استفاده می شود. مطمئنا زمانی که قیمت ارز بالاتر برود، هزینه مواد اولیه وارداتی نیز بیشتر می شود. پس طبیعی است که این موضوع روی قیمت محصولات ایزی پایپ تاثیر بگذارد. هر چقدر که قیمت ارز بالاتر برود، قیمت محصولات برند ایزی پایپ نیز بالاتر خواهد رفت.. قیمت ارز یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت خیلی از محصولات در کشور می باشد و بنابراین ثبات ارز در اقتصاد کشور بسیار مهم است. 

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات جی اس آی با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

۳٫تصمیمات شرکت:

از دیگر عواملی که روی قیمت محصولات ایزی پایپ اثر می گذارد، تصمیمات خود شرکت ایزی پایپ است. ممکن است شرکت به خاطر دلایل مختلف سعی در بالا و پایین کردن قیمت های خود بگیرد. بنابراین سیاستهای شرکت روی قیمت آن تاثیر می گذارد. ممکن است شرکت تصمیم بگیرد قیمت های خود را بالاتر ببرید یا این که کمی قیمت های خود را تعدیل کند. همه این ها به تصمیمات مدیران این شرکت بستگی دارد. 

کاتالوگ محصولات ایزی پایپ

محصولات ایزی پایپ،تنوع خوبی دارند و انواع لوله و اتصالات توسط شرکت ایزی پایپ تولید می شود. از این محصولات می توان برای جاهای مختلفی مانند خانه ها، ادارات، فاضلاب ها، زمین های کشاورزی و دیگر موارد استفاده کرد. این محصولات دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و در کنار آن قیمت بسیار مناسبی دارند. 

از همین رو خیلی ها به دنبال کاتالوگ محصولات ایزی پایپ هستند تا از انواع محصولات این برند خوشنام آگاه شوند. خیلی ها دوست دارند تا از محصولات ایزی پایپ برای پروژه ها و کارهای خود استفاده کنند پس طبیعی است که کاتالوگ این محصولات برایشان مهم باشد. با این کاتالوگ آنها می توانند انواع محصولات ایزی پایپ را بشناسند و با اندازه و دیگر مشخصات آنها آشنا شوند. لیست قیمت لوله و اتصالات ایزی پایپ

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات یزد پلیمر با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

این کاتالوگ را به راحتی می توان در سایت لوله بازار بدست آورد. لوله بازار سایتی حرفه ای و تخصصی در زمینه لوله و اتصالات است که می توانید کاتالوگ و لیست برندهای مختلف در زمینه لوله و اتصالات را ارائه دهد که یکی از آنها برند ایزی پایپ می باشد. شما اگر دنبال کاتالوگ و فهرست محصولات برند ایزی پایپ هستید می توانید به لوله بازار بروید و آن را به دست بیاورید.

در کنار لیست محصولات، ایزی پایپ آخرین و به روزترین قیمت ها را از محصولات ایزی پایپ ارائه می دهد. مشاورین لوله بازار در کنار همه این ها آماده هستند تا به سوالات مختلف شما در زمینه لوله و اتصالات پاسخ دهند. ما بهترین خدمات را بهش ما ارائه خواهیم کرد. 

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات لوله مسعود با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

قیمت پوش فیت ایزی پایپ

محصولات پوش فیت، امروزه نقش مهمی در لوله کشی های صنعتی و فاضلابی دارند. امروزه محصولات پوش فیت توسط شرکت های مختلفی در ایران تولید می شود. یکی از این شرکت ها، ایزی پایپ است که پوش فیت های بسیار خوبی را تولید می کند و آن را به بازار عرضه می کند. پوش فیت ایزی پایپ کیفیت بسیار خوبی دارد، از مقاومت بسیار مناسبی برخوردار است، عمر و دوام بسیار بالایی دارد و در عین حال قیمت خوبی هم دارد. از همین رو خیلی ها به دنبال محصولات پوش فیت ایزی پایپ هستند. 

قیمت پوش فیت ایزی پایپ برای خیلی ها مهم است و از همین رو به دنبال جایی هستند که بتوانند از آخرین قیمت های آن باخبر شوند. لوله بازار به عنوان سایتی تخصصی و حرفه ای که در این زمینه فعالیت می کند می تواند به خوبی افراد را از قیمت محصولات پوش فیت ایزی پایپ باخبر کند. این قیمت ها با توجه به اخرین تحولات بازار درج می شوند و بنابراین می توان از انها اطمینان داشت. لیست قیمت لوله و اتصالات ایزی پایپ

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات بهتراشان با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

افرادی که می خواهند از آخرین و به روزترین قیمت ها در زمینه محصولات مختلف ایزی پایپ که شامل مصولات پوش فیت نیز می شود مطلع شوند، می توانند به سایت لوله بازار مراجعه کنند. این سایت خدماتی عالی و مناسب را به افراد ارائه می دهد. در کنار آگاهی از قیمت پوش فیت، شما می توانید لیست محصولات برند ایزی پایپ را مشاهده کنید و نیز اگر سوالی دارید از مشاوران آن بپرسید. مشاوران لوله بازار به خوبی به سوالات شما پاسخ می دهند. 

