لیست قیمت محصولات مک MECH

۱۵ فروردین ۱۴۰۲

قیمت روز مک چگونه است؟ سیستم لوله کشی یکی از باستانی‌ترین صنعت هایی میباشد که در ایران رواج داشته است. قدمت لوله کشی را میتوان تا سه هزار سال پیش دانست. بنابراین باید گفت که این صنعت یکی از صنایع کهن می باشد. گذشت زمان و پیشرفت علم باعث ایجاد تغییر و دگرگونی در این صنعت شده است. در زمان های دور حتی تا ۲۰۰ یا ۳۰۰ سال پیش، سیستم لوله کشی محدود به خارج کردن آب از چاه می شد. 

اما امروزه لوله کشی در بخش‌های مختلف ساختمان، به آسانی انجام می شود و آب را به تمام نقاط موردنظر می رساند. موارد مختلفی دست به دست هم می دهند تا یک سیستم لوله کشی به درستی کار کند. از نیروهای متخصص گرفته تا جنس لوله، همگی بر کیفیت کار تاثیر گذار هستند. یکی از قسمت های مهمی که نمی تواند تاثیر آن در سیستم لوله کشی چشم پوشی کرد، اتصالات می باشد که با توجه به کاربرهای آن قیمت هایی را مانند قیمت روز مک شاهد خواهید بود.

برای اطلاع از لیست قیمت نیاشیمی با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

اتصالات شامل چند راهی ها، زانو ها، مهره ها، مغزی ها و… می باشند. اتصالات کاربرد زیادی در لوله کشی دارند. اتصالات Mech یکی از باکیفیت ترین و متنوع ترین اتصالات در بازار تاسیسات می باشد. سایت لوله بازار عرضه کننده انواع لوازم مربوط به لوله‌کشی و شیرآلات است، قصد دارد در این مقاله شما را با قیمت روز مک، کاربردهای محصولات Mech، انواع محصولات و راهنمای خرید آنها آشنا سازد. اگر قصد خرید اتصالات و شیرآلات با کیفیت را دارید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. 

آشنایی با قیمت روز مک

اتصالات و محصولات مربوط به تاسیسات شرکت mech یکی از بهترین و با کیفیت ترین اتصالات موجود در بازار است که همین موضوع سبب ارائه قیمت روز مک شده است. این اتصالات توسط فروشگاه های مختلفی به فروش می رسد. در هنگام خرید اتصالات، اولین چیزی که به نظر مشتریان می رسد، قیمت آن است. اکثر افرادی که به دنبال کار ساختمانی هستند، به دنبال آن هستند که قیمت تمام شده لوله کشی، پایین باشد.  

همه افراد قبل از خرید این اتصالات قیمت آن را بررسی می کنند. اما قبل از اینکه به قیمت این اتصالات بپردازیم، باید بدانید که طول عمر و کیفیت یک محصول، بسیار مهم تر از قیمت آن است؛ زیرا در صورتی که این محصولات از کیفیت خوبی برخوردار نباشند، موجب خراب شدن لوله کشی شده و هزینه های زیادی را روی دوش شما می گذارند.

 قیمت روز مک، بیشتر به فروشگاه های عرضه کننده آن بستگی دارد؛ زیرا برخی از فروشگاه ها برای خود سود های زیادی را در نظر می گیرند که موجب افزایش قیمت محصولات mech می شود. قیمت دلار امروز هم موجب شده است که نوسان قیمت روز مک کمی بالا باشد. زیرا برخی از مواد اولیه این محصولات از خارج از کشور وارد می شود. 

این اتصالات از نظر کیفیت ساخت و متریال با رقبای هم سطح قدرت برابری می‌کند و در مواردی بهتر از هم رده های خود می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت روزمک، به سایت لوله بازار مراجعه کنید. این سایت انواع محصولات شرکت Mech را به مشتریان خود عرضه می کند و قیمت های به روز و دقیقی از این محصولات را در اختیار شما قرار می دهد. 

