لیست قیمت لوله و اتصالات نیوپایپ

لیست قیمت روز لوله و اتصالات نیوپایپ

برای اطلاع از قیمت روز محصولات نیوپایپ با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

 ۰۲۱۴۰۶۶۰۹۵۲

۰۲۱۴۰۶۶۰۷۷۳

 ۰۹۱۰۴۵۰۸۰۵۳

محصولات نیوپایپ

اورینگ نیوپایپ

بوشن پرسی نیوپایپ

بوشن تبدل پرسی نیوپایپ

بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ

بوشن روپیچ پرسی نیوپایپ

بوشن ساده کوپلی نیوپایپ

بوشن کوپلی نیوپایپ

پایه کلکتور نیوپایپ

پیچ هوا گیری نیوپایپ

تبدیل روپیچ تو پیچ نیوپایپ

حلقه اتصالات کوپلی نیوپایپ

حلقه پرس نیوپایپ

کاتالوگ محصولات نیوپایپ

فهرست یا کاتالوگ محصولات نیوپایپ می تواند برای کسانی که به دنبال خرید و استفاده از محصولات آن هستند بسیار مفید باشد. با این کاتالوگ افراد می توانند به خوبی از قیمت انواع مختلف محصولات نیوپایپ آگاه شوند. لیست قیمت نیوپایپ

کاتالوگ این محصولات را می توان از وبسایت های مختلفی دانلود نمود. امروزه سایت های مختلفی وجود دارند  که در زمینه لوله و اتصالات فعالیت دارند و از این سایت ها می توان کاتالوگ محصولات را دانلود کرد و لیست محصولات مختلف را مشاهده کرد.

اگر به دنبال کاتالوگ و فهرست محصولات نیوپایپ هستید، سایت لوله بازار می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. شما می توانید در سایت لوله بازار به راحتی فهرست محصولات نیوپایپ و نیز دیگر برندها را مشاهده کنید و در صورتی که تمایل داشته باشید آنها را دانلود نمایید.

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات نیوفلکس با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

در سایت لوله بازار سعی شده است تا بهترین خدمات ارائه شود تا از این طریق، شما بتوانید بهترین استفاده از آنها را ببرید. شما می توانید از اطلاعات مربوط به محصولات نیوپایپ استفاده نمایی و در راستای کارهایی که می خواهید انجام دهید از آنها استفاده کنید. لیست قیمت نیوپایپ

در وبسایت لوله بازار به روزترین قیمت های محصولات نیوپایپ درج می شود و از این طریق شما می توانید از تازه ترین قیمت محصولات آن آگاه شوید. شما می توانید به آسانی از طریق کاتالوگ یا فهرست محصولات نیوپایپ از قیمت یک محصول با توجه به نوع آن،سایز و شناسه آن آگاهی پیدا کنید. ما در لوله بازار سعی می کنیم تا آپدیت ترین قیمت ها را بر ساسا تحولات بازار به شما ارائه دهیم. شما می توانید از قیمت های درج شده در سایت ما اطمینان داشته باشید. در کنار قیمت رسانی، ما در لوله بازار آماده هستیم تا مشاوره های خوبی را در زمینه لوله و اتصالات به شما ارائه دهیم.

محصولات نیوپایپ، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و قیمت های آنان نیز بسیار مناسب هستند. نیوپایپ از نام های مطرح در زمینه لوله و اتصالات می باشد و این شرکت سالهاست که در این زمینه فعال است. محصولات نیوپایپ متنوع هستند و انواع مختلفی از محصولات نیوپایپ وجود دارد. ویژگی های عالی این محصولات باعث شده است تا این محصولات مشتریان فراوانی داشته باشند. قیمت محصولات نیوپایپ بر اساس عوامل گوناگونی تعیین می شوند. قیمت روز هر محصولی مهم است و این حق مشتریان است که از قیمت های روز آگاهی داشته باشند.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پوش فیت با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

آخرین لیست قیمت نیوپایپ

اگر به دنبال آخرین لیست قیمت نیوپایپ هستید سایت لوله بازار می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد. در سایت لوله بازار آخرین قیمت های محصولات نیوپایپ را خواهید دید. شما در لیست قیمت نیوپایپ می توانید قیمت محصول مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید. قیمت محصول نیوپایپ بر اساس عامل هایی مانند قیمت دلار، تورم در بازار و قیمت متریال اولیه تعیین می شود. لیست قیمت نیوپایپ

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت اتصالات پوش فیت با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

