لیست قیمت نیاشیمی

در صنعت محصولات مختلفی هستند که نیاز است از آنها استفاده شود تا کار مورد نظر به درستی پیش رود. یکی از انواع موادی که در صنایع بسیار زیادی برای عایق بندی مورد استفاده قرار می گیرد، نوارهای عایق و پرایمرها هستند. این مواد به سطح مورد نظر می چسبند و به نوعی عایق گرما، سرما و حتی رطوبت هستند. 

در صنایع نفت، گاز، فولاد استفاده از این عایق ها بسیار لازم و حیاتی می باشد. شرکت های مختلفی هستند که اقدام به ساخت و تولید انواع نوارهای عایق می کنند. سایت لوله بازار یکی از سایت های معتبر عرضه کننده انواع لوازم تاسیسات مانند لوله ها، شیرآلات و انواع عایق ها می باشد. این سایت قصد دارد در این مقاله شما را با یکی از شرکت های تولید کننده انواع عایق و پرایمر، به نام نیاشیمی و همچنین قیمت روز نیاشیمی آشنا کند. 

از این رو در ادامه اطلاعات کاملی در مورد لیست قیمت روز نیاشیمی، کاربرد محصولات این شرکت، انواع محصولات و راهنمای خرید نیاشیمی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اگر به دنبال یک عایق بسیار مقاوم هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با یکی از بهترین محصولات بازار آشنا شوید.

برای اطلاع از لیست قیمت پیمتاش با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

قیمت روز نیاشیمی چگونه است؟

شرکت نیاشیمی یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده انواع عایق می باشد. همانطور که می دانید وجود تورم و نوسان قیمت دلار، امروزه موجب شده است که قیمت تمامی محصولات در بازار به روز باشد و خریدار، قبل از خرید محصول، به دنبال اطلاع از قیمت روز آن باشد. به همین دلیل در ادامه قصد داریم شما را با قیمت روز نیاشیمی آشنا سازیم. 

موارد مختلفی هستند که در این مورد تاثیر گذارند. همانطور که گفته شد، قیمت دلار بیشترین تاثیر را در قیمت روز  نیاشیمی دارد. برخی از مواد اولیه و دستگاه های تولید کننده این محصولات وارداتی هستند. بنابراین با افزایش نرخ ارز، هزینه های واردات این مواد نیز افزایش پیدا می کند و منجر به افزایش قیمت تمام شده محصول و در نهایت افزایش قیمت روز نیاشیمی می گردد. 

دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت روز نیاشیمی، نوع محصول می باشد. برخی از این محصولات به صورت کامل در داخل ایران تولید می شوند و برخی از مواد نیز، منشا خارجی داشته و مواد اولیه آن ها وارد می شود. بنابراین می توان گفت موادی که در داخل تولید می شوند، دارای ثبات قیمتی بیشتری می باشند. 

اما محصولات وارداتی، با نوسانات بازار ارز و قانون گذاری های جدید، دچار تغییر قیمت می شوند. البته شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت روز نیاشیمی، به سایت لوله بازار مراجعه کنید. این سایت قیمتی مشابه قیمت کارخانه برای این محصولات در نظر گرفته و شما بدون واسطه می توانید از این سایت خرید کنید. 

کاربردهای محصولات نیاشیمی

شرکت نیاشیمی انواع نوارهای عایق و پرایمر ها را تهیه و تولید می کند. این مواد در بخش های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه کاربرد محصولات نیاشیمی، برای شما بیان خواهد شد.

ضد آب کردن چوب

یکی از کاربردهای محصولات نیاشیمی، بخصوص پرایمرها، برای ضد آب کردن چوب است. همانطور که می دانید، چوب ها در برابر آن مقاوم نیستند و با برخورد رطوبت به آن ها، رطوبت را جذب کرده و طول عمر آن ها کاهش می یابد. یکی از روش های حل این مشکل، استفاده از پرایمرها می باشد.

