لیست قیمت محصولات سیم ایتالیا

قیمت روز سیم ایتالیا چگونه است؟ یکی از صنایعی که از دیرباز در بسیاری از جوامع علی الخصوص ایران باستان رواج داشته است، صنعت لوله کشی می باشد. صنعت لوله کشی تاثیر زیادی بر صنایع دیگر دارد. تقریباً تمامی صنایع مانند خودروسازی، صنایع آهن و فولاد، ساختمان سازی و… از لوله کشی استفاده می کنند. این امر موجب گسترش صنعت لوله کشی شده است. 

پیشرفت لوله کشی نیز باعث ایجاد بخش ها و قطعات بروز و جدیدی در این سیستم شده است که بهتر کار کردن سیستم های لوله کشی مختلف کمک می کند. یک سیستم لوله کشی از اجزای مختلفی ساخته شده است؛ به عنوان مثال لوله ها، زانوها، بست ها، واشرها و شیرهای کنترل جریان، از مهمترین بخش های سیستم لوله کشی محسوب می شوند. شرکت های مختلفی هستند که انواع تجهیزات لوله کشی را تولید می نمایند. یکی از شرکت‌های تولید کننده انواع شیرآلات، شرکت سیم ایتالیا میباشد.

این شرکت یکی از بزرگترین و باکیفیت ترین تولید کننده های انواع شیرآلات در جهان می باشد. شیرآلات ایتالیایی در تمام کشورها از اعتبار بالایی برخوردار هستند. در ایران نیز مشتریان این شیرآلات زیاد اند. این امر موجب شده است که سایت لوله بازار، یکی از عرضه کنندگان انواع لوازم لوله کشی، برای احترام به خواست مشتریان، انواع محصولات شرکت سیم ایتالیا را موجود کرده باشد. 

به همین دلیل سایت لوله بازار برای آشنایی بیشتر شما با این شیرآلات، قصد دارد در ادامه قیمت روز سیم ایتالیا، کاربردهای محصولات، انواع آن، لیست قیمت و راهنمای خرید محصولات سیم ایتالیا را برای شما بیان کند. اگر به دنبال خرید شیرآلات با کیفیت هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

قیمت روز سیم ایتالیا

شرکت سیم یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده لوازم لوله کشی در جهان می باشد. قیمت روز سیم ایتالیا عدد ثابتی نیست و متناسب با عوامل مختلف، تغییر می کند‌. سایت لوله بازار که یکی از معتبرترین عرضه کنندگان این محصولات در ایران است، قصد دارد عوامل تاثیرگذار بر قیمت روز سیم ایتالیا را برای شما بیان کند. 

نوسان قیمت ارز

همانطور که می‌دانید محصولات شرکت سیم ایتالیا یکی از انواع محصولات وارداتی می باشد که توسط شرکت های مختلف واردات و صادرات، به داخل کشور می آیند و توسط عرضه کننده های مختلف به فروش می رسند. تمامی مبادلات واردات و صادرات امروزه به وسیله دلار صورت می گیرد. 

بنابراین بدیهی است که نوسان قیمت دلار موجب تغییر قیمت روز سیم ایتالیا گردد. بنابراین در ایران نیز به دلیل نوسان قیمت ارز و همچنین وجود تورم، همواره قیمت محصولات وارداتی بیشتر از تولیدات داخلی میباشد. یکی از دلایل افزایش قیمت روز سیم ایتالیا نیز همین مورد است.

اعتبار شرکت تولید کننده

در بازارهای جهانی یکی از موارد تاثیر گذار بر قیمت روز سیم ایتالیا، اعتبار و ارزش شرکت تولید کننده می باشد. بسیاری از شرکت های دنیا در بورس جهانی عرضه شده اند. مشخص است که اگر ارزش سهام شرکت سیم ایتالیا افزایش یابد، قیمت محصولات آن نیز بیشتر می‌شود و اگر از ارزش و اعتبار سهام شرکت ایتالیا کاسته شود، قیمت روز محصولات نیز با کاهش مواجه می شوند. 

