لیست قیمت پیمتاش

لوله و اتصالات پیمتاش با نمونه محصولات خارجی در رقابت است، امروزه به دلیل بالا بودن نرخ دلار و همچنین ایجاد نوسان های شدید در قیمت دلار قیمت محصولات اروپایی به شدت بالا رفته است. در این شرایط از نظر اقتصادی خرید لوله و اتصالات پیمتاش و برای شما بسیار مقرون به صرفه تر است. برای اطلاع از لیست قیمت پیمتاش در ادامه با ما همراه باشید.

از دیگر عواملی که در اینجا اهمیت بالایی دارد مدیریت هزینه های پروژه می باشد، بنابراين شما با خیال راحت می توانید از محصولات لوله و اتصالات پیمتاش در پروژه های خود استفاده کنید، زیرا با توجه به کیفیت سیستم اجرایی، قیمت روز پیمتاش بازدهی بالای ایت محصولات و از همه مهم تر عمر بالای آنها باعث شده تا این محصولات مورد رضایت مشتریان بوده و نه تنها خود، بلکه به دوستان و همکاران خود نیز محصولات لوله و اتصالات پیمتاش را معرفی می کنند. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پوش فیت با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

اگر بخواهیم تاریخچه ای مختصر از تشکیلات لوله و اتصالات پیمتاش برای شما بگوییم، تاسیس این شرکت به سال ۱۳۵۶ باز می گردد. شرکت تولید کننده محصولات لوله و اتصالات پیمتاش نیز از این مورد مستثنی نبوده و همیشه مایه سربلندی صنعت پلاستیک  به شمار آمده است. شرکت پیمتاش این افتخار را دارد که محصولاتی با تنوع بالا تولید کند، همچنیناین شرکت موفق به طراحی و تولید ۸۰۰۰ گونه از محصولات عالی در زمینه پلاستیک شده است. 

در مورد قیمت روز پیمتاش با توجه به کیفیت بالایی که دارند قیمتشان بسیار مناسب است و توانسته در این بازار بی ثبات همچنان رضایت مشتریان خود را به همراه داشته باشد. از جمله محصولات پلاستیکی که در ساختمان ها به کار میروند شامل شیرهای توپی، شیرهای پروانه ای، شیرهای برگشتی و اتصالات استخری می شوند. شما با مراجعه به سایت محصولات پیمتاش قادر هستید محصول مورد نظر خود را بدون واسطه و با قیمت مناسب سفارش دهید. 

البته خرید بالای شما نیز می تواند تخفیفی کوچک از طرف ما برای شما به همراه داشته باشد. اما همچنان ما به مشتریان خود این اطمینان را می دهیم که محصولات لوله و اتصالات پیمتاش از نظر قیمتی مورد اطمینان است. شرکت تولید کننده لوله و اتصالات پیمتاش در ایران نمایندگی های بسیاری دارد، این مسئله سابقه طولانی دارد و همین رضایتمندی از محصولات پیمتاش سبب شده تا نمایندگی های این شرکت معتبر در ایران پابرجا بماند. 

کاربردهای محصولات لوله قیمت روز پیمتاش

لوله و اتصالات پیمتاش جزو محصولاتی هستند در در مکان های مختلف کاربرد دارند. از جمله کاربردهای لوله و اتصالات پیمتاش عبارتند از:

  • سیستم های لوله کشی آب و فاضلاب؛
  • تصفیه خانه های پارک های آبی؛
  • استخرها و جکوزی ها و غیره.

لوله و اتصالات پیمتاش این قابلیت را دارد که بسیاری از چالش را تحمل کند از جمله اینکه درجه حرارت بالا، تغییر فشار، قرار گرفتن در برابر مواد شیمیایی و خوردگی. اینها همه عواملی هستند که می توانند لوله و اتصالات را دچار فرسایش کنند، ولی خوشبختانه محصولات لوله و اتصالات پیمتاش به دلیل کیفیت بالایی که در محصولاتش وجود دارد هرگز دچار این مشکلات نخواهد شد.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت اتصالات پوش فیت با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

این محصولات با توجه به استانداردهای اروپایی تولید و ساخته شده است. لوله و اتصالات معروف شرکت پیمتاش به نام UPVC نیز معرف حضور شما است که در مکان هایی مانند استخرها و جکوزی ها، سیستم های آبیاری، شبکه های آب و فاضلاب کاربرد دارند.

اتصالات لوله کشی نقش بسیار مهمی در شکل گیری سیستم لوله کشی ایفا می کنند. اتصالات همان طور که میدانید می توانند لوله ها را در هر جهتی و به هر شکلی که لازم است به یکدیگر متصل کنند. البته فراموش نشود که از این اتصالات برای اهداف متفاوتی استفاده و بهره برداری می شود. از جمله کاربردهای مهم اتصالات لوله عبارتند از: 

  • برای ایجاد انشعاب از اتصالات بیشترین استفاده می شود؛ 
  • بر ایجاد تغییر مسیر سیال نیز اتصالات نقش عمده ای را ایفا می کنند؛
  • یکی از روش عالی برای کاهش قطر لوله ها استفاده از اتصالات است؛
  • با استفاده از اتصالات می توان هر قسمتی از لوله که به انتها رسیده بود را مسدود کرد. 

