لیست قیمت آذین

قیمت روز لوله آذین

برای اطلاع از قیمت روز محصولات لوله آذین با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

 ۰۲۱۴۰۶۶۰۹۵۲

۰۲۱۴۰۶۶۰۷۷۳

 ۰۹۱۰۴۵۰۸۰۵۳

محصولات لوله آذین

بالاتنه شیر فلکه آذین لوله

۵۵,۷۹۸ تومان

بست لوله آذین

۸۵۰ تومان

بوشن آذین لوله

۲,۶۷۱ تومان

بوشن تبدیل آذین لوله

۲,۴۲۰ تومان

بوشن یکسر فلزی آذین

۳۱,۸۸۳ تومان

پل بست دار آذین

۶,۱۴۸ تومان

چهار راهی آذین

۶,۶۷۱ تومان

درپوش آذین لوله

۲,۱۰۴ تومان

درپوش پایه بلند پلاستیکی

۳,۸۰۴ تومان

درپوش رزوه دار پایه کوتاه ساده

۱,۹۲۹ تومان

زانو ۴۵ درجه آذین

۳,۶۴۱ تومان

زانو ۹۰ درجه آذین

۵,۴۱۸ تومان

لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲

امروزه در کشور، شرکت های متعددی وجود دارند که در زمینه لوله و اتصالات فعالیت دارند. برخی از این شرکت ها از بقیه شرکت ها اعتبار بیشتری دارند و شناخته شده تر هستند. یکی از این شرکت ها، شرکت لیست قیمت لوله آذین است. این شرکت سالهاست که در زمینه تولید لوله و اتصالات و عرضه آن در بازار فعال است. هر کدام از محصولات آذین قیمت مشخصی دارد و طبق تعرفه ها و دستورالعمل هایی مشخص می شود. در ادامه شما را با لیست قیمت لوله و اتصالات آذین آشنا می کنیم.

آخرین لیست قیمت لوله آذین

مسلما قیمت ها با توجه به شرایط بازار و قیمت مواد اولیه و دیگر چیزها تغییر می کند و به همین دلیل است که خیلی ها به دنبال آخرین قیمت های محصولات هستند. محصولات آذین نیز  قیمتشان هر بار بر اساس شرایط تغییر میکند. برای همین است که خیلی ها آخرین لیست قیمت لوله و اتصالات آذین  هستند. امروزه سایت های متعددی وجود دارند که لیست قیمت لوله آذین اپدیت شده ای از محصولات شرکت لوله آذین و دیگر شرکت ها ارائه می دهند.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پوش فیت با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

لوله بازار یکی از همین سایت های معتبری است که می تواند به خوبی آخرین لیست قیمت شرکت آذین را به شما ارائه دهد. در این سایت بر اساس آخرین تغییرات ، لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲ درج می شوند و افراد می توانند از لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲ مطمئن باشند. در لوله بازار همواره سعی می شود تا آپدیت ترین قیمت ها گذاشته باشد تا افراد با توجه به آن بتوانند کارهای خود را پیش ببرند. به جز این در لوله بازار شما می توانید درباره لوله و اتصالات مطالب مفیدی پیدا کنید و در صورت نیاز از مشاوره های آن بهره ببرید.

محصولات آذین یزد

آذین یکی از شرکت های معتبر در سطح ایران است که سالهای متمادی است که در زمینه لوله و اتصالات کار می کند. محصولات این شرکت دارای ویژگی های بسیار خوبی هستند و در عین حال قیمت بسیار خوبی هم دارند. محصولات لوله آذین در برابر خوردگی مقاوم هستند، عایق حرارتی و الکتریکی دارند، در برابر ضربه مقاوم هستند و به راحتی شکسته نمی شوند، افت فشار ناچیزی دارند، بسیار سریع و آسان نصب می شوند و دارای کیفیت بسیار خوبی هستند چون تحت استانداردهای بالایی ساخته می شوند.