برای اطلاع از لیست قیمت ان تی اس با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

 پرایمرها مقاوم خوبی در برابر آب هستند و با استفاده از آن ها روی چوب، می توان لوازم چوبی را ضد آب کرد. از این مواد بیشتر در کمد های چوبی در حمام ها، کابینت زیر سینک ظرفشویی و سایر محیط های مرطوب که چوب در آن ها قرار دارد، استفاده می شود. 

گرفتن درز لوله ها

یکی دیگر از ویژگی های عایق های نیاشیمی، توانایی آن ها در درزگیری لوله کشی و تاسیسات می باشد. به همین دلیل از پرایمر های نیاشیمی، برای لوله هایی که دارای نشتی هستند و یا نقاطی که دو یا چند لوله به هم متصل شده اند، استفاده می شود تا جلوی نشتی سیال گرفته شود. 

پوشش زیر رنگ

یکی دیگر از کاربردهای محصولات نیاشیمی، استفاده به عنوان پوشش، در زیر رنگ آمیزی است. زمانی که بخواهیم روی یک زمینه تیره، رنگ آمیزی با رنگ روشن را انجام دهیم، از پرایمرها، به عنوان پوشش استفاده می شود. زیرا موجب میشود که رنگ روشن با رنگ تیره پس زمینه ترکیب نشده و تغییر رنگ ندهد. این کاربرد از مهم ترین کاربرد های پرایمرهای نیاشیمی می باشد. 

عایق بندی لوله ها

همانطور که میدانید عایق بندی لوله ها، موجب می شود که از اتلاف انرژی جلوگیری شود. از دیگر کاربرد محصولات نیاشیمی، عایق بندی لوله ها می باشد. با نوارهای عایق دولایه و سه لایه، می توانید از اتلاف انرژی از طریق لوله ها، جلوگیری کنید. از دیگر عایق بندی هایی که توسط نوار عایق نیاشیمی صورت می گیرد، عایق بندی لوله های انتقال نفت و گاز در زیر زمین است. 

این عایق ها موجب می شود که این لوله ها دارای بارالکتریکی منفی نشوند و خطر ترکیدگی و آتش سوزی به صفر می رسد. این عایق های ویژگی های زیادی دارند که موجب شده است محبوبیت بالایی داشته باشند. شما می توانید برای اطلاع از ویژگی های منحصر به فرد این محصولات و همچنین آشنایی با انواع محصولات نیاشیمی، ادامه این مطالب را مطالعه کنید.

برای اطلاع از لیست قیمت کیز ایران با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

انواع محصولات نیاشیمی

نیاشیمی یکی از شرکت های تولید کننده محصولات عایق می باشد. این شرکت دارای انواع محصولات می باشد. در ادامه چندین مورد از مهم ترین و پرفروش ترین انواع محصولات نیاشیمی، برای شما بیان خواهد شد. 

پرایمر نیاشیمی

 پرایمرها نوعی پوشش عایق مایع هستند که می توانند روی سطوح مختلف قرار گرفته و پوشش قوی برای آن ایجاد کنند. همچنین این پرایمرها توانایی ایجاد فاصله در دو سطح را دارا می باشند. به همین دلیل برای رنگ زدن سطوح مختلف، ابتدا روی آن پرایمر می زنند تا رنگ ها با یکدیگر ترکیب نشوند. انواع پرایمر های شرکت نیاشیمی در قوطی های یک لیتری تا چهار لیتری موجود است.

نوار سفید تک رپ

نوار تک رپ سفید نوعی از عایق می باشد که توسط شرکت نیاشیمی تهیه و تولید می شود. این محصولات در صنعت لوله کشی و عایق کاری مورد استفاده قرار می گیرد و برای عاشق کردن لوله هایی مانند لوله شوفاژ و پکیج، مورد استفاده قرار می گیرد. 