در سایت لوله بازار لیست قیمت نیوپایپ بر اساس آخرین تحولات بازار قرار دارد و شما می توانید از آخرین قیمت ها آگاه شوید. در این وبسایت همیشه سعی می شود تا به روزترین قیمت ها ارائه شود تا افراد بتوانند از این اطلاعات استفاده کنند و برای کارهای بعدی خود اقدام کنند. سایت لوله بازار در قالبی مناسب این اطلاعات را ارائه می دهد و از این طریق سعی می کند به افرادی که دنبال این اطلاعات هستند کمک کند. کافی است به سایت لوله بازار سر بزنید تا اطلاعات لازم از قیمت محصولات نیوپایپ و نیز دیگر برندها آگاه شوید.

محصولات نیوپایپ یزد

نیوپایپ، شرکتی است که توانسته است با تولید محصول های مناسب نام خود را در بازار لوله ها و اتصالات مطرح کند. محصولات نیوپایپ تنوع بسیار خوبی دارند و تمامی این محصولات نیز با کیفیت بسیار خوبی تولید می شوند. محصولات نیوپایپ که با استاندارد بالایی تولید می شوند دارای مزیت های متعددی هستند که در زیر به آن ها پرداخته شده است: لیست قیمت نیوپایپ

حمل و نقل و نصب راحت:

از مزیت های محصولات نیوپایپ این است که می توان آنها را به راحتی حمل کرد چون وزن زیادی  ندارند و در کنار آن به راحتی نصب می شوند. انواع لوله ها و اتصالات نیوپایپ را می توان با سرعت بالایی نصب کرد.

مقاومت مناسب :

از دیگر مزیت های محصولات نیوپایپ، مقاومت عالی آن می باشد. این محصولات به خوبی در برابر آتش مقاوم هستند و غیرقابل اشتعال هستند. هم چنین این محصولات در برابر ضربه، فشار و نیز سیالات اسیدی و بازی مقاوم هستند و به همین دلیل است که دوام و عمر بالایی دارند و به راحتی دچار پوسیدگی نمی شوند. از همین رو خریداران با خیال راحت می توانند برای خرید محصولات نیوپایپ اقدام کنند. از این محصولات می توان به خوبی در شرایط سخت استفاده کرد. لیست قیمت نیوپایپ

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پلیکا با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

کیفیت ممتاز:

یکی از مزیت های اصلی محصولات نیوپایپ، کیفیت ممتاز وعالی آن است. محصولات نیوپایپ اگر چه کیفیتی بسیار خوب دارند در عین حال قیمت بسیار مناسبی هم دارند.

تنوع مناسب:

از مزیت های دیگر محصولات نیوپایپ این است که دارای تنوع خوبی هستند. محصولات  نیوپایپ در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام در سایزهای مختلفی عرضه می شوند. شما می توانید نیاز خود را به خوبی از طریق نیوپایپ تامین  کنید. لوله پنج لایه مهم ترین محصول  نیوپایپ است که با نوین ترین تکنولوژی ها ساخته می شود.  

قیمت مناسب:

با وجود این که محصولات نیوپایپ دارای کیفیت و مقاومت بالایی هستند، در عین حال قیمت بسیار خوبی هم دارند. این قیمت مناسب باعث شده است که این محصول مشتریان زیادی داشته باشد. لیست قیمت نیوپایپ

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پی وی سی با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

اگر دنبال این هستید  که از تازه ترین و به روزترین قیمت های محصولات این برند معتبر بازار آگاه شوید، پس سایت لوله بازار گزینه ای عالی برای شما خواهد بود. ما بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه می دهیم.

 

لیست قیمت نیوپایپ

محصولات نیوپایپ انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها قیمت خودشان را دارند. هر ماهه لیست قیمت محصولات اعلام می شود و نیوپایپ نیز طبق این روال، لیست قیمت خود را منتشر می کند.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله PVC با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

سایت های مختلفی وجود دارند که در زمینه قیمت لوله و اتصالات فعال می کنند و سعی می کنند تا تازه ترین قیمت ها را در سایت خود قرار دهند. هم چنین در برخی از کانال های تلگرامی نیز می توان از تازه ترین قیمت ها در این زمینه آگاه شد.