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات پلی گستر سمنان با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

از محصولات آذین می توان در جاهای متعددی مانند لوله کشی آب گرم وسرد ساختمان ها، سیستم های تهویه مطبوع، فاضلاب صنعتی و دیگر موارد استفاده کرد. با توجه به دوام و مقاومتی که این محصولات باکیفیت دارند تا سالها دچار مشکل نخواهند شد و به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

لوله اذین یزد به دلیل کیفیت بالا و اعتبار خوبی که دارند دارای مشتریان زیادی هستند که دوست دارند تا قیمت های آن را بدانند. از آنجایی که لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲ لوله آذین محصولات متنوعی تولید می کنند پس نیاز به یک لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲ می باشد که آپدیت باشد.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پلیکا با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

در سایت لوله بازار شما می توانید لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲ انواع محصولات آذین را پیدا کنید و به راحتی از آنها مطلع شوید. ما در سایت خود به شکل مناسب و منظمی قیمت ها را قرار داده ایم. هم چنین شرایطی را ایجاد کرده ایم که اگر دوست داشته باشید می توانید لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲ محصولات این شرکت را دانلود کنید. لوله بازار به عنوان یک سایت تخصصی بهترین خدمات را در این زمینه به کاربران ارائه می دهد. اگر هم دوست داشتید می توانید برای اطلاعات بیشتر لیست قیمت لوله آذین تماس بگیرید. ما به طور دائم در جوابگویی به شما حاضر هستیم.

قیمت لوله آتش

لیست قیمت لوله آذین

مانند هر محصول دیگری، لوله و اتصالات نیز قیمت هایشان تغییرمی یابد. این که شدت نوسان قیمت ها چقدر باشد به شرایط  بازار بستگی دارد. هر ماه ممکن است قیمت های محصولات اذین تغییر یابد. مطمئنا الان همه دنبال لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲ لوله آذین در اردیبهشت ۱۴۰۱ هستند. اگر کسی به دنبال این لیست قیمتی است پس می تواند به سایت لوله بازار مراجعه کند.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پی وی سی با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

سایت لوله بازار به عنوان یک سایت حرفه ای در زمینه لیست قیمت لوله آذین لوله و اتصالات می تواند آخرین لیست قیمت در ماه اردیبهشت سا ۱۴۰۱ را به افراد ارائه کند. این قیمت ها بر اساس آخرین تحولات بازار است و کاملا قابل اطمنیان است. لوله بازار مدام در حال رصد بازار لوله است و اخرین تغییرات در قیمت ها را اعمال می کند و به اطلاع افراد می رساند. شما به راحتی می توانید در لوله بازار از قیمت های ماه اردیبهشت محصولات آذین آگاه شوید تا بتوانید بهتر برای خرید اقدام کنید.

اگر به جز لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲ لوله آذین، سوالات دیگری در ذهن دارید می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید. مشاوران ما به خوبی جواب سوالات شما را درباره قیمت، شرایط بازار، نکات خرید و دیگر موارد خواهند داد و به شما کمک می کنند تا اطلاعات بهتری در این باره به دست اورید. یادتان باشد که هر چقدر که با آگاهی بیشتری برای کارهای اقدام  کنید سود بیشتر و ضرر کمتری خواهد کرد. لوله بازار می تواند سایتی مناسب و کمک کننده برای آنهایی باشد که دنبال خرید لوله و اتصالات هستند. ما سعی می کنیم تا بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه دهیم.

قیمت لوله آذین

محصولات آذین دارای ویژگی های بسیار خوبی هستند و به همین دلیل مشتریان فراوانی دارد. این شرکت انواع مختلفی از محصولات لوله و اتصالات را تولید می کند. قیمت لوله و اتصالات آذین مانند دیگر برندها به مواردی بستگی دارد که در زیر به آنها پرداخته شده است:

۱٫قیمت مواد اولیه:

طبیعی است که هر چقدر که قیمت مواد اولیه بیشتر باشد، قیمت محصولات آذین نیز بیشتر خواهد بود. این که قیمت متریال و مواد اولیه برای ساخت لوله و اتصالات چقدر باشد خود به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر چقدر که یک تولیدکننده مواد مورد نیاز خود را بالاتر بخرد آن را نیز بالاتر خواهد فروخت و این رابطه مستقیمی است که در همه محصولات وجود دارد.

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات تهران اتصالات با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

۲٫قیمت ارز:

یکی از عوامل دیگری که می تواند روی قیمت تمام شده محصولات آذین تاثیر بگذارد، قیمت ارز است که در اینجا دلار است. بسیاری از مواد اولیه مورد نیاز برای لوله و اتصالات وارداتی است. مطمئنا زمانی که قیمت ارز بالاتر برود، هزینه مواد اولیه وارداتی نیز بیشتر می شود. پس طبیعی است که این موضوع روی قیمت محصولات لوله آذین تاثیر بگذارد. هر چقدر که قیمت ارز بالاتر برود، قیمت لوله آذین نیز بیشتر خواهد شد.