نوار تک رپ سیاه

یکی از انواع محصولات نیاشیمی نوار تک رپ مشکی می باشد. این نوار نیز مانند نوار تک رپ سفید می باشد و یکی از بهترین نوارهای عایق می باشد. از این نوار ها بیشتر برای عایق کاری لوله های سرد استفاده می شود. شما می توانید برای خرید انواع نوار تک رپ، به سایت لوله بازار مراجعه نمایید. 

لیست قیمت روز نیاشیمی

نیاشیمی یکی از شرکت‌های تولیدکننده انواع نوار عایق و پرایمر میباشد. این شرکت نوار های مختلف دو لایه، سه لایه، گرم و سرد را تولید می نماید. شرکت نیاشیمی در سال ۱۳۸۱ با کمک جمعی از متخصصان ایرانی تاسیس شده و اکنون بیش از دویست نفر پرسنل دارد. این شرکت دارای مجهزترین دستگاه های تولیدی مطابق با فناوری روز میباشد. 

برای اطلاع از لیست قیمت MECK  با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

محصولات این شرکت دارای گواهی های بین المللی استاندارد ایزو ۹۰۰۱، ed-din  ، IGS, IPS  و… می باشد. کیفیت محصولات شرکت نیاشیمی بسیار بالا است. این امر موجب شده است که افراد زیادی به دنبال خرید این محصولات باشند. اما نکته قابل توجه قبل از خرید، آشنایی با لیست قیمت روز نیاشیمی می باشد. محصولات این شرکت تحت تاثیر عوامل مختلفی قیمت گذاری می شوند، که موجب می شود بازه قیمتی آن متفاوت باشد. به همین دلیل بهتر است ابتدا با عوامل تاثیرگذار بر لیست قیمت محصولات نیاشیمی آشنا شوید. 

داشتن نشان استاندارد

همانطور که می دانید عایق های غیر استاندارد زیادی در بازار هستند که دارای قیمت های بسیار پایینی نسبت به محصولات با کیفیت می باشند. محصولات نیاشیمی از آن دسته محصولاتی هستند که دارای نشان استاندارد داخلی و استانداردهای اروپایی می باشد. این عوامل موجب شده است که لیست قیمت محصولات نیاشیمی کمی بالاتر از سایر محصولات در بازار باشد. شما با خرید این محصولات، تا مدت طولانی، نیاز به عایق کاری مجدد محل مورد نظر ندارید. 

میزان تقاضای بازار

دومین مورد تاثیر گذار بر لیست قیمت روز نیاشیمی، میزان تقاضای مشتریان می باشد. در خرید تمامی محصولات، اگر تعداد متقاضی زیاد باشد، قیمت محصول نیز افزایش پیدا می کند. محصولات نیاشیمی نیز از این امر مستثنی نیستند و با افزایش متقاضی، دچار افزایش قیمت می شوند. البته شرکت نیاشیمی تمام تلاش خود را می کند که با افزایش تولید، به نیاز بازار پاسخ داده و مانع افزایش افسارگسیخته این محصولات گردد. 

برای اطلاع از لیست قیمت وینو پلاستیک با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

ضخامت محصولات

شرکت نیاشیمی اقدام به تولید انواع نوار عایق می نماید. در لیست قیمت عایق شیمی، هرچه ضخامت و عرض عایق ها بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. بنابراین عایق های سه لایه، دارای قیمت بیشتری نسبت به عایق های دولایه و تک لایه هستند. همچنین پرایمر های تولید شده توسط این شرکت نیز متناسب با اندازه و حجم مختلفی که دارند، دارای قیمت های متنوع نیز می باشند. 

سود فروشنده

چهارمین موردی که بر لیست قیمت محصولات نیاشیمی اثرگذار است، میزان سود فروشنده می باشد. در این زمینه نمی توان بطور قطع قیمت را بیان کرد. اما برخی از فروشندگان سود بالاتری برای خود در نظر می گیرند که موجب افزایش قیمت محصولات نیاشیمی می گردد. برای اطلاع از این امر، شما باید چندین فروشنده مختلف را از نظر قیمت، با یکدیگر مقایسه کرده و از فروشگاهی که قیمت مناسبی دارد، اقدام به خرید نمایید. 