قیمت اتصالات پوش فیت ایزی پایپ

اتصالات پوش فیت به اندازه لوله های پوش فیت از اهمیت برخوردار هستند. اتصالات پوش فیت ایزی پایپ مانند لوله های آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و می توان به خوبی از آنها استفاده کرد. این محصولات دارای قیمت بسیار خوبی نیز هستند. 

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات پلی ران با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

قیمت اتصالات پوش فیت ایزی پایپ برای خیلی ها مهم است و در نتیجه دنبال مطمئن ترین و به روزترین قیمت ها می باشند. اگر شخصی به دنبال قیمت این اتصالات است می تواند به سایت لوله بازار مراجعه کند. لوله بازار با توجه به شرایط بازار، اخرین قیمت ها را درج می کند و به افراد ارائه می دهد. افراد می توانند لیست قیمت ها را از سایت ما دانلود کنند تا آن را با خود داشته باشند و به خوبی از آن استفاده کنند. 

قیمت های این محصولات مانند دیگر محصولات تابع قیمت مواد اولیه، قیمت ارز ، شرایط بازار ودیگر چیزهاست و ممکن است تغییر کند. در هر صورت این که به خوبی می توان در لوله بازار از قیمت اتصالات پوش فیت برند ایزی پایپ باخبر شد. 

در کنار این ها افراد می توانند از مشاوره های سایت لوله بازار بهره مند شوند. لوله بازار، سایتی حرفه ای در زمینه لوله و اتصالات است. اگر در این زمینه سوالی دارید می توانید از مشاوران ما بپرسید تا آنها با حوصله به شما پاسخ دهند. ما همواره سعی کرده ایم تا بهترین خدمات را به افراد ارائه دهیم. به جز ایزی پایپ، در لوله بازار  می توان از قیمت برندهای مختلف آگاه شد. قیمت ها با توجه به آخرین تحولات بازار هستند در نتیجه قابل اطمینان هستند. می توانید با ما تماس بگیرید. لیست قیمت لوله و اتصالات ایزی پایپ

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پوش فیت با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

لیست قیمت پوش فیت ایزی پایپ

پوش قیت ایزی پایپ شامل لوله و اتصالات است. این محصولات دارای کیفیت بسیار خوبی هستند چون از مواد اولیه خوب و تحت استاندارهای جهانی ساخته می شوند. محصولات پوش فیت ایزی پایپ دارای مقاومت بسیار خوبی هستند، وزن سبکی دارند، عمر و دوام بالایی دارند و در کنار همه این ویژگی های خوب دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستند. 

طبیعی است که خیلی ها دوست داشته باشند تا از این محصولات استفاده کنند و در نتیجه به دنبال خرید آن می روند. افراد مختلفی دنبال لیست قیمت پوش فیت ایزی پایپ هستند تا بتوانند از طریق این لیست، از قیمت ها آگاه شوند. اما از کجا می توان به این لیست دسترسی پیدا کرد؟

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت اتصالات پوش فیت با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

در جواب این سایت باید گفت که سایت لوله بازار، سایتی مطمئن و بسیار مناسب است که شما می توانید در آن لیست قیمت محصولات پوش فیت برند ایزی پایپ را به دست اورید. از طریق این لیست شما می توانید به خوبی از قیمت های به روز انواع محصولات پوش فیت آگاه شوید و برای خرید و کارهای بعدی خود برنامه ریزی کنید. لوله بازار همواره آخرین قیمت های محصولات برندهای مختلف لوله و اتصالات را ارائه می دهد و ساتی حرفه ای و تخصصی در این زمینه است. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله PVC با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

در کنار اطلاع از قیمت ها می توان به خوبی از دیگر خدمات لوله بازار نیز استفاده کنید. شما می توانید هر سوالی که در زمینه لوله و اتصالات در ذهن خود دارید را از مشاوران لوله بازار بپرسید تا آنها با حوصله پاسخ بدهند. لوله بازار می تواند برای افرادی که در زمینه لوله و اتصالات فعال هستید، منبعی ارزشمند باشد. به ما اعتماد کنید و مطمئن باشید که ما جواب اعتماد شما را با خدماتی خوب خواهیم داد. 

