لیست قیمت لوله و اتصالات تهران اتصالات

لیست قیمت تهران اتصالات

لوله ها و اتصالات امروزه برای صنایع و سیستم های مختلف به کار می روند. از لوله های مختلف برای آبیاری، آبرسانی، سیستم فاضلاب، نفت و گاز و دیگر موارد به خوبی استفاده می شود. در کشور ما امروزه تولید لوله و اتصالات به خوبی فعال است و انجام می شود. محصولات بسیار خوبی در این زمینه توسط شرکت های مختلف انجام می شود. هر کدام از این شرکت ها تخصص و سابقه خودشان را در زمینه تولید لوله و اتصالات دارند. یکی از شرکت های مطرح و برند در این زمینه، شرکت تهران اتصالات می باشد. آخرین لیست قیمت تهران اتصالات مورد بررسی قرار گرفته است.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت یزد بسپار با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

آخرین لیست قیمت تهران اتصالات

این شرکت که بیش از ۴۵ سال سابقه دارد یکی از برندهای مطرح کشور در زمینه تولید لوله و اتصالات است که توانسته است محصولات مختلفی را به بازار عرضه کند. این شرکت محصولات خوب و باکیفیتی را می سازد و به بازار عرضه می کند. محصولات این شرکت هم کسفیت خوبی دارند و هم دارای تنوع مناسبی هستند.کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب باعث می شود تا افراد زیادی برای خرید این محصولات اقدام کنند. محصولات این شرکت تحت استاندارهای روز ساخته می شوند، از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند، از بهترین مواد اولیه ساخته می شوند و به طور کلی محصولاتی عالی هستند. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت پلیمر گلپایگان PG با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

از آنجایی که خیلی ها به دنبال خرید این محصولات هستند، پس لیست قیمت تهران اتصالات برای خیلی ها مهم است. یکی از منابع بسیار خوب و مطمئن که می توان از آن آخرین قیمت های محصولات تهران اتصالات را فهمید، سایت لوله بازار است. در این سایت آخرین و به روزترین قیمت ها نوشته می شود و افراد می توانند متوجه آخرین قیمت ها شوند. در کنار  قیمت ها، افراد می توانند از مشاوره های مشاوران سایت لوله بازار استفاده کنند و به جواب سوالات خود برسند. لوله بازار، سایتی حرفه ای و تخصصی در زمینه لوله و اتصالات است. 

محصولات تهران اتصالات

شرکت تهران توانسته است محصولاتی با کیفیت بسیار مناسب را تولید کند و در بازار عرضه کند. محصولات این شرکت دارای کیفیتی بسیار خوب هستند و به همین دلیل می توان از آنها با خیال راحت در کارهای مختلف استفاده کرد. در زیر به ویژگی های این محصولات اشاره شده است: 

کیفیت بسیار عالی:

محصولات شرکت تهران اتصالات از مواد اولیه درجه یک ساخته شده اند و برای همین از کیفیتی بسیار مناسب ساخته شده اند. این محصولات استاندارد هستند و می توان از کیفیت آنها اطمینان کامل داشت. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت پلی گستر سمنان با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

مقاومت عالی:

محصولات تهران اتصالات دارای مقاومت بسیار خوبی نیز هستند. این محصولات به همین دلیل در شرایط نامساعد دچار مشکل خاصی نمی شوند و به راحتی کارکرد خود را حفظ می کنند. محصولات تهران اتصالات در برابر فشار و ضربه، حرارت و سرما و مواد اسیدی و بازی دچار مشکل نمی شوند. 

انعطاف پذیری:

محصولات این برند در عین این که محکم هستند دارای انعطاف خوبی هستند و این یکی دیگر از مزیت های آنها می باشد. این ویژگی باعث می شود بتوان به خوبی از آن در شرایط مختلف استفاده نمود. 

این ویژگی های بسیار خوب در کنار قیمت مقرون به صرفه باعث می شود که خیلی ها به دنبال خرید این محصولات باشند و برایشان آخرین قیمت های این برند اهمیت داشته باشد. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لاوین پلاست با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

به همین دلیل است که آپدیت ترین قیمت های این محصولات اهمیت دارد و  خیلی ها دنبال انها هستند.  شما به راحتی می توانید در سایت  لوله بازار از تازه ترین قیمت های محصولات این برند آگاه شوید و از قیمت ها نیز اطمینان کامل داشته باشید.  