اگر دنبال آگاهی از آخرین لیست قیمت محصولات نیوپایپ هستید پس می توانید از این سایت ها استفاده کنید. اگر دنبال سایتی معتبر و مناسب می گردید تا از اطلاعات آن مطمئن باشید پس لوله بازار گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. لیست قیمت نیوپایپ

در این وبسایت شما می توانید آخرین قیمت های محصولات نیوپایپ و  هم چنین دیگر محصولات برند را مشاهده کنید و از این طریق برای کارهای بعدی اقدام کنید. لوله بازار آخرین و تازه ترین قیمت های محصولات برند نیوپایپ را در سایت خود قرار می دهد. شما می توانید در وبسایت لوله بازار از قیمت انواع محصولات نیوپایپ آگاه شوید.

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات نیک بسپار با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

در حال حاضر شما می توانید به راحتی آخرین لیست قیمت ها را در سایت لوله بازار مشاهده کنید. قیمت انواع محصولات این شرکت که بر طبق عوامل مختلف تعیین می شوند، در لوله بازار درج شده است و در معرض دید همگان  قرار دارد. حتما به لوله بازار سر بزنید تا بتوانید از خدمات گوناگون آن استفاده کنید.

قیمت نیوپایپ

قیمت نیوپایپ با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. هر کدام از این عوامل به شکلی روی قیمت محصول تاثیر می گذارند. در زیر به این عوامل پرداخته شده است:

۱٫قیمت مواد اولیه:

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت محصولات نیوپایپ، قیمت متریال یا مواد اولیه است. اگر مواد مورد نیاز برای ساخت محصولات مختلف وارداتی باشند پس قیمت ارز بسیار اهمیت پیدا می کند. هر چقدر که قیمت ارز بالاتر باشد  هزینه وارد کردن مواد اولیه برای ساخت محصولات لوله و اتصالات نیز بالاتر خواهد رفت و در نتیجه قیمت تمام شده محصولات نیز بالاتر خواهد رفت. لیست قیمت نیوپایپ

پس قیمت مواد اولیه از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار روی قیمت محصولات نیوپایپ می باشد و تاثیر زیادی روی قیمت دارد.

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات یزد لوله با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

۲٫شرایط بازار داخلی:

از دیگر عواملی که روی قیمت محصولات تاثیر می گذارد، شرایط بازار در کشور است. زمانی که شرایط بازار دارای ثبات باشد، قیمت ها نیز دارای ثبات هستند و زمانی که بازار متلاطم باشد قیمت ها نیز ثبات نخواهد داشت و نوسان خواهد داشت. در زمانی که تورم در کشور بالا باشد مطمئنا طبق آن شرایط قیمت های محصولات نیوپایپ نیز بالا خواهد رفت.

۳٫تصمیمات شرکت:

از دیگر عواملی که روی قیمت محصولات لوله و اتصالات نیوپایپ اثر می گذارد، تصمیمات شرکت است. تصمیمات شرکت در نحوه تولید، عرضه و توزیع  روی قیمت های محصولات نیوپایپ تاثیر می گذارد و می تواند باعث گران تر شدن یا ارزان تر شدن محصولات شوند.

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات یزد بسپار با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

در هر صورت به هر دلیلی که قیمت محصولات این برند نوسان داشته باشند، در سایت لوله بازار به آن توجه می شود . در سایت لوله بازار همواره به روزترین قیمت های نیوپایپ را می توانید مشاهده کنید تا از این طریق از این اطلاعات برای اهداف مورد نظر خود استفاده کنید.

 

قیمت پوش فیت نیوپایپ

یکی از محصولات نیوپایپ، محصولات پوش فیت است. لوله و اتصالات پوش فیت پوش فیت از دسته لوله های پلیمری تحت عنوان پلی پروپیلن هستند. این محصولات دارای مقاومت بالایی در برابر انواع مایعات و سیالات شیمیایی هستند در نتیجه عمری طولانی دارند.

پوش فیت نوعی از لوله و اتصالات مدرن است که به دلیل استحکام و ایمنی بالایی که دارند، در بسیاری از کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می گیرند.

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات آذین با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

محصولات پوش فیت نیوپایپ به خوبی در برابر فشارهای فیزیکی و شیمیایی و نیز ترکهای ناشی از فشار مقاومت کرده و می توان به خوبی از آنها در انواع سیستم های فاضلاب( صنعتی ، ساختمانی و تولیدی) استفاده نمود. این محصولات در برابر آب سرد و گرم و مایعات اسیدی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و بسیار دشوار دچار اکسیداسیون و زنگ زدگی می شوند. از محصولات پوش فیت نیوپایپ می توان در جاهای مختلف و در شرایط گوناگون استفاده کرد. لیست قیمت نیوپایپ

محصولات پوش فیت نیوپایپ با استاندارد بسیار خوبی ساخته می شود و در نتیجه دوام و عمر خوبی دارد. شما می توانید تا سالهای زیادی از این محصول استفاده کنید و نگرانی بابت آن نداشته باشید.

