لیست قیمت محصولات یورک YORK

قیمت روز یورک چگونه است؟ سیستم های لوله کشی یکی از مهم ترین سیستم هایی می باشد که در هر شهر و هر ساختمان ضروری است. این سیستم باید به نحوی عسل ساخت و نگهداری شود تا خللی در انجام کار آن ها پیش نیاید. به همین دلیل لازم است که بخش های مختلف یک سیستم لوله کشی با لحظات کامل افراد متخصص و با استفاده از تجهیزات و لوازم درجه یک و باکیفیت ساخته شود. 

از لوله ها و اتصالات گرفته تا شیرآلات، همگی باید از بهترین برندها باشد تا طول عمر سیستم لوله کشی شما افزایش یابد. در غیر این صورت هزینه های گزافی روی دست شما باقی خواهد ماند. به همین دلیل سایت لوله بازار که یکی از معتبرترین عرضه کنندگان انواع لوله، اتصالات و شیرآلات است، دست دارد شما را با یکی از بهترین و باکیفیت ترین برندهای شیرآلات آشنا سازد.

شرکت یورک تولیدکننده انواع شیرآلات و منیفولد سیستم های سرمایش و گرمایش میباشد. در ادامه اطلاعات مفیدی در مورد لیست قیمت، کاربردهای محصولات یورک، انواع محصولات یورک، راهنمای قیمت روز یورک در اختیار شما قرار می گیرد. اگر به دنبال شناخت برندهای با کیفیت شیرآلات هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. 

برای اطلاع از لیست قیمت ان تی اس با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

شناخت بیشتر قیمت روز یورک 

شرکت یورک یکی از شرکت های بزرگ و معتبر ایتالیایی است که در زمینه تولید شیرآلات، بسیار پیشتاز است. این شرکت با استفاده از متریال درجه یک، اقدام به تولید انواع شیرآلات و اتصالات می نماید. قیمت روز یورک به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم ترین عامل قیمت روز یورک در ایران را می توان نوسانات دلار دانست. 

یورک یکی از انواع برندهای وارداتی می باشد. بنابراین در زمان واردات، قیمت دلار بسیار موثر است. هرچه قیمت دلار افزایش پیدا کند، قیمت روز یورک نیز رو به افزایش می رود. بسیاری از افراد در هنگام خرید شیرآلات و تجهیزات لوله کشی برند یورک، به قیمت آن توجه می کنند. به همین دلیل در این بخش به بررسی قیمت محصولات یورک خواهیم پرداخت. 

شاید در نگاه اول این قیمت ها کمی نجومی به نظر برسد. اما در مقایسه با سایر برندهای درجه یک و وارداتی، محصولات یورک از قیمت مناسب تری در بازار برخوردار هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال خرید این شیرآلات هستند. از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت روز محصولات یورک، می توان مالیات واردات و حمل و نقل را نام برد. 

برند های شیرآلاتی که در کشور تولید می شوند، نسبت به برندهای وارداتی، مالیات کمتری می پردازند. این امر موجب می شود که قیمت روز محصولات وارداتی، از جمله یورک، نسبت به کالاهای داخلی بیشتر باشد. همچنین هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های واردات نیز بر این قیمت گذاری ها، تاثیر گذار هستند. این عوامل دست به دست همدیگر می دهند و موجب می شوند که نتوان قیمت ثابت و یکسانی برای همه‌ی کالاهای برند یورک در نظر گرفت. 

بنابراین بهتر است برای اطلاع از قیمت روز یورک، به سایت لوله بازار مراجعه کنید. این سایت انواع محصولات یورک را با قیمت محصولات یورک به صورت آپدیت شده در سایت موجود دارد و شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید قیمت این محصولات را مشاهده و درصورت تمایل اقدام به خرید نمایید. 