هزینه های جاری واردات

سومین موضوع تاثیر گذار بر قیمت روز سیم ایتالیا، هزینه های واردات این شیرآلات می باشد. توانی کالاهایی که از طریق گمرک وارد کشور می شوند، شامل مالیات، هزینه صد درصدی واردات، هزینه حمل و نقل و… می شوند. این موارد تاثیر زیادی بر قیمت روز سیم ایتالیا گذاشته و حتی موجب افزایش دو تا سه برابری قیمت آن نسبت به بازار جهانی می گردد. 

متاسفانه این موارد باعث شده است که افراد استقبال کمی نسبت به واردات انواع محصولات شرکت سیم ایتالیا نمایند. اما با این وجود سایت لوله بازار اقدام به واردات و فروش انواع محصولات سیم ایتالیا می نماید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز سیم ایتالیا به سایت لوله بازار مراجعه کرده و انواع محصولات و قیمت آن را با جزئیات، بصورت کامل مشاهده نمایید. 

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید بست رگلاژی با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

کاربردهای محصولات سیم ایتالیا

شرکت سیم ایتالیا یکی از برندهای معتبر در ایتالیا و جهان می باشد. این شرکت انواع شیرآلات و لوازم لوله کشی های مختلف را تهیه و تولید می نماید. این امر موجب شده است تا کاربرد گسترده ای برای این محصولات، متصور شوند. در ادامه انواع کاربرد محصولات سیم ایتالیا برای شما بیان خواهد شد. 

کاربرد صنعتی

در تمامی صنایع، نیاز به لوازم لوله کشی حس می شود. از انواع بست و واشر گرفته تا انواع شیرهای کنترل جریان، همگی در ایجاد یک سیستم لوله کشی صنعتی اهمیت دارند. محصولات سیم ایتالیا نیز نقش پررنگی در صنعت دارند. 

کاربرد ساختمانی

یکی دیگر از کاربردهای محصولات سیم ایتالیا در لوله کشی ساختمانی می باشد. از شیرالات سیم ایتالیا در بخش‌های مختلف ساختمان مانند حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، شیر های جانبی و… استفاده می شود. محصولات سیم به ایتالیا به دلیل کیفیت بالایی که دارند یکی از پرکاربردترین شیرآلات در ساختمان ها می باشند. 

کاربرد سیستم ضد حریق

یکی دیگر از کاربردهای محصولات سیم ایتالیا استفاده در سیستم های ضد حریق می باشد. این شرکت لوله ها و شیرهای بسیار با کیفیت و دقیق تهیه و تولید می کند که می تواند تاثیر بسیار زیادی در سیستم های ضد حریق داشته باشد و به راحتی به اطفاء حریق کمک نماید. این امر موجب شده است که در بسیاری از سیستم های ضد حریق هوشمند، محصولات شرکت سیم ایتالیا به کار برده شود. 

کشاورزی

یکی دیگر از کاربردهای محصولات سیم ایتالیا، این است که می توان در فضای باز و زیر آفتاب و باران از آن ها استفاده کرد، بدون آنکه دچار خرابی و نشتی شوند. این مورد باعث شده است تا بسیاری از افراد، از انواع محصولات سیم ایتالیا، در آبیاری زمین ها و باغات کشاورزی استفاده نمایند. 

کاربرد محصولات سیم ایتالیا بسیار زیاد است. در این بخش تلاش شد تا چهار زمینه مهم از کاربردهای این محصولات، برای شما بیان شود. دلیل پرکاربرد بودن محصولات سیم ایتالیا این است که این شرکت انواع محصولات در زمینه لوله کشی را تهیه و تولید می‌ کند. در ادامه می توانید با انواع محصولات سیم ایتالیا آشنا شوید. 

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید بست اسپرینگر با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

انواع محصولات سیم ایتالیا

شیرآلات سیم ایتالیا یکی از برترین برندهای تولید کننده شیرآلات در جهان است. این شیرآلات با دوام و عمر طولانی، طراحی زیبا و انواع مدل‌ها و سایزها، به عنوان یکی از گزینه‌های پرطرفدار در بازار شناخته شده‌اند. انواع شیرآلات سیم ایتالیا عبارتند از:

شیرآلات آشپزخانه

شامل شیرآلات سینک، شیرآلات لوله‌ای، شیرآلات دستشویی و شیرآلات فیلتراسیون آب می‌شود. استفاده از شیرآلات آشپزخانه از جنس سیم ایتالیا باعث زیباتر و جذاب تر شدن آشپزخانه شما می گردد و کار شستشوی ظروف و سایر لوازم آشپزی را برای شما آسان می کند.