برای اطلاع از لیست قیمت وینو پلاستیک با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

کاربرد محصولات مک

همانطور که می دانید اتصالات به راحت تر شدن کار لوله کشی کمک می کنند. این لوازم تاثیر زیادی در نقشه لوله کشی ایجاد می کنند و به کمک آن ها می توان ایمنی لوله کشی را بالا برد و همچنین طرح های دلخواهی از لوله کشی ایجاد نمود. در ادامه چندین مورد از مهم ترین کاربرد محصولات mech در بخش قیمت روز مک را برای شما بیان می گردد. 

تغییر جهت

یکی از مهم ترین کاربردهای محصولات mech، تغییر جهت در لوله کشی است. گاهی اوقات در مسیر لوله کشی های صنعتی و ساختمانی نیاز است که تغییر ارتفاع، تغییر شیب و تغییر جهت ایجاد شود. در این حالت می توان از اتصالات برای ایجاد تغییر جهت استفاده کرد. برخی از این اتصالات وظیفه تغییر ارتفاع و تغییر جهت لوله ها در زاویه های مختلف از ۴۵ تا ۹۰ درجه را دارا می باشند. برخی دیگر از محصولات مک وظیفه برگرداندن جهت جریان سیالات را دارند. بطور کلی وجود اتصالات به راحت تر شدن فرایند تغییر جهت و تغییر ارتفاع در لوله کشی کمک شایانی می کند. 

کاهش شدت جریان

یکی از کاربردهای محصولات مک کاهش شدت جریان سیال می باشد. مغزی هایی که در شیرآلات به کار میروند، نوعی از اتصالات هستند که به کاهش شدت جریان کمک می کنند. این امر موجب کاهش مصرف آب نیز می گردد. این مورد یکی از نکات مثبت در مبحث قیمت روز مک به حساب می آید.

برای اطلاع از لیست قیمت یورک با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

کاهش قطر لوله

همانطور که میدانید امروزه برای استفاده از آب شهر باید لوله های ساختمانی را به شاه لوله آب شهر متصل نمود. شاه لوله دارای قطر بزرگتری نسبت به لوله های ساختمانی می باشد. به همین دلیل نیاز است که در زمان اتصال این لوله ها به شاه لوله، از اتصالات برای کاهش قطر لوله استفاده نماییم. لازم به ذکر است که به کمک این اتصالات میتوان قطر لوله ها را نیز افزایش داد. 

افزایش انشعاب

یکی دیگر از کاربردهای اتصالات افزایش تعداد انشعابات است. برخی از این اتصالات به صورت دو راهه، سه راهه و چهار راهه هستند و به کمک آن ها می توان یک انشعاب لوله آب را به چند انشعاب تبدیل کرد و در قسمت های مختلف استفاده نمود. این مورد می تواند در قیمت روز مک نیز تاثیر گذار باشد.

بستن انتهای لوله

یکی دیگر از اتصالات مک، اتصالات آب بند می باشد. این اتصالات وظیفه بستن انتهای لوله را برعهده دارند. در جایی که نیاز است لوله کشی تمام شود ولی نیاز به هیچ شیری نمی باشد، از این نوع اتصالات استفاده می شود. شما می توانید برای تهیه ‌ی هر کدام از اتصالات Mech با کاربردهای مختلف، به سایت لوله بازار مراجعه فرمایید و همچنین با لیست قیمت روز مک نیز آشنایی پیدا کنید. 

انواع محصولات mech 

شرکت mech یکی از تولیدکنندگان معتبر و با کیفیت در زمینه اتصالات می باشد. این اتصالات در قسمت های مختلف لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید اتصالات با برند مک بهتر است ابتدا با انواع محصولات mech و همچنین قیمت روز مک آشنا شوید. زیرا در غیر اینصورت، ممکن است که محصولات بی کیفیت را به جای محصولات با کیفیت مک خریداری نمایید. به همین دلیل سایت لوله بازار در این بخش شما را با انواع محصولات mech آشنا خواهد کرد. 