شما می توانید در صورت تمایل برای خرید لوله و اتصالات نیز اقدام کنید. لوله بازار بستری مناسب را برای خرید شما فراهم کرده است. اگر هم دوست داشتید می توانید از مشاوره های لوله بازار استفاده کنید. 

لیست قیمت تهران اتصالات خرداد ۱۴۰۱

محصولات تهران اتصالات در عین این که کیفیت مناسبی دارند، دارای قیمت خوبی هم هستند. خیلی ها دوست دارند تا از این محصولات برای کارهای خود استفاده کنند. 

محصولات این برند استاندارد هستند و کیفیتشان در مجهزترین آزمایشگاه ها کنترل می شود. این محصولات با آخرین تکنولوژی ها و تجهیزات ساخته می شوند بنابراین کیفیت آنها تضمین شده است. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله گستر گلپایگان با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

اگر کسی دنبال خرید محصولات این شرکت است، پس به آخرین قیمت ها نیاز دارد. لیست قیمت تهران اتصالات در خرداد ۱۴۰۱ از همین رو می تواند جوابگوی نیازها باشد. 

اما از چه منبعی می توان لیست قیمت تهران اتصالات خرداد ۱۴۰۱ را به دست آورد؟

در جواب باید گفت که می توان در لوله بازار، این لیست را به راحتی به دست آورد. شما می توانید به خوبی در این سایت آخرین و به روزترین قیمت های محصولات تهران اتصالات را مشاهده کنید و از آنها مطمئن باشید. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت سپینود پولیکا یزد با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

لوله بازار هم چنین می تواند مشاوره های بسیار خوبی را به شما ارائه دهد. مشاوران لوله بازار سوالات مختلف افراد را به خوبی جواب می دهند و انها را راهنمایی می کنند. . با ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید تا به شما جواب داده شود. در کنار این ها شما می توانید از طریق بستری که لوله بازار برای شما فراهم کرده است برای خرید محصولات برندهای مختلف اقدام کنید.  

قیمت تهران اتصالات

همان طور که گفته شد محصولات تهران اتصالات به دلیل این که با آخرین تکنولوژی ها ساخته می شوند و از مواد اولیه بسیار خوبی ساخته می شوند، کیفیت بسیار مناسبی دارند. این کیفیت در کنار قیمت مناسب این محصولات باعث شده است تا محصولات این برند دارای مشتریان زیادی باشند.  

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت نانو پلیمر یاس با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

قیمت تمام شده محصولات شرکت لوله اتصالات مانند دیگر برندها به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به آنها پرداخته شده است:

۱٫قیمت مواد اولیه: 

وقتی قیمت مواد اولیه بالاتر برود مطمئنا قیمت نهایی محصول نیز بالاتر خواهد رفت. این که قیمت متریال و مواد اولیه برای ساخت لوله و اتصالات چقدر باشد خود به عوامل مختلفی بستگی دارد. تولیدکننده وقتی مواد اولیه را گران تر بخرد برای حفظ سود خود محصول نهایی را گران تر خواهد فروخت و این بسیار طبیعی است. 

۲٫قیمت ارز( دلار):

قیمت ارز دیگر عاملی است که روی قیمت نهایی محصولات شرکت تهران اتصالات تاثیر می گذارد. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت سوپر درین با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

 بخشی از مواد اولیه مورد نیاز برای لوله و اتصالات از کشورهای خارجی وارد ایران می شود و برای خرید آنها از ارز استفاده می شود. در اینجا ارز همان دلار است. مطمئنا زمانی که قیمت ارز بالاتر برود، هزینه مواد اولیه وارداتی نیز بیشتر می شود. با بالا رفتن هزینه،قیمت محصولات تهران اتصالات نیز بالاتر خواهد رفت.  قیمت ارز یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت خیلی از محصولات در کشور می باشد و بنابراین ثبات ارز در اقتصاد کشور بسیار مهم است.