لیست محصولات ایزی پایپ

ایزی پایپ با توجه با سابقه ای که دارد، تا کنون محصولات مختلفی را تولید و به بازار عرضه کرده است. هر کدام از این محصولات دارای ویژگی های خاص خود هستند اما همگی از کیفیت خوبی برخوردار هستند چون از مواد اولیه مناسب و تحت استاندارد عالی ساخته شده اند. محصولات ایزی پایپ در عین کیفیت خوب و مقاومت عالی ای که دارند دارای قیمت بسیار خوبی نیز هستند و به همین دلیل است که مشتریان زیادی دارند. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله تک لایه با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

محصولات ایزی پایپ شامل موارد مختلفی مانند لوله های پنج لایه، لوله های پوش فیت، اتصالات کوپلی، اتصالات پرسی و دیگر موارد می باشد. 

خیلی ها دوست دارند تا از این محصولات در کارهای خود استفاده کنند بنابراین به دنبال لیستی از این محصولات هستند تا بتوانند با آنها آشنا شوند و مشخصات آنها را بشناسند. 

اگر می خواهید تا با انواع محصولات ایزی پایپ آشنا شوید نیاز به لیستی از آن دارید. در سایت لوله بازار شما می توانید به خوبی لیست محصولات ایزی پایپ را داشته باشید. در این لیست انواع محصولات ساخت ایزی پایپ درج شده است و مشخصات آن نیز ذکر شده است. در کنار آن، شما می توانید از قیمت های محصولات ایزی پایپ نیز به خوبی اگاه شوید. 

قیمت ها همگی با توجه به آخرین شرایط بازار هستند و در نتیجه افراد می توانند در لوله بازار از قیمت های به روز محصولات ایزی پایپ اگاه شوند. لیست قیمت لوله و اتصالات ایزی پایپ

در کنار ارائه لیست محصولات برندهای مختلف و اطلاع رسانی از قیمت های مختلف، افراد می توانند از مشاوره های سایت لوله بازار نیز به خوبی بهره مند شوند. هم چنین لوله بازار در زمینه فروش انواع محصولات لوله و اتصالات نیز فعالیت دارد. 

افراد می توانند به خوبی در این سایت برای خرید محصولات مورد نظر خود اقدام کنند. ما اماده ارائه بهترین خدمات به شما هستیم . کافی است به ما اعتماد کند. 

دانلود لیست قیمت ایزی پایپ

لیست قیمت ایزی پایپ برای افرادی که دنبال خرید محصولات این برند هستند بسیار مهم است. با این لیست افراد می توانند بهتر برای خرید اقدام کنند. محصولات ایزی پایپ کیفیت بسیار خوبی دارند، دوام بالایی دارند، مقاومت بسیار مناسبی دارند و در کنار این ها قیمت خوبی هم دارند. این شرکت با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید لوله و اتصالات، توانسته است جایگاه خوبی را در این بازار به دست بیاورد. لیست قیمت لوله و اتصالات ایزی پایپ

از آنجایی که خیلی ها دنبال خرید محصولات این برند هستند، در نتیجه لیست قیمت ایزی پایپ نیز برایشان مهم است. از کجا می توان به این لیست دست یافت. در جواب این سوال باید گفت که لوله بازار به عنوان سایتی متخصص وحرفه ای می تواند به خوبی لیست قیمت ایزی پایپ را به شما ارائه دهید. شما می توانید با رجوع به این سایت به راحتی آخرین و به روزترین لیست محصولات ایزی پایپ و برندهای معتبر دیگر را مشاهده کنید. 

شما اگر دوست داشتید می توانید این لیست را دانلود کنید تا برای خود داشته باشید و در جاهایی که دوست داشتید از آن استفاده کنید. دانلود لیست قیمت ایزی پایپ در سایت لوله بازار به راحتی انجام می شود. لیست قیمت لوله و اتصالات ایزی پایپ

در کنار ارائه لیست قیمت، لوله بازار در زمینه فروش لوله و اتصالات نیز فعالیت دارد. شما می توانید به خوبی از طریق این سایت، محصولات برند مورد نظر خود را خریداری کنید. 

هم چنین در کنار ارائه قیمت و خرید، لوله بازار مشاوره های بسیار خوبی را به افراد ارائه می دهید. شما می توانید هر سوالی که در ذهن خود دارید را از ما بپرسید تا مشاوران ما به خوبی و با حوصله به شما پاسخ دهند. لوله بازار سایتی عالی برای آنهایی است که در زمینه لوله و اتصالات فعالیت دارند یا در این زمینه سوالاتی دارند. لیست قیمت لوله و اتصالات ایزی پایپ

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660952  , 02140660773 ,  09104508053

 ایمیل: info@loolehbazaar.com

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660773 , 02140660952 

شماره تلفن همراه : 09104508053

ایمیل: info@loolehbazaar.com
بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
اطلاع از تخفیف و اقساط

سبد خرید

بستن (Esc)