۳٫تصمیمات شرکت:

از دیگر عواملی که روی قیمت محصولات آذین تاثیر می گذارد، تصمیمات خود شرکت است. ممکن است شرکت به خاطر دلایل مختلف سعی در بالا و پایین کردن قیمت های خود بگیرد. بنابراین سیاستهای شرکت روی قیمت لوله آذین آن تاثیر می گذارد.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پنج لایه با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

در هر صورت اگر به دنبال این هستید که تازه ترین قیمت های محصولات آذین را در بازار پیدا کنید می توانید به سایت لوله بازار مراجعه کنید. لوله بازار آپدیت ترین قیمت ها را در سایت خود قرار داده است و شما می توانید به راحتی از قیمت محصولات مختلف لوله آذین مطلع شوید. شما می توانید اگر دوست داشتید لیست محصولات آذین را دانلود کنید تا آن را همراه خود داشته باشید و هر بار نیاز به مراجعه به سایت نداشته باشید. ما سعی کرده ایم به بهترین شکل در زمینه های مختلف اطلاع رسانی کنیم و افراد را در جریان آخرین تحولات قیمتی قرار دهیم.

کاتالوگ محصولات آذین

لوله آذین کیفیت بسیار خوبی دارند چون تحت استانداردهای بسیار خوب و در سطح جهانی تولید می شود. این محصولات به دلیل کیفیت خوبی که دارند می توانند در جاهای مختلفی استفاده شوند. لوله  آذین دارای مقاومت بسیار خوبی هستند و بر اثر ضربه و فشار دچار آسیب نمی شوند، عایق حرارتی و الکتریکی دارند، افت فشار کمی دارند، عمر بالایی دارند و به راحتی هم نصب می شوند.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله تک لایه با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

محصولات آذین در بازار لوله و اتصالات شناخته شده هستند و از همین رو خیلی ها دوست دارند تا از آنها برای کارهای خود استفاده کنند. در نتیجه مشتریان این محصولات زیاد هستند. خیلی ها دوست دارند محصولات متنوع این شرکت را بشناسند و سایز و قیمت و مشخصات آن را بدانند. برای همین است که کاتالوگ محصولات آذین بسیار می تواند کمک کننده باشد.

اما این کاتالوگ را کجا می تواند پیدا کرد؟ اگر به دنبال کاتالوگ یا فهرست محصولات شرکت لوله آذین هستید می توانید آن را در سایت لوله بازار پیدا کنید و به راحتی از آن استفاده کنید. در سایت لوله بازار به راحتی می توانید کاتالوگ محصولات اذین را دانلود کنید و از آن استفاده کنید. علاوه بر کاتالوگ محصولات، در لوله بازار آپدیت ترین قیمت ها را می توانید مشاهده کنید تا اگر تمایل به خرید هر کدام از محصولات آذین پیدا کردید به راحتی از این قیمت ها استفاده کنید.

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات نیک بسپار با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

آذین لوله سایتی است که تازه ترین تحولات بازار را ثبت کرده است و از همین رو به روزترین قیمت لوله و اتصالات آذین را درج می کند. در کنار درج قیمت و ارائه کاتالوگ محصولات لوله آذین و دیگر برندها، لوله بازار بهترین مشاوره ها را نیز ارائه می دهید. اگر درباره قیمت ها، خرید محصول، برندهای مختلف، شرایط بازار و دیگر موارد سوالی دارید می توانید از طریق مشاورین باتجربه لوله بازار به سوالات خود دست پیدا کنید. کافی است با ما تماس بگیرید.

 

قیمت لوله پوش فیت آذین

لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲ دارای کیفیت بسیار خوبی هستند. محصولات پوش فیت به طور کلی به خاطر مقاومت بالا و کیفیت خوبشان در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. لوله های پوش فیت آذین دارای ویژگی های زیر هستند و به همین دلیل مشتریان فراوانی دارند:

مقاومت در برابر فشار و ضربه:

این نوع لوله و محصولات به خوبی در برابر فشار خارجی و ضربات مقاومت می کند و دچار آسیب نمی شود. از همین رو عمر بالایی هم دارد و نیازها را نیز به خوبی مرتفع می سازد.

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات لاوین پلاست با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

جلوگیری از انتقال آتش :

محصول پوش فیت لوله آذین دارای مواد ضد حریق است و در نتیجه باعث می شود تا آتش گسترده نشود و جلوی انتقال آن را می گیرد.

نصب سریع و آسان:

ویژگی دیگر پوش فیت آذین این است که به راحتی و به سرعت می توان انها را نصب کرد.