قیمت پوش فیت نیوپایپ را می توانید به راحتی در سایت لوله بازار پیدا کنید. در این سایت قیمت انواع لوله و اتصالات پوش فیت نیوپایپ آورده شده است. قیمت ها کاملا به روز هستند و شما با خیال راحت می توانید از این داده ها استفاده کنید. کاتالوگ محصولات پوش فیت نیوپایپ در سایت لوله بازار قابل دانلود است. هم چنین اگر سوالات دیگری درباره نیوپایپ دارید می توانید با  ما تماس بگیرید تا ما در سریع ترین زمان ممکن به سوالات شما جواب دهیم.

قیمت اتصالات پوش فیت نیوپایپ

اتصالات پوش فیت نیوپایپ به دلیل کیفیت خوب و نیز مقاومت مناسبی که در برابر فشار، ضربه، زنگ زدگی و پوسیدگی دارند دارای مشتریان زیادی در بازار هستند. این اتصالات را می توان در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار داد و از آنها برای سیستم فاضلاب و سیستم های دیگر استفاده نمود.

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات پلی ران با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

محصولات پوش فیت نیوپایپ هم کیفیت خوبی دارند و هم قیمت مناسبی دارند. قیمت هر کدام از این اتصالات با توجه به مولفه های مختلف تعیین می شود و ممکن  است تغییر کند. خیلی ها  دنبال این هستند که از به روزترین قیمت های اتصالات پوش فیت نیوپایپ آگاه شوند. قیمت های اتصالات پوش فیت نیوپایپ به خوبی در سایت لوله بازار درج شده اند و کافی است تا شما سایت لوله بازار را باز کنید و به سراغ قسمت مربوطه بروید تا قیمت ها را مشاهده کنید. لیست قیمت نیوپایپ

در سایت لوله بازار شما می توانید به روزترین  و آخرین تغییرات قیمت را متوجه شوید و قیمت های روز برندهای مختلف و مطرح در بازار را مشاهده نمایید. سایت های بسیاری امروزه در این زمینه فعالیت می کنند اما مطمئن باشید که لوله بازار یکی از بهترین هاست چون در این زمینه تخصص دارد. ما لیست قیمت ها را به افراد ارائه می دهیم و آنها می توانند از این داده ها استفاده کنند. کاتالوگ و فهرست اتصالات پوش فیت نیوپایپ به راحتی از سایت ما قابل دانلود است.

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات بهتراشان با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

در کنار این ها اگر شما درباره چیزهایی مانند کیفیت، استاندارد ساخت، نوسانات قیمت و دیگر موارد سوال دارید می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید. آن ها در سریع ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ می دهند و شما را از شرایط بازار لوله و اتصالات آگاه تر می کنند.

لیست قیمت پوش فیت نیوپایپ

محصولات پوش فیت نیوپایپ دارای ویژگی های بسیار خوبی هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند. از ویژگی های این محصولات می توان به مقاومت بسیار مناسب در برابر فشار، ضربه، سیالات اسیدی و پوسیدگی، عمر بالا، انعطاف مناسب، نصب راحت و دیگر موارد نام برد. لیست قیمت نیوپایپ

زمانی که یک محصول در بازار دارای مختصات خوبی باشد و قیمت مناسبی هم داشته باشد، مسلما مشتریان زیادی پیدا خواهد کرد. به همین دلیل است که لوله و اتصالات پوش فیت نیوپایپ در بازار خریداران فراوانی دارد و خیلی ها تمایل دارند تا از این محصولات استفاده کنند.  

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات یزد پلیمر با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

برای این که افراد بتوانند خریدی اگاهانه و مناسب انجام دهند نیاز دارند تا علاوه بر مشخصات، قیمت روز یک محصول را نیز بدانند. در این جاست که لیست قیمت پوش فیت نیوپایپ به کار می آید. این لیست می تواند کمک کند تا افراد از قیمت محصولات مختلف پوش فیت نیوپایپ آگاه شوند و در نیتجه بهتر برای خرید انتخاب کنند. برای به دست آوردن این لیست می توان با خود شرکت نیوپایپ تماس گرفت. راه دیگر این است که به سراغ سایت های معتبری مانند سایت لوله بازار رفت.