برای اطلاع از لیست قیمت شیرآلات توچال با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

اتصالات مغزی

یکی از پرکاربردترین اتصالاتی که توسط شرکت مک تولید می شود، اتصالات مغزی است. از اتصالات مغزی برای متصل کردن دو یا چند لوله به یکدیگر استفاده می شود. مغزی ها به مانند لوله ها هستند و تنها تفاوتی که دارند این است که در دو طرف آن رزوه دارد. این رزوه ها باعث می شود که بتوان از آن ها برای اتصال لوله ها استفاده کرد. از دیگر کاربردهای مغزی ها در مبحث قیمت روز مک می توان به افزایش یا کاهش قطر لوله اشاره کرد. برخی از این مغزی ها دارای دو سر با قطرهای متفاوت هستند که موجب می شود بتوان لوله هایی با قطرهای مختلف را به یکدیگر متصل کرد‌. 

اتصالات مسدود کننده

یکی از ساده ترین و در عین حال مهمترین محصولات مک، اتصالات مسدود کننده می باشد. از این اتصالات برای مسدود کردن یک سر لوله استفاده می شود. بیشترین کاربرد این اتصالات در لوله های فاضلابی می باشد. اگر بخواهیم یک لوله با قطر کم را مسدود کنیم، درپوش های چهار گوشه بهترین گزینه است. برای مسدود کردن لوله های با قطر زیاد نیز درپوش های شش گوشه پیشنهاد می شود. این امر به دلیل نحوه راحت باز و بست این در پوش ها می باشد. 

واشر ها

شاید پیش خود فکر کنید که واشرها جزو اتصالات محسوب نمی‌شوند. اما باید بگوییم که هر چیزی که در لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرد و به اتصال دو یا چند لوله به یکدیگر کمک می کند، اتصالات گفته می شود. واشر ها وظیفه جلوگیری از نشتی آب را دارند. زمانی که دو لوله به یکدیگر متصل می شوند، برای جلوگیری از نشتی و خوب بسته شدن لوله ها به یکدیگر، بین آن ها از واشر استفاده می کنند. البته واشرها کاربردهای دیگری نیز دارند. این مورد می تواند در قیمت روز مک نیز تاثیرگذار باشد.

برای اطلاع از لیست قیمت کیز ایران با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

اتصالات سه راهی

اتصالات سه راهی mech از اتصالات بسیار پرکاربرد هستند. تقریبا می توان گفت که در تمامی لوله کشی ها، علی الخصوص لوله کشی ساختمان، از اتصالات سه راهی استفاده می کنند. از مهم ترین کاربرد سه راهی ها می توان به ایجاد انشعاب از خط اصلی جریان آب اشاره کرد. در لوله کشی به کمک این اتصالات، لوله کشی ساختمان را به شاه لوله آب شهر متصل می کنند.

اتصالات زانویی

مهمترین و پرکاربردترین اتصالات تولید شده توسط شرکت مک، اتصالات زانویی می باشد. از اتصالات زانویی برای تغییر جهت لوله کشی استفاده می شود. به عنوان مثال اگر لازم باشد لوله در امتداد دیوار بالا رود، در پایین دیوار از اتصالات زانویی استفاده می کنند یا اگر نیاز باشد مسیر لوله بطور کلی عوض شود و در امتداد خود برگردد، می توان از دو عدد اتصالات زانویی استفاده کرد. 

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید بست رگلاژی با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

لیست قیمت روز مک

اتصالات mech یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار است. برای اطلاع از لیست قیمت این محصولات، باید بدانید که این محصولات وارداتی بوده و دارای نمایندگی فروش در داخل ایران می باشند. بنابراین اولین و مهم ترین عامل در قیمت گذاری این محصولات، قیمت دلار می باشد. از دیگر موارد تاثیر گذار بر لیست قیمت mech، وارد کنندگان آن می باشند. 