همانطور که گفته شد، لیست قیمت نیاشیمی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این بخش چهار مورد از عوامل تاثیرگذار بر قیمت به شما معرفی شد. اما دلیل بهتر است که برای کسب اطلاعات دقیق در مورد لیست قیمت انواع محصولات نیاشیمی، به سایت لوله بازار مراجعه کرده و پس از مشاهده انواع محصولات و اطلاع از ویژگی آن ها، با قیمت دقیق نیز آشنا شوید. 

راهنمای خرید نیاشیمی 

خرید محصولات نیاشیمی راه های متفاوتی دارد. شما می توانید هم بصورت حضوری و هم بصورت اینترنتی، اقدام به خرید این محصولات نمایید. مزایای خرید محصولات نیاشیمی بصورت اینترنتی، بسیار بیشتر از روش حضوری است. به این دلیل بسیاری افراد از این طریق اقدام به خرید محصولات نیاشیمی می نمایند. اما در هنگام خرید محصولات نیاشیمی باید به نکات مهمی توجه کنید. به همین دلیل سایت لوله بازار شما را با راهنمای خرید نیاشیمی، آشنا خواهد کرد‌. 

برای خرید انواع محصولات نیاشیمی، ابتدا باید نیاز خود را بسنجید و بدانید که به کدام محصول احتیاج دارید. شما می توانید از محصولات عایق نیاشیمی برای انواع لوله، محل های جوشکاری شده، دیوارها، چوب، قرنیز ساختمان و موارد دیگر استفاده کنید. هر کدام از این بخش ها نیاز به نوعی خاص از عایق نیاز دارند. 

شما می توانید برای کسب اطلاع بیشتر در مورد انواع عایق نیاشیمی، به سایت لوله بازار مراجعه کنید. نکات دیگری که در هنگام خرید محصولات نیاشیمی باید به آن دقت کنید، قیمت آن می باشد‌. اگر سایتی اقدام به فروش انواع محصولات این شرکت با قیمتی بسیار پایین نماید، به احتمال زیاد محصولات غیر اصل و بی کیفیت را به فروش می رساند. 

نکته دیگر در زمینه راهنمای خرید محصولات نیاشیمی این است که از طریق سایتی که ضمانت معتبر برای محصولات ارائه می دهد، اقدام به خرید نمایید. زیرا در صورتی که محصول بی کیفیت باشد، می توانید آن را پس دهید و از صرف هزینه های اضافی جلوگیری کنید. شرکت لوله بازار یکی از فروشندگان معتبر انواع لوازم مورد نیاز تاسیسات و عایق کاری می باشد که برای تمامی محصولات خود ضمانت نامه معتبر ارائه می دهد. 

برای اطلاع از لیست قیمت امین شیر با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

اهمیت آشنایی با قیمت روز نیاشیمی

شرکت نیاشیمی یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید محصولات عایق کاری می باشد. برای همین امر سایت لوله بازار تلاش کرد تا در این مقاله شما را با محصولات نیاشیمی، قیمت روز نیاشیمی، انواع و کاربردهای این محصولات آشنا سازد. شما می توانید برای خرید انواع محصولات و کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت نیاشیمی، به سایت لوله بازار مراجعه فرمایید و پس از اطمینان از کیفیت این محصولات و مشورت با پشتیبانی و مشاوران فروش سایت، اقدام به سفارش کالا نموده و درب منزل تحویل بگیرید. 

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660952  , 02140660773 ,  09104508053

 ایمیل: info@loolehbazaar.com

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660773 , 02140660952 

شماره تلفن همراه : 09104508053

ایمیل: info@loolehbazaar.com
بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
اطلاع از تخفیف و اقساط

سبد خرید

بستن (Esc)