وزن سبک :

لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲ این محصولات در عین این که مقاومت بسیار خوبی دارند اما وزن سبکی دارند. این باعث می شود تا کار حمل و نقل آنها راحت باشد.

سطح صاف و صیقلی :

لوله های پوش فیت آذین دارای سطحی کاملا صاف وصیقلی هستند که ای باعث عبور راحت و آسان آب و دیگر سیالات می شود.

آب بندی کامل :

این لوله ها به صورت کامل و مطمئن آب بندی شده اند.

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات لوله گستر گلپایگان با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

مقاومت در برابر حرارت و مواد شیمیایی :

این محصولات در عین حال که در برابر فشار و ضربه مقاومت خوبی دارند در برابر مواد شیمیایی( بر اساس استاندارد جهانی) و نیز حرارت مقاوم هستند و در شرایط سخت دچار مشکل نمی شوند. همان طور که می بینید لوله های پوش فیت دارای مزیت های مختلفی هستند. اگر دنبال قیمت پوش فیت آذین هستید می توانید در سایت لوله بازار آخرین لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲  را مشاهده کنید. لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲ لوله بازار بر اساس شرایط بازار آخرین قیمت ها را درج می کند و آنها را به افراد ارائه می دهد.

قیمت اتصالات پوش فیت آذین

اتصالات پوش فیت آذین نیز مانند لوله آن کیفیت بسیار خوبی دارد. این محصولات شامل موارد مختلفی می شود که در زیر برخی از آنها آورده شده است:

  • زانویی ۹۰ درجه
  • زانویی ۴۵ درجه
  • بوشن
  • سیفون
  • سراه بازدید
  • دریچه بازدید

و …

محصولات پوش فیت آذین به راحتی نصب می شوند و دارای دوام مناسبی هستند چون از مواد باکیفیتی ساخته می شوند. این محصولات تا سالها می توانند دوام داشته باشند. به همین دلیل است که خیلی ها به دنبال خرید اتصالات پوش فیت آذین هستند. افراد برای لیست قیمت لوله آذین خرید کردن نیاز دارند که قیمت های به روز این محصولات را بدانند. از همین روست که انها به دنبال یک سایت و منبع معتبر می گردند که قیمت های پوش فیت را به خوبی درج کرده باشد.

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات یزد لوله با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

سایت لوله بازار، به بهترین شکل آپدیت ترین لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲ را در خود دارد. افراد می توانند با مراجعه به این سایت از تازه ترین قیمت های اتصالات پوش فیت در بازار لوله باخبر شوید. لوله بازار به خوبی بازار لوله و لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲ را رصد می کند و آخرین تحولات را گزارش می کند. شما می توانید در لوله بازار لیست لیست قیمت لوله آذین و قیمت لوله و اتصالات اذین و دیگر برندها را به راحتی بفهمید تا از آنها برای پیشبرد کارهای خود استفاده کنید.

 

لیست قیمت لوله آذین

پوش فیت یک نوع محصول و سیستم است که در آن لوله ها و اتصالات به شکل خاصی قرار می گیرند. پوش فیت های آذین دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و عمر بالایی هم دارند. محصولات پوش فیت آذین، به خوبی در برابر فشار خارجی و ضربات مقاومت می کنند و دچار آسیب نمی شوند، در برابر مواد شیمیایی( بر اساس استاندارد جهانی) و نیز حرارت مقاوم هستند، دارای سطحی کاملا صاف وصیقلی هستند و در عین حال قیمت مناسبی هم دارند.

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات یزد بسپار با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

لیست قیمت لوله و اتصالات آذین

خیلی ها به دنبال این هستند که لیست قیمت پوش فیت آذین را داشته باشند. لوله بازار می تواند به خوبی این لیست را در اختیار افراد قرار دهد تا انها از به روزترین قیمت های لوله آذین آگاهی پیدا کنند و بر اساس آن کارهای بعدی خود را انجام دهند. در سایت لوله بازار این لیست قیمت به راحتی در اختیار افراد قرار دارد و افراد می توانند از ان استفاده کنند. شما می توانید لیست قیمت پوش فیت را دانلود نمایید. سایت لوله بازار سایتی تخصصی است که بهترین خدمات را با در زمینه لوله و اتصالات عرضه می کند. شما می توانید در سایت لوله بازار از مشاورین ما کمک بخواهید و سوالات خود را از آنها بپرسید.