برای اطلاع از لیست قیمت کیز ایران با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

کاربرد محصولات یورک 

یورک محصولات متنوعی از جمله شیرآلات، اتصالات و منیفولد سیستم گرمایشی و سرمایشی تولید می کند به همین دلیل شاهد قیمت روز یورک با توجه به کاربردهای مختلف آن هستیم. هر کدام از این محصولات در بخش های مختلفی از سیستم های ساختمانی و عمومی کاربرد دارند. در ادامه به صورت مفصل به بررسی کاربرد محصولات یورک خواهیم پرداخت.

شیرآلات یورک

شیر آلات یورک یکی از محبوب ترین و معروف ترین محصولات یورک می باشد. این شیرآلات در مدل های مختلفی تولید می شوند و از آن ها در مکان های مختلفی استفاده می شود. حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، مکان های عمومی و شهری از مهمترین مکان هایی هستند که این شیرآلات در آن ها استفاده می شوند. کاربرد این شیرآلات، علاوه بر حفظ بهداشت، منجر به صرفه جویی در مصرف آب نیز می گردد. 

اتصالات یورک

شرکت یورک علاوه بر تولید شیرآلات، انواع اتصالات لوله کشی را نیز تولید می نماید. این اتصالات بسیار پرکاربرد و با کیفیت بوده و منجر به افزایش طول عمر سیستم لوله کشی می گردد. بسیاری از متخصصان تاسیسات از این اتصالات در قسمت های مختلف سیستم لوله کشی استفاده می کنند. بنابراین می توان گفت، محصولات یورک در تمامی قسمت های لوله کشی کاربرد دارند.

منیفولد سیستم گرمایشی و سرمایشی

منیفولدها وظیفه گردش جریان سیال در سیستم های گرمایش و سرمایش را برعهده دارند و تحت فشار هستند. کاربرد منیفولدهای یورک در سیستم های گرمایشی و سرمایشی، به دلیل توانایی بالا و کیفیت خوبی که دارند، همواره مورد توجه متخصصان بوده است. به همین دلیل کاربردهای گسترده ای برای محصولات شرکت یورک، در این بخش می توان در نظر گرفت. 

برای اطلاع از لیست قیمت شیرآلات توچال با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

انواع محصولات یورک چگونه است؟ 

شرکت یورک یکی از شرکت های معتبر ایتالیایی می باشد و زیر شاخه شرکت یورک آمریکا می باشد. شرکت یورک واقع در ایالت پنسیلوانیا در آمریکا قرار دارد. برند یورک ساخت کشور ایتالیا ، یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده شیرآلات ساختمانی میباشد که در بازارهای جهانی از جمله ایران دارای سهم قابل توجهی است. این شرکت انواع شیرآلات، اتصالات و تهویه مطبوع را تولید می نماید. سایت لوله بازار که یکی از عرضه کنندگان محصولات یورک در ایران است، در ادامه شما را با انواع محصولات یورک در زمینه قیمت روز یورک آشنا می نماید. 

شیر خودکار یکطرفه

شیر خودکار یک طرفه به منظور عبور سیال در یک جهت مورد استفاده قرار میگیرد و از بازگشت آن جلوگیری می کند. این شیرها دارای دریچه ای یک طرفه هستند که با فشار سیال باز می شوند و مجوز عبور را به جریان سیال می دهند. اگر این فشار در خلاف جهت دریچه باشد، دریچه باز نمی شود و امکان عبور سیالات وجود ندارد. این شیر در بسیاری از سیستم های لوله کشی کارخانجات و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. 

شیرآلات بهداشتی

یکی دیگر از انواع محصولات یورک که شاهد قیمت روز یورک هستیم، شیرآلات بهداشتی این شرکت می باشد. شرکت یورک انواع شیر آلات بهداشتی را با متریال های با کیفیت و مختلف، تهیه و تولید می کند. یکی از با کیفیت ترین شیرآلات این شرکت، شیرآلات برنجی می باشد. این شیرآلات دارای کیفیت ساخت و طول عمر بسیار بالا می باشند و شما با تهیه این شیرآلات، تا مدت ها از خرید مجدد آن، بی نیاز هستید. 