شیرآلات حمام

شامل شیرآلات دوش، شیرآلات بانوان، شیرآلات مخصوص کودکان، شیرآلات بدون دسته و شیرآلات بید توالت می‌شود. شیرآلات حمام از جنس سیم ایتالیا می‌توانند به صورت هوشمند یا اهرمی باشند. استفاده از این شیرآلات در حمام موجب می شود که مصرف آب بسیار کم شود و تنظیم دمای آب به کمک این شیرآلات بسیار راحت است.

شیرآلات روشویی

شامل شیرآلات روشویی با دسته و بدون دسته و شیرآلات روشویی برقی می‌شود. شیرآلات روشویی از انواع شیرآلات میباشد که از آنها در قسمت صورت شویی توالت استفاده می شود. استفاده از شیرالات سیم ایتالیا برای روشویی می تواند موجب کاهش مصرف آب و همچنین افزایش بهداشت گردد. زیرا بسیاری از این شیرها هوشمند بوده و با کمترین دخالت دست باز و بسته می شوند

شیرآلات آبگرمکن

شامل شیرآلات مخصوص آب گرمکن، شیرآلات ترموستاتیک، شیرآلات ایمنی و شیرآلات مخصوص حمام با استفاده از آبگرمکن می‌شود.

شیرآلات باغچه

شامل شیرآلات باغی، شیرآلات فانتزی و شیرآلات چشمی می‌شود. شرکت سیم ایتالیا انواع شیرآلات و فواره‌های زیبا و شکیل را تهیه و تولید می کند و شما می توانید به کمک آنها در باغچه و یا حیاط منزل خود، آبنما های زیبا ایجاد کنید. 

شیرآلات ساختمانی

شامل شیرآلات مخصوص تاسیسات ساختمان، شیرآلات توری، شیرآلات پشت بسته و شیرآلات خروجی آب می‌شود. استفاده از شیرآلات ساختمانی سیم ایتالیا موجب افزایش کیفیت لوله کشی ساختمانی شما گردیده و طول عمر آن را افزایش می دهد. بنابراین به شما پیشنهاد می شود که اگر به دنبال خرید شیرآلات مناسب برای لوله کشی ساختمان خود هستید، می توانید از این برند استفاده نمایید. 

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید بست لاستیکی مهره جوشی با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

شیرآلات صنعتی

شامل شیرآلات باز و بسته، شیرآلات دوجداره و شیرآلات کنترل فشار می‌شود. کیفیت شیرآلات در سیستم های لوله کشی صنعتی بسیار مهم است و اگر این شیرها از کیفیت پایینی برخوردار باشند، ممکن است موجب خرابی سیستم شده و در نهایت آسیب های جدی به صنعت مورد نظر وارد کننند. بنابراین اگر در صنعت خود نیاز به شیر کنترل دارید، بهتر از شیرآلات برند سیم ایتالیا استفاده نمایید. 

شیرآلات آتش‌نشانی

شامل شیرآلات قطره‌ای، شیرآلات آتش‌نشانی، شیرآلات طرح آتش‌نشانی و شیرآلات مخصوص خطوط پاشش آب می‌شود.

لیست قیمت محصولات سیم ایتالیا

شیرالات سیم ایتالیا به دلیل کیفیت و همچنین شناخته بودن برند، از قیمت بالاتری نسبت به سایر رقبای هم سطح برخوردار هستند. سایت لوله بازار یکی از عرضه کنندگان انواع محصولات سیم ایتالیا می باشد و قصد دارد در این بخش لیست قیمت  روز سیم ایتالیا و عوامل تأثیرگذار و لیست قیمت محصولات سیم ایتالیا را برای شما بیان کند. 