لیست محصولات آذین

محصولات آذین انواع مختلفی دارند که هر کدام از انها استفاده خودش را دارد.محصولات آذین از بهترین ها محصولات در زمینه لوله و اتصالات هستند و می توان به خوبی از انها برای جاهای مختلف استفاده کرد. لوله آذین دارای کیفیت بالایی هستند و تا سالها بدون مشکل عمر می کنند. اتصالات اذین نیز به خاطر کیفیت خوبی که دارند به خوبی تا مدت ها بدون هیچ مشکلی استفاده می شوند. قیمت این محصولات نیز مناسب است. ترکیب کیفیت و قیمت مناسب باعث شده است تا محصولات لوله آذین مشتریان فراوانی داشته باشند.

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات نیوپایپ با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

محصولات آذین شامل موارد مختلفی می شوند. هر کدام از این محصولات در سایزهای مختلفی تولید می شود و قیمت آنها نیز بر حسب عوامل مشخصی تعیین میشوند. لوله ها و اتصالات شرکت لوله آذین  از مواد اولیه بسیار باکیفیتی ساخته می شوند و به همین دلیل است که کیفیت آنها بسیار مناسب است. شرکت آذین لوله در کشور توانسته است بارها جوایزی را دریافت کند که این نشان دهنده کیفیت محصولات آن و رضایتمندی مشتریان می باشد.

خیلی ها دنبال لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲ هستند. این لیست می تواند به شناخت و انتخاب بهتر آنها برای کارهایشان کمک کند. اگر دنبال لیست محصولات شرکت لوله آذین هستید پس سایت لوله بازار گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. در سایت لوله بازار شما به راحتی می توانید لیست محصولات این شرکت را دانلود کنید و به راحتی انواع محصولات و سایزهای آن و نیز قیمت آنها را مشاهده کنید. سایت لوله بازار به خوبی این امکان را ایجاد کرده است تا شما لیست مناسبی از محصولات شرکت آذین و نیز دیگر برندها را داشته باشید و به خوبی از آنها استفاده کنید.

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات نیوفلکس با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

لوله بازار سایتی حرفه ای در زمینه لوله و اتصالات است که می تواند به خوبی شما را در زمینه قیمت محصولات مختلف، شرایط بازار، خرید محصولات و دیگر موارد یاری کند.

دانلود لیست قیمت لوله آذین

خیلی ها به دنبال لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲ محصولات شرکت آذین هستند تا بتوانند از قیمت ها به درستی آگاه شوند. شما می توانید به خوبی با دانلود لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲ از قیمت های به روز این محصولات آگاه شوید. اما از کجا می توان این لیست را دانلود کرد؟ در سایت لوله بازار شما به راحتی می توانید لیست قیمت برند اذین را دانلود کنید و از به روزترین قیمت های شرکت آذین آگاه شوید. لوله بازار آخرین قیمت های بازار را درج  می کند و آن را در قالب لیستی ارائه می دهد تا افراد آن را دانلود کنند.

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات آذین با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

لوله بازار سایتی تخصصی و حرفه ای در زمینه لوله و اتصالات است که می تواند برای افراد بسیار مفید باشد. اگر به دنبال دانلود لیست محصولات اذین و لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲ آنها هستید سایت لوله بازار بهترین گزینه است. در این سایت به روزترین  اطلاعات از شرایط بازار لوله و قیمت ها ارائه می شود که افراد می توانند از انها استفاده کنند. در کنار این ها مشاورین لوله بازار به طور دائم در خدمت هستند تا بهترین مشاوره ها و اطلاعات را به افراد بدهند و به سوالات انها در زمینه قیمت ها، نحوه خرید، برندهای مطرح، کیفیت محصولات مختلف، شرایط بازار و دیگر موارد پاسخ دهند.

برای خرید آسان و اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات پلی ران با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

اگر احساس کردید که در زمینه لوله و اتصالات سوالی در ذهن خود دارید می توانید به راحتی در سایت لوله بازار آن را از مشاورین ما بپرسید تا آنها شما را راهنمایی کنند. محصولات شرکت آذین کیفیت بسیار خوبی دارند و به همین دلیل مشتریان فراوانی دارند اما خیلی ها به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره این برند هستند. لوله بازار می تواند به بهترین شکل در این زمینه شما را یاری کنید و درباره لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲ و دیگر برندها اطلاعات کاملی را به شما بدهد.

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660952  , 02140660773 ,  09104508053

 ایمیل: info@loolehbazaar.com

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660773 , 02140660952 

شماره تلفن همراه : 09104508053

ایمیل: info@loolehbazaar.com
بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
اطلاع از تخفیف و اقساط

سبد خرید

بستن (Esc)