این شرکت شیرآلات بهداشتی خود را در مدل های اهرمی، هوشمند، دیجیتال و رزوه ای تهیه و تولید می کند.

اما امروزه مدل رزوه ای، مشتریان کمی دارد و به همین دلیل تولید شرکت نیز کم شده است. به شما پیشنهاد می شود، برای تهیه شیرآلات یورک، از مدل های هوشمند یا اهرمی استفاده کنید. این شیرآلات مانع از برخورد آلودگی به دست شما می شوند. با توجه به نوع و کاربرد این محصول می توانید برای قیمت روز یورک به سایت مراجعه کنید.

برای اطلاع از لیست قیمت MECK  با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

اتصالات یورک

شرکت یورک علاوه بر شیرآلات بهداشتی و سایر شیرها، اقدام به تولید انواع اتصالات نیز کرده است. این شرکت اتصالات مغزی و سه راهه های فلزی را در برنامه تولیدی خود دارد. مغزی های این شرکت بسیار با دوام بوده و تا مدت ها شما را از تعمیر شیرآلات بی نیاز می کنند. علاوه بر آن، سه راهی های فلزی به راحتی می توانند لوله ها را به خود متصل کرده و تا حد زیادی در مقابل نشتی مقاوم بوده و کیفیت بالایی دارند. تمامی موارد ذکر شده و انواع این محصولات در سایت لوله بازار قرار دارد و می توانید با مراجعه به این سایت از قیمت روز یورک اطلاع پیدا کنید.

لیست قیمت روز یورک 

شیرآلات و سایر محصولات یورک دارای کیفیت و تنوع بالایی هستند. تنوع این محصولات موجب گسترده شدن لیست قیمت روز یورک شده است. در ادامه چندین مورد از موارد تاثیر گذار بر لیست قیمت محصولات یورک برای شما بیان خواهد شد. 

مواد اولیه و مدل محصولات

اولین موضوعی که در قیمت محصولات یورک تاثیر گذار است مواد اولیه ساخت آن است. محصولاتی که توسط شرکت یورک ساخته می شود، از مواد اولیه مختلفی تولید می شود. این مواد هر کدام دارای ارزش متفاوتی هستند و قیمت تمام شده محصولات متفاوت می باشد. بعنوان مثال شیرآلاتی که از جنس برنجی هستند، دارای لیست قیمت گران تری نسبت به شیرآلات استیل هستند. مدل محصولات نیز بر لیست قیمت آنان تاثیر دارد. شیرآلات دیجیتالی دارای قیمت بیشتری نسبت به شیرآلات هوشمند و شیرآلات اهرمی هستند. پایین ترین قیمت در بین این شیرآلات به شیرآلات اهرمی نسبت داده شده است. 

وارد کنندگان

یکی دیگر از عواملی که موجب افزایش لیست قیمت روز یورک می شود، وارد کنندگان می باشند. بطور معمول کالاهای وارداتی تا به دست مصرف کنندگان برسند، چندین بار دست به دست شده و هر شخص، میزان سودی برای خود در نظر می گرند و موجب افزایش قیمت آن می شوند.

سایت لوله بازار تلاش کرده است تا حد زیاد دست واسطه ها را از این واردات کوتاه کند و قیمت نهایی محصولات یورک را برای مشتریان خود، پایین تر از فروشندگان دیگر نگه دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق از لیست قیمت محصولات یورک، به سایت لوله بازار مراجعه کنید. 

راهنمای خرید محصولات یورک 

در خرید کالاهای وارداتی، همواره باید به اصل بودن کالا توجه شود؛ زیرا در غیر اینصورت ممکن است شما جنس تقلبی را به قیمت بالا خریداری کنید که از قیمت روز یورک به خوبی آگاهی نداشته باشید. به همین دلیل در این بخش بهتر است با راهنمای خرید محصولات یورک و نحوه تشخیص محصولات اصل، آشنا شوید. 