۳٫تصمیمات کارخانه و شرکت:

تصمیمات مالکان و مدیران شرکت نیز می تواند روی قیمت نهایی محصولات تهران اتصالات تاثیر بگذارد. .مالکان شرکت ممکن است تصمیمات مختلفی بگیرند که مطمئنا روی قیمت نهایی محصولات تهران اتصالات تاثیر خواهد گذاشت. ممکن است تولید را زیاد یا کم کنند یا این که قیمت ها را تغییر دهند. این تصمیمات بر عهده مدیران است و بر اساس منافع شرکت گرفته می شود. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت سوپر پایپ با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

اگر به دنبال آخرین قیمت ها از محصولات تهران اتصالات هستید، می توانید در سایت لوله بازار از آنها به خوبی از آنها آگاه شوید. لیست قیمت محصولات مختلف این برند را به راحتی می توان در سایت لوله بازار مشاهده کرد و از این قیمت ها استفاده نمود. 

هم چنین شما می توانید از طریق سایت لوله بازار برای خرید محصولات لوله و اتصالات خود اقدام کنید.  

کاتالوگ محصولات تهران اتصالات

محصولات شرکت تهران اتصالات از تنوع بسیار خوبی برخوردارند و همگی این محصولات هم کیفیت مناسب و خوبی دارند. این محصولات از مواد اولیه بسیار خوبی ساخته می شوند بنابراین کیفیت آنها تضمین شده است.  از این محصولات می توان برای شرایط مختلف استفاده کرد. این محصولات در عین کیفیت خوب، دارای قیمت بسیار خوبی نیز هستند. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت ایزی پایپ با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

از همین رو خیلی ها دنبال خرید این محصولات هستند و دوست دارند تا انواع محصولات این برند را بشناسند. کاتالوگ محصولات تهران اتصالات می تواند به خوبی انواع محصولات این شرکت را به افراد بشناساند. در این کاتالوگ به خوبی محصولات ومشخصاتشان آورده شده است. 

محصولات تهران اتصالات شامل انواع لوله ها و دیگر موارد مانند زانویی، بوشن، تبدیل، چهار راه، سیفون و غیره می باشد. 

شما می توانید کاتالوگ محصولات برند تهران اتصالات را به راحتی از سایت لوله بازار  مشاهده کنید و از آن استفاده کنید. در سایت لوله بازار شما می توانید لیست و کاتالوگ محصولات شرکت تهران اتصالات و نیز شرکت های دیگر را مشاهده کنید و به خوبی از آنها استفاده کنید. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت جی اس آی با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

شما در کنار مشاهده و دانلود لیست محصولات برندهای مختلف، می توانید به خوبی از آخرین قیمت های انها نیز آگاه شود. لوله بازار آپدیت ترین قیمت ها را به شما ارائه می دهد.

لوله بازار هم چنین بستری را فراهم کرده است تا شما بتوانید به راحتی برای خرید محصولات برندهای مختلف اقدام کنید. مشاوران لوله بازار هم چنین اماده هستند تا به انواع سوالات شما پاسخ دهند. با ما تماس بگیرید.

قیمت پوش فیت تهران اتصالات

محصولات شرکت تهران اتصالات کیفیت بسیار خوبی دارندچون از مواد اولیه مرغوبی ساخته می شوند و استاندارد هستند. یکی از انواع محصولات این شرکت، محصول پوش فیت است.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت یزد پلیمر با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

محصولات پوش فیت این برند مانند بقیه محصولات آن دارای کیفیت مناسبی است و  طبق استاندارد ساخته می شوند. این محصولات با آخرین تکنولوژی ها و تجهیزات پیشرفته ساخته می شوند و تحت استانداردهای مناسب تولید می شود. 

محصولات پوش فیت تهران اتصالات در حالی که کیفیت بسیار خوبی دارند، قیمت متاسب و مقرون به صرفه ای دارند. خیلی ها دوست دارند تا از این محصولات برای کارها و پروژه های خود استفاده کنند.  

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله مسعود با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

از همین رو قیمت پوش فیت تهران اتصالات برای خیلی ها مهم است و خیلی ها دنبال قیمت این محصولات هستند. لوله بازار به عنوان سایتی قابل اطمینان و تخصصی در زمینه لوله و اتصالات می تواند آخرین و به روزترین قیمت ها را از محصولات پوش فیت تهران اتصالات به شما ارائه دهد. این قیمت ها بر اساس آخرین تحولات رخ داده در بازار هستند.  