لیست قیمت شیرآلات سیم ایتالیا تحت تأثیر عدة عوامل است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنس و نوع شیرآلات

شیرآلات سیم ایتالیا با جنس‌های مختلفی مانند فلزی، پلاستیکی، کروم و… تولید می‌شوند و هر یک از این جنس‌ها قیمت خود را دارند.

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید بست یکطرفه با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

ابعاد شیرآلات

بزرگی یا کوچکی شیرآلات نقش قابل توجهی در تعیین قیمت آنها دارد.

طراحی و زیبایی

شیرآلات سیم ایتالیا با طراحی زیبا و جذاب تر و مدرن‌تر همواره قیمت بالاتری نسبت به شیرآلات ساده و غیر زیبا خواهند داشت.

قابلیت‌های ویژه

برخی شیرآلات سیم ایتالیا دارای قابلیت‌های ویژه مانند ترموستاتیک بودن، مخصوص آبگرمکن بودن و … هستند که قیمت آنها را افزایش می‌دهد.  یکی دیگر از مواردی که موجب افزایش قیمت روز سیم ایتالیا می شود، هوشمند بودن آنها می باشد. اگر شیرآلات دارای چشمی هوشمند باشند و بدون دخالت دست آب را قطع و وصل کنند، قیمت آنها افزایش می یابد. 

بازار عرضه و تقاضا

در بازار شیرآلات، قیمت‌ها بر اساس عرضه و تقاضای بازار شکل می‌گیرد و در صورتی که تقاضا برای شیرآلات سیم ایتالیا زیاد باشد قیمت آنها نیز افزایش خواهد یافت. این مورد یکی از مهمترین مواردی است که در بازار ایران موجب افزایش قیمت روز سیم ایتالیا می گردد. 

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید بست اسپیت با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

رقابت با برندهای دیگر

شیرآلات سیم ایتالیا در رقابت با سایر برندهای شیرآلات همچون Grohe، Kohler و … قرار دارد و قیمت آنها بستگی به رقابت با این برندها و نیز کیفیت و ویژگی‌های شیرآلات دارد.

شرایط بازار

شرایط بازاری مانند تغییرات قیمت مواد اولیه، تغییرات نرخ ارز و … می‌تواند قیمت شیرآلات سیم ایتالیا تحت تأثیر قرار دهد.

راهنمای خرید محصولات سیم ایتالیا

محصولات سیم ایتالیا یکی از محصولات وارداتی در زمینه لوله‌کشی میباشد که توسط شرکت های مختلفی به فروش میرسد. بابا یکی از مشکلاتی که ممکن است در هنگام خرید محصولات سیم ایتالیا با آن مواجه شوید، غیر اصل بودن این لوازم می باشد. بنابراین شما در هنگام خرید محصولات سیم ایتالیا باید به اعتبار فروشنده توجه نمایید تا از اصالت کالای فروخته شده مطمئن شوید.

سایت لوله بازار قصد دارد در بخش راهنمای خرید محصولات سیم ایتالیا چندین نقطه در مورد اعتبار فروشگاه های عرضه کننده این محصولات برای شما بیان کند. برای کسب اطلاعات در مورد اعتبار فروشنده می توانید نظرات سایر خریداران را مطالعه کرده و تا حد زیادی از میزان رضایت آنها به اعتبار فروشنده پی ببرید. از دیگر مواردی که نشان دهنده اعتبار فروشنده می باشد، ضمانتی است که شرکت فروشنده برای محصولات خود درنظر می گیرد. هرچه ضمانت معتبر تر باشد، شرکت نیز با اعتبار است. 

آشنایی با محصولات سیم ایتالیا

سایت لوله بازار یکی از معتبرترین شرکت های عرضه کننده انواع محصولات سیم ایتالیا می باشد. این سایت تلاش کرد تا در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد خرید و قیمت این محصولات به شما ارائه کند. شما می توانید برای خرید انواع محصولات شرکت سیم ایتالیا و سایر برند های بین المللی، به این سایت مراجعه فرمایید.

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660952  , 02140660773 ,  09104508053

 ایمیل: info@loolehbazaar.com

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660773 , 02140660952 

شماره تلفن همراه : 09104508053

ایمیل: info@loolehbazaar.com
بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
اطلاع از تخفیف و اقساط

سبد خرید

بستن (Esc)