لیست قیمت محصولات آذران

۱۰ خرداد ۱۴۰۲

لوله کشی یکی از مهمترین بخش های ساختمان سازی می باشد. علاوه بر ساختمان، از لوله کشی در تمام صنایع استفاده می شود. این امر موجب شده است که این صنعت گسترش یافته و ابزار و محصولات زیادی در این زمینه ساخته و به کار برده شوند. یک سیستم لوله کشی بخش های مختلفی دارد. بست ها، زانوهای تغییر جهت ، شیرها و… همگی جزو یک سیستم لوله کشی هستند.

اما یکی از قطعات مهمی که در لوله کشی وجود دارد و بدون حضور آن نمی توان یک سیستم لوله کشی ایده آل داشت، شیرهای لوله کشی می باشند. شیرها وظیفه کنترل میزان جریان سیال را بر عهده دارند. در لوله کشی بسیار مهم است که شیرهای شما با کیفیت باشند تا بتوانند به نحو احسن اقدام به کنترل جریان نمایند.

سایت لوله بازار یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش انواع لوازم لوله کشی از جمله شیرها می باشد. این سایت در این بخش یکی از بزرگ ترین و باکیفیت ترین شرکت های تولید کننده لوازم لوله کشی، از جمله انواع شیر را به شما معرفی کند. این شرکت آذران نام دارد. اگر به دنبال تهیه محصولات درجه یک هستید، این مطالب را تا انتها مطالعه کنید تا با قیمت روز آذران، کاربرد محصولات این شرکت، انواع محصولات و لیست قیمت آنها و همچنین راهنما خرید محصولات آذر آن آشنا شوید. 

برای اطلاع از لیست قیمت یورک با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

قیمت روز آذران

محصولات آذران یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار هستند. این محصولات دارای تغییرات قیمتی می باشند. بنابراین بسیاری از افرادی که به دنبال استفاده از این محصولات در سیستم لوله کشی خود هستند، به دنبال این هستند که قبل از خرید، از قیمت روز محصولات آذران آشنا شوند. قیمت روز آذران، به عوامل مختلفی بستگی دارد. سایت لوله بازار قصد دارد در ادامه موارد تاثیر گذار بر تغییر قیمت روز محصولات آذران را برای شما بیان کند. 

افزایش نرخ دلار

یکی از مهمترین مواردی که در تعیین قیمت روز محصولات آذران نقش دارد، افزایش قیمت دلار است. در اقتصاد ایران، تمامی محصولات بازار، به قیمت دلار وابسته هستند. بنابراین اگر قیمت دلار افزایش یابد، قیمت روز آذران نیز افزایش می یابد و اگر قیمت دلار کاهش یابد، قیمت محصولات نیز کاهش می یابند. این امر به این دلیل است که برخی از دستگاه های تولیدی و همچنین برخی از مواد اولیه محصولات آذران، وارداتی بوده و مستقیما با ارز دلار خریداری می شوند. 

هزینه های واردات و تولیدات

یکی دیگر از مواردی که موجب تغییر قیمت روز محصولات آذران می گردد، هزینه های واردات، شامل حق گمرک، مالیات واردات، حمل و نقل و… بصورت سالیانه افزایش می یابد. بنابراین این عامل یکی از موارد تاثیر گذار در تعیین قیمت روز محصولات آذران می باشد. شرکت آذران، بسیاری از محصولات را بصورت کامل در داخل تولید می کند. این عامل روی تعداد محدودی از محصولات این شرکت تاثیرگذار است. 

کاربردهای محصولات آذران

شرکت آذران یکی از شرکت های تولید کننده انواع شیرآلات و اتصالات فلزی برای لوله کشی می باشد. محصولات این شرکت دارای کاربردهای زیادی می باشند و در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. سایت لوله بازار قصد دارد در ادامه شما را با کاربردهای محصولات آذران آشنا کند‌. اگر علاقمند به استفاده از محصولات این شرکت هستید اما هنوز با کاربردهای محصولات آن آشنا نشده اید، این بخش را تا انتها مطالعه کنید. شرکت آذران یک شرکت تولید کننده محصولات صنعتی است که در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. برخی از کاربردهای این محصولات عبارتند از:

 نفت و گاز

محصولات آذران شامل شیرآلات، پمپ‌های صنعتی، تجهیزات نفتی، اتصالات و لوازم جانبی نفتی و گازی می‌باشد. این محصولات در پالایشگاه‌ها، میدان های نفت و گاز، فرآوری نفت و گاز و مخازن نفتی و گازی کاربرد دارند.  کاربرد محصولات آذران در صنعت نفت و گاز بسیار زیاد است. از لوله ها و شیر های برنجی ساخته شده توسط