در کنار اگاهی از قیمت پوش فیت این شرکت، افراد می توانند لیست قیمت پوش فیت دیگر برندها را نیز به راحتی مشاهده کنند. هم چنین در کنار آنها مشاوران می توانند به سوالات مختلف شما پاسخ دهند. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت بهتراشان با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

از لوله بازار می توانید کار خرید محصولات برندهای مختلف را نیز انجام داد. سایت لوله بازار همواره سعی کرده است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. برای کسب اطلاعات می توانید با ما تماس بگیرید. 

قیمت اتصالات پوش فیت تهران اتصالات

اتصالات پوش فیت به اندازه لوله های پوش فیت مهم هستند. این اتصالات نقش مهمی دارند و به خوبی از آنها استفاده می شود. 

اتصالات پوش فیت برند تهران اتصالات همانند لوله ها از کیفیت خوبی برخودارند و برای همین است که خیلی ها دنبال خرید کردن انها هستند. به همین جهت است که قیمت اتصالات پوش فیت تهران اتصالات برای خیلی ها مهم است. اگر به دنبال آخرین قیمت ها از این برند هستید می توانید در سایت لوله بازار به راحتی به آنها دست یابید. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت پلی ران با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

لوله بازار سایتی تخصصی و حرفه ای در حوزه لوله و اتصالات است که می تواند آپدیت ترین قیمت ها را به شما ارائه دهد. شما می توانید به آسانی لیست قیمت اتصالات پوش فیت تهران اتصالات را در این سایت مشاهده کنید و از آن استفاده نمایید. 

قیمت محصولات پوش فیت این برند، مانند دیگر محصولات تحت تاثیر عواملی مانند قیمت ارز، قیمت مواد اولیه و شرایط بازار دچار تغییر می شود. در لوله بازار شما شاهد به روزترین قیمت ها خواهید بود و خیالتان هم می تواند از بابت این قیمت ها راحت باشد.   

شما در کنار آگاهی از قیمت ها می توانید از مشاروه های تخصصی سایت لوله بازار نیز استفاده کنید و اگر سوالی در این زمینه دارید به خوبی بپرسید. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت آذین با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

هم چنین شما می توانید به آسانی از بستر لوله بازار به خرید محصولات مورد نظر خود بپردازید. ما با قیمت هایی مناسب می توانیم لوله و اتصالات مختلف را به شما بفروشیم. لوله بازار همواره سعی کرده است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کند. 

لیست قیمت پوش فیت تهران اتصالات

پوش فیت های شرکت تهران اتصالات دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و از همین رو تا سالها می توان به خوبی از آنها استفاده کرد. این محصولات از مواد اولیه بسیار مناسبی ساخته می شوند. محصولات پوش فیت این شرکت دارای استاندارد بسیار خوبی هستند.  

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت نیوفلکس با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

این محصولات دارای کیفیت عالی هستند، وزن مناسبی دارند، از مقاومت خوبی برخوردارند و در کنار همه این ویژگی های خوب، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هم دارند. 

همین باعث شده است تا خیلی ها دوست داشته باشند از این محصولات خرید کنند و به همین دلیل دنبال لیست قیمت پوش فیت تهران اتصالات باشند. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت نیوپایپ با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید

اگر به  دنبال لیست قیمت پوش تهران اتصالات هستید سایت لوله بازار گزینه مناسب شما خواهد بود و می تواند منبع شما باشد. 

در لوله بازار، لیستی از آخرین و آپدیت ترین قیمت ها از محصولات پوش فیت تهران اتصالات ارائه می شود. این لیست به خوبی می تواند شما را از قیمت های تازه بازار آگاه کند. لوله بازار سایتی تخصصی و حرفه ای در زمینه لوله و اتصالات است که می تواند منبع باارزش باشد.کسانی که می خواهند از اخرین قیمت ها در حوزه لوله و اتصالات اگاه شوند می توانند به این سایت مراجعه کنند. 

در کنار اگاه شدن از قیمت ها شما می توانید به خوبی از دیگر امکانات و خدمات سایت لوله بازار استفاده نمایید. هر سوالی که دارید را می توانید از مشاوران ما بپرسید تا به خوبی به شما پاسخ داده شود. مشاوران ما همواره اماده هستند تا به سوالات شما پاسخ بدهند.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت یزد بسپار با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

شما هم چنین می توانید از طریق لوله بازار برای خرید محصولات شرکت های مختلف اقدام کنید. ما با قیمتی مناسب محصولات لوله و اتصالات را به شما می فروشیم. با ما تماس بگیرید. 