نوعی از اتصالات وجود دارند که به صورت چسبی هستند و اما یک فرق اساسی بین این چسب و بقیه چسب ها وجود دارد و آن این است که چسب های مورد استفاده در این لوله و اتصالات در برابر مواد شیمیایی و مواد سیال خورنده بسیار مقاومت نشان می دهد. به قدری این دسته از اتصالات قوی و مقاوم است که هیچ گونه نشتی در آن به وجود نمی آید. 

اتصالات رزوه ای نیز نوع دیگری از اتصالات شرکت پیمتاش به شمار می رود و از نوع اتصالات UPVC می باشد که از آن برای لوله هایی استفاده می شود که قطر مشخصی برای آنها در نظر گرفته شده است. فرآیند کار در استفاده از این نوع اتصالات به صورتی است که رزوه های نر که در قسمت بیرونی لوله ها قرار می گیرند و رزوه های ماده که در قسمت درونی لوله هستند پیچ می شوند. در این حالت اتصالی بسیار محکم ایجاد می گردد. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پلیکا با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

کاربرد لوله های پیمتاش بسیار فراوان است، یکی از کاربردهای این نوع لوله ها در لوله کشی آب آشامیدنی و پکیج های تصفیه آب میباشد. این لوله ها مقاومت بالایی در برابر گرمای زیاد و همچنین جلوگیری از رسوبات دارند. کاربرد دیگر لوله های پیمتاش در ساخت و راه اندازی سیستم لوله کشی استخر و جکوزی می باشد. همان طور که میدانید استخرها به دلیل استفاده از سیستم آب گرم ایجاد رسوبات در لوله ها را زیاد می کند، ولی با استفاده از این لوله ها هیچ گونه رسوب در لوله ها باقی نمی ماند و در نتیجه افت فشاری هم در کار نیست. 

کاربرد لوله های پیمتاش در راه اندازی سیستم های هوا خنک

کاربرد در موتورخانه ها و لوله های مرتبط به استخر و جکوزی، مقاومت بالای این لوله ها و اتصالات همراه آن موجب شده تا گزینه خوبی برای استفاده در موتورخانه ها باشد. یکی از مزیت های عالی این لوله ها این است که قسمت داخلی آن بسیار صاف و صیقلی است بنابراین افت فشار در این زمینه نیز رخ نخواهد داد. مقاومت لوله های برند پیمتاش در مقابل آتش نیز ستودنی است زیرا این قابلیت را دارد تا درجه حرارت بالا را تحمل کند. 

انواع محصولات لوله و اتصالات پیمتاش

اتصالات پیمتاش به سه دسته تقسیم می شوند و در سایزهای مختلفی موجود می باشند:

  • دسته چسبی؛
  • یکسر دنده؛
  • دو سر دنده.

انواع لوله پی وی سی استخر

این لوله ها مخصوص استخر و جکوزی هستند عوامل زیادی وجود دارد که از این لوله ها در استخر استفاده می کنند مانند: نصب سریع، عمر زیاد، دارای نما زیبا، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و گرما و غیره.

شیرآلات پیمتاش نیز از جمله محصولاتی هستند که دارای کیفیت عالی برای استفاده در ساختمان ها و تاسیسات ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله انواع شیرها می توان به شیرهای توپی، شیرهای پروانه ای، شیرهای خودکار اشاره کرد. این شیرها به صورت مهره ای و ماسوره ای می باشند و نصبشان بسیار آسان است. 

انواع اتصالات یو پی وی سی پیمتاش

زانو

این نوع اتصال بر اساس زاویه ای که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد انتخاب می شود و همچنین به سایز لوله کاربردی نیز بستگی دارد. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پی وی سی با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

بوشن ها

دارای انواع پیچ در پیچ، ساده و تبدیل می باشد. 

مهره ماسوره

دارای دو نوع نر و ماده می باشد و به دو صورت چسبی و رزوه ای کاربرد دارد. 

رینگ و فلنج

از آنها برای بستن فلنج ها استفاده می شود و بسیاری از محصولات دیگر.

اتصالات فشار قوی

از این نوع اتصالات در راه اندازی استخر، پمپ ها و موتور خانه ها، آب و فاضلاب و صنایع کشاورزی استفاده می شود. 

لیست قیمت روز پیمتاش

قیمت اتصالات پیمتاش تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. در اینجا به چند مورد از عوامل تاثیر گذار روی قیمت اتصالات اشاره می کنیم:

یکی از عوامل تاثیر گذار روی قیمت لوله و اتصالات نوع لوله و اتصالاتی است که برای خرید در نظر گرفته می شوند. موادی که برای تولید و ساخت لوله ها به کار رفته است از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت روز پیمتاش می باشد. 

ابعاد متنوع اتصالات  و همچنین اندازه آنها نیز در تعیین قیمت لوله و اتصالات بسیار اهمیت دارد. هر کدام از مواردی مطرح شد می تواند به تنهایی عاملی برای تعیین قیمت این محصولات باشد. شما میتوانید قیمت روز پیمتاش را در سایت مشاهده کنید.