قیمت محصولات

یکی از مواردی که طبق آن می توان به کیفیت یک کالای وارداتی پی برد، قیمت آن است. امروز با یک جستجوی ساده در سایت های مختلف فروش محصولات لوله کشی و شیرآلات، می توان به قیمت انواع شیرآلات درجه یک تا شیرآلات بی کیفیت پی برد. بهتر است در هنگام خرید محصولات یورک، به سایت های مختلف رفته و قیمت های آن را مقایسه کنید. به احتمال فراوان، فروشندگانی که قیمت بسیار بسیار پایین و در حد کالاهای داخلی و حتی پایین تر برای این محصولات ارائه می دهند، اقدام به فروش کالای تقلبی می نمایند. 

زیبایی و طراحی شیرآلات با کیفیت

به طور کلی در ساخت تمامی شیرآلات با کیفیت زیبایی و طراحی جدید صورت می گیرد. اگر در زمان خرید شیرآلات و سایر محصولات یورک، مشاهده کردید که این محصولات دارای بدنه‌ ضعیف هستند و کیفیت ساخت خوبی ندارند، از خریدن آن ها خودداری نمایید؛ زیرا محصولات اصل، دارای کیفیت ساخت بالایی هستند.

برای اطلاع از لیست قیمت وینو پلاستیک با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

سهولت کاربرد

ویژگی دیگر شیرآلات یورک در سهولت استفاده از آن می باشد. در این مورد باید توجه کنید که آیا اهرم شیرها به راحتی باز و بسته و چپ و راست می شود یا خیر. هرچه استفاده از این لوازم آسان تر باشد، احتمال اصل بودن آن ها بیشتر است. در تشخیص شیرهای هوشمند نیز به این نکته توجه کنید که شیرهای هوشمند یورک، هیچگونه تاخیر و لگی در باز و بست کردن آب ندارند. 

نصب آسان و بی دردسر

مورد دیگری که کیفیت بالای یک شیر را تضمین می کند نحوه نصب آسان و بی دردسر آن می باشد. ممکن است که شما نیز در زمان نصب شیرآلات با تعداد زیادی پیچ و مهره مواجه شده باشید. محصولات شرکت یورک دارای کمترین پیچ و مهره می باشند و نصب آسانی دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نصب آسان شیرآلات یورک به سایت لوله بازار مراجعه کنید و با نحوه نصب آن و همچنین قیمت روز یورک آشنا شوید. 

ضمانت محصولات

یکی دیگر از روش های تشخیص محصولات اصل از غیر اصل، ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش توسط فروشنده است. اگر یک فروشنده از اصالت کالای خود مطمئن باشد، کالای خود را ضمانت می کند. حتما برای خرید محصولات یورک، از فروشگاهی که ضمانت و خدمات پس از فروش معتبر ارائه می دهد، اقدام به خرید نمایید. سایت لوله بازار یکی از فروشندگانی است که ضمانت و خدمات پس از فروش برای محصولات یورک ارائه می دهد. 

برای اطلاع از لیست قیمت نیاشیمی با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

اهمیت شناخت قیمت روز یورک

شرکت یورک یکی از بزرگترین تولید کنندگان شیرآلات می باشد. سایت لوله بازار تلاش کرده است تا در این مقاله شما را با لیست قیمت روز یورک، محصولات و نحوه خرید این شیرآلات آشنا سازد. در خرید این محصولات باید بصورت کامل به اصل بودن آن دقت نمایید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات شرکت یورک و اطلاع دقیق قیمت محصولات یورک، به سایت لوله بازار مراجعه فرمایید و با متخصصان فروش و پشتیبانی سایت در تماس باشید و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. در صورت تمایل می توانید از طریق همین سایت اقدام به خرید محصولات یورک نمایید. 

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660952  , 02140660773 ,  09104508053

 ایمیل: info@loolehbazaar.com

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660773 , 02140660952 

شماره تلفن همراه : 09104508053

ایمیل: info@loolehbazaar.com
بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
اطلاع از تخفیف و اقساط

سبد خرید

بستن (Esc)