شرکت های مختلفی اقدام به واردات و فروش محصولات مک می نمایند به همین دلیل شاهد روند قیمت مختلف در قیمت روز مک خواهید بود. برخی از این شرکت ها قیمت های نجومی و بالاتر از بازار را روی محصولات خود می گذارند. بنابراین شما باید از شرکت های معتبر که در این زمینه فعالیت دارند، اقدام به خرید نمایید. سایت لوله بازار یکی از فروشندگان معتبر انواع محصولات mech می باشد. 

برای اطلاع از لیست قیمت ان تی اس با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

قیمت های این سایت و همچنین قیمت روز مک به صورت کاملا قانونی و حتی پایین تر از سایر فروشندگان می باشد. شما می توانید به سایت لوله بازار مراجعه کنید و ضمن مشاهده انواع اتصالات و سایر محصولات برند mech، از لیست قیمت روز مک نیز آگاهی پیدا کنید و سپس اقدام به خرید این اتصالات نمایید. 

راهنمای خرید mech

همانطور که گفته شد محصولات مک یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار است و افراد زیادی به دنبال خرید و استفاده از این محصولات می باشند. اگر شما نیز قصد خرید این محصولات را دارید، باید مراقب باشید که در دام افراد سودجو نیفتید و محصولات تقلبی و بی کیفیت را خریداری نکنید. برای اینکه بتوانید محصولات اصل از فیک را تشخیص دهید باید به نکات مختلفی در این زمینه توجه کنید که در قیمت روز مک نیز اشتباه نکنید. در ادامه چندین مورد از این نکات برای شما بیان می گردد.

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید بست پایه دار با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

ضمانت

اگر فروشنده ای از اصالت و کیفیت محصولات خود مطمئن باشد، حتما در هنگام فروش به شما ضمانت اصل بودن محصول می دهد. این ضمانت به شما کمک می کند که در صورت اصل نبودن یا بی کیفیت بودن محصولات، آن را مرجوع کنید. سایت لوله بازار برای انواع محصولات مک ضمانت بی قید و شرط در نظر گرفته و شما می توانید در صورت عدم رضایت، این اتصالات را مرجوع نمایید. 

قیمت

یکی از مواردی که طبق آن می توان به کیفیت اتصالات مک پی برد، قیمت آن است. امروز با یک جستجوی ساده در سایت های مختلف فروش لوازم تاسیسات، می توان از قیمت روز مک مطلع شد. بهتر است در هنگام خرید اتصالات به این مورد توجه کنید و با مقایسه قیمت به میزان با کیفیت بودن آن پی ببرید. در صورتی که محصولات مک از لوازم درجه چندم بازار ارزان تر باشند، به احتمال قوی، این محصولات تقلبی هستند. 

اهمیت آشنایی با قیمت روز مک

محصولات mech یا مک، یکی از لوازم تاسیسات با کیفیت در بازار می باشند. این محصولات وارداتی بوده و توسط شرکت مک  در کشور چین می باشند. این لوازم در رده‌ محصولات درجه یک چینی قرار می گیرد و از طول عمر بالایی برخوردار است. اتصالات مک به دلیل دارا بودن قیکت روز مک مناسب، برای استفاده در آپارتمان ها و سایر اماکن، بسیار مناسب هستند. 

برای اطلاع از لیست قیمت پیمتاش با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

اگر قصد خرید اتصالات از این برند با کیفیت چینی را دارید، می توانید به سایت لوله بازار مراجعه کرده و ضمن مشاهده انواع محصولات و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول و قیمت روز مک، با مشاوران و متخصصان تاسیسات نیز مشورت کنید و در صورت تمایل، اقدام به خرید این محصولات نمایید. 

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660952  , 02140660773 ,  09104508053

 ایمیل: info@loolehbazaar.com

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660773 , 02140660952 

شماره تلفن همراه : 09104508053

ایمیل: info@loolehbazaar.com
بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
اطلاع از تخفیف و اقساط

سبد خرید

بستن (Esc)