لیست قیمت روز پیمتاش همیشه در سایت وجود دارد ولی متاسفانه امروزه به دلیل نوسانات شدید در قیمت بازار این قیمت ها در حال تغییر است. شما می توانید جهت خرید این محصولات با شماره های ما تماس حاصل بفرمایید و از نظر و مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید.  

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله PVC با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

در زمان خرید اتصالات پیمتاش حتما به برند معتبر پیمتاش و نشان استاندارد روی آن دقت بفرمایید. در حال حاضر محصولات تقلبی در ایران بسیار زیاد است و شما در هنگام خرید حتما باید به این نکات دقت کنید. این محصولات هرگز کیفیت محصولات پیمتاش را ندارند بنابراین اگر دلالان فروش به شما می گویند محصولاتشان با محصولات پیمتاش فرقی ندارد، دروغی محض است و این هشدار را از ما بپذیرید. 

لیست قیمت روی سایت نشان می دهد که ما همچنان با وجود بازار بی ثبات به مشتریان خود وفادار هستیم. مشخصات ظاهری تنها ملاک برای تشخیص جنس خوب نیست، بلکه ملاک هایی دیگر وجود دارند که مختص محصولات پیمتاش است و همین مورد این محصولات را از دیگر محصولات غیر استاندارد مجزا و مستثنی کرده است. شما با شناخت پارامترهای لازم جهت خرید بهتر می توانید بهترین تصمیم را بگیرید. 

با توجه به تمامی توضیحاتی که به شما داده شد می توانید از کارشناسان ما نیز استفاده کرده و برای خریدی مطمئن در مورد قیمت روز پیمتاش تصمیم بگیرید. شما می توانید لیست قیمت روز پیمتاش را در سایت نمایندگان رسمی شرکت پیمتاش مشاهده نموده و با توجه به بودجه و نیاز خود اقدام به خرید کنید. شرکت پیمتاش همچنان با قدرت تمام تلاش خود را برای جلب اعتماد هم از نظر کیفیت کالا و هم از نظر قیمت انجام می دهد. 

راهنمایی خرید لوله و اتصالات پیمتاش

قبل از خرید محصولات لوله و اتصالات پیمتاش باید بدانید چه نوع محصولاتی توسط این شرکت ساخته و تولید می شود و همینطور کدام یک از محصولات برای کار شما مناسب تر است. سوالی که همیشه توسط خریدار مطرح می شود که آیا اشخاصی هستند که مارا برای خرید بهتر راهنمایی کنند. در اینجا قصد داریم که راهنمایی های لازم را برای خرید بهتر محصولات توسط شما عزیزان مطرح کنیم. همانطور که می دانید تنوع محصول توسط شرکت پیمتاش بسیار زیاد است ولی مهم ترین محصولی که می شود به پرکاربرد بودنش بیشتر تاکید کرد لوله های upvc می باشد. چندین عامل وجود دارد که به ما کمک می کند تا در خرید این محصول دقت بیشتر کنیم. 

آگاهی از کاربرد لوله های upvc

انتخاب لوله مناسب با نوع استفاده ما در مکان مورد نظر چیزی است که باید مورد توجه قرار گیرد. این لوله ها دارای کاربرد در استخر و جکوزی، موتورخانه و سیستم های تصفیه آب، استخرهای پرورش ماهی، تاسیسات برج های مسکونی و غیره می باشد.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پنج لایه با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

توجه به استاندارد و برند پیمتاش

محصولی که شما در تاسیسات خود مورد استفاده قرار می دهید باید دارای استاندارد لازم باشد، در ایران و همه جای دنیای سازمان هایی وجود دارند که روی چگونگی راه اندازی تاسیسات یک ساختمان نظارت می کند در اینجا نیز روی کاربرد و قیمت روز پیمتاش نظارت شده و تاییدیه را می گیرد. 

همراه با خرید لوله پی وی سی یک سری کاتالوگ نیز به شما داده می شود و شما به وسیله آن می توانید به مطالبی مهم در استفاده و کاربرد آنها آگاهی لازم را پیدا کنید. 

برای اتصالات upvc از دو روش استفاده می شود:

  • روش چسبی؛
  • پوش فیت.

نمایندگان شرکت پیمتاش در سراسر ایران مشغول به خدمات رسانی هستند، علت اصلی استقبال مصرف کنندگان از محصولات پیمتاش کیفیت بی نظیر این محصولات و قیمت پیمتاش می باشد. تنوع محصول نیز عامل دیگری است که سبب شده مصرف کننده برای کم کردن هزینه های خود از محصولات پیمتاش خریداری کند. در ضمن شرکت پیمتاش در زمینه تولید تمامی تجهیزات استخر و جکوزی در خاورمیانه و در سطح آسیا حرف اول را می زند. 

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660952  , 02140660773 ,  09104508053

 ایمیل: info@loolehbazaar.com

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660773 , 02140660952 

شماره تلفن همراه : 09104508053

ایمیل: info@loolehbazaar.com
بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
اطلاع از تخفیف و اقساط

سبد خرید

بستن (Esc)