لیست محصولات تهران اتصالات

شرکت تهران اتصالات الان سالهای طولانی است که در حال تولید لوله و اتصالات متنوع است. در طول این مدت، شرکت تهران اتصالات توانسته است محصولات باکیفیت و بسیار خوبی را به بازار عرضه کند. این محصولات از تنوع خوبی برخودارند و در اندازهای گوناگون و انواع مختلف تولید می شوند. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت یزد لوله با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

محصولات شرکت تهران اتصالات از مواد اولیه بسیار مرغوبی ساخته می شوند، تحت مجهزترین آزمایشگاه کنترل کیفیت می شوند، از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند و در کنار همه این ها قیمت مناسبی هم دارند. به همین دلایل است که محصولات این برند دارای مشتریان فراوانی هستند. 

خیلی ها علاقه دارند تا از این محصولات در پروژه ها و کارهای خود استفاده کنند. از همین رو به دنبال لیست محصولات این شرکت می گردند. 

اگر به دنبال لیست محصولات این برند هستید پس لوله بازار می تواند منبعی مناسب برای شما باشد. شما در لوله بازار می توانید لیست این محصولات را به راحتی به دست بیاورید.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت نیک بسپار با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

در این لیست، انواع محصولات ساخت این شرکت آورده شده است و مشخصات آنها نیز ذکر شده است. 

در این سایت شما می توانید به آسانی از قیمت های روز این محصولات آگاه شوید. این قیمت ها طبق آخرین تحولات بازار هستند و قابل اطمینان هستند. 

در کنار ارائه لیست محصولات برندهای مختلف و اطلاع رسانی از قیمت های مختلف، افراد می توانند از مشاوره های سایت لوله بازار نیز به خوبی بهره مند شوند. ما مشاوران آگاه و خبره ای داریم که می توانند به خوبی به سوالات شما پاسخ دهند. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله تک لایه با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

هم چنین شما می توانید از طریق لوله بازار برای خرید محصولات برندهای مختلف لوله و اتصالات اقدام کنید.   

دانلود لیست قیمت تهران اتصالات

زمانی که یک محصول دارای کیفیت بسیار خوبی باشد و در کنار آن قیمت مناسبی هم داشته باشد مطمئنا خیلی ها طالب آن خواهند بود. محصولات شرکت تهران اتصالات به همین دلیل خریداران فراوانی دارند. محصولات این شرکت هم تنوع خوبی دارند، هم کیفیت بسیار خوبی دارند، هم مقاومت بسیار مناسبی دارند و در کنار همه این ها قیمت بسیار خوبی هم دارند. از همین رو خیلی ها دوست دارند تا از این محصولات استفاده کنند. 

از آنجایی که خیلی ها دوست دارند تا محصولات این برند را خریداری کنند، پس لیست قیمت آن برایشان مهم است. 

اگر به دنبال این لیست هستید پس می توانید روی لوله بازار حساب باز کنید. در این سایت می توانید به راحتی برای مشاهده یا دانلود لیست قیمت تهران اتصالات اقدام نمایید. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پنج لایه با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

شما می توانید این لیست را دانلود کنید و از آن استفاده نمایید. لیست قیمت دیگر برندها نیز به راحتی در این سایت قابل دانلود است. 

در کنار دانلود لیست قیمت، لوله بازار می تواند جایی مناسب برای خرید محصولات برندهای مورد نظر شما باشد. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله PVC با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

هم چنین در کنار ارائه لیست های قیمت و خرید، لوله بازار می تواند مشاوره های بسیار خوبی را به افراد ارائه دهد. هر سوالی که در ذهن خود دارید را از ما بپرسید تا مشاوران ما به خوبی و با حوصله به شما پاسخ دهند. لوله بازار سایتی تخصصی و حرفه ای است که می تواند خدماتی بسیار خوب را به شما ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660952  , 02140660773 ,  09104508053

 ایمیل: info@loolehbazaar.com

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660773 , 02140660952 

شماره تلفن همراه : 09104508053

ایمیل: info@loolehbazaar.com
بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
اطلاع از تخفیف و اقساط

سبد خرید

بستن (Esc)