شما می توانید لیست قیمت های محصولات پوش فیت نیوپایپ را به راحتی در این سایت مشاهده کنید. لوله بازار به روزترین قیمت های بازار را به شما عرضه می کند و این قیمت ها از همه نظر مورد اطمینان هستند.

 

 

لیست محصولات نیوپایپ

محصولات نیوپایپ انواع مختلفی دارند و خیلی ها از این محصولات برای سیستم های فاضلاب،تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، سیستم های تهویه، انتقال آب و دیگر موارد بهره می برند. لوله ها و اتصالات این شرکت با استاندارد بالایی ساخته می شوند اما در عین حال قیمت خوب و مناسبی دارند. شما می توانید با خیال راحت از محصولات نیوپایپ استفاده کنید و از مقاومت و طول عمر بالای انها اطمینان داشته باشید. لیست قیمت نیوپایپ

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پنج لایه با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

محصولات نیوپایپ در سایزهای مختلفی تولید می شوند و به بازار عرضه می شوند که هر کدام قیمت های خودشان را دارند. برای شناخت راحت تر انواع محصولات نیوپایپ، شما می توانید از لیست محصولات نیوپایپ استفاده کنید. این لیست به خوبی انواع محصولات، سایز و قیمت آنها را مشخص می کند و شما می توانید از این لیست به خوبی کمک بگیرید تا هر هنگام انتخاب بهتر عمل کنید.

اگر دنبال لیست محصولات برند نیوپایپ و قیمت های آن ها هستید می توانید از سایت لوله بازار بهره مند شوید. این سایت می تواند به سادگی لیست محصولات را در اختیار شما قرار دهد و شما با این لیست بهتر می توانید انواع محصولات و قیمت های آن ها را بشناسید. در سایت لوله بازار شما می توانید کاتالوگ و لیست محصولات و قیمت های نیوپایپ را به آسانی دانلود کنید. هم چنین ما در کنار درج لیست محصولات و قیمت آن ها خدمات دیگری مانند ارائه مشاوره را داریم. اگر دنبال خرید یا کسب اطلاعات درباره لوله و اتصالات برندهای مختلف از جمله نیوپایپ هستید، می توانید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات مناسب و جامعی به شما ارائه شود. ما همواره سعی می کنیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

دانلود لیست قیمت نیوپایپ

محصولات نیوپایپ واقعا دارای کیفیت خوبی هستند و مشتریان فراوانی دارند. همان طور که می دانید در بازار ایران بر اثر مسائل مختلف، قیمت ها مدام در حال نوسان هستند از همین رو داشتن قیمت های به روز بسیار اهمیت دارد. سایت ما یعنی لوله بازار با ارائه آپدیت ترین قیمت ها سعی می کند تا به افرادی که به دنبال آن ها هستند کمک کند. قیمت هایی که در سایت لوله بازار درج می شود، طبق آخرین تغییرات بازار است و بنابراین می توان از آنها اطمینان داشت و طبق آن ها کارهای خود را پیش برد.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله تک لایه با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

ما در سایت خود این امکان را فراهم کرده ایم تا شما به راحتی بتوانید لیست قیمت نیوپایپ را دانلود کنید. دانلود لیست قیمت نیوپایپ می تواند به شما کمک کند تا از آن در جاهای مختلف استفاده کنید چون آن را ذخیره کرده اید. این لیست قیمت با توجه به آخرین وقایع و نوسان های بازار در سایت قرار داده شده است. لیست قیمت نیوپایپ

ما همواره سعی کرده ایم تا در نیوپایپ خدماتی ارزنده را به افراد ارائه دهیم. سایت تخصصی لوله بازار برای آن هایی که دنبال خرید، قیمت و کسب اطلاعات درباره محصولات مختلف در این زمینه هستند گزینه ای عالی است. شما می توانید برای کسب مشاوره های تخصصی با ما تماس بگیرید. مشاوره های ما آماده جواب دادن به تمامی سوالات شما درباره مسائل مختلف بازار لوله و محصولات آن هستند. افتخار ما این است که همواره سعی کرده ایم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660952  , 02140660773 ,  09104508053

 ایمیل: info@loolehbazaar.com

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660773 , 02140660952 

شماره تلفن همراه : 09104508053

ایمیل: info@loolehbazaar.com
بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
اطلاع از تخفیف و اقساط

سبد خرید

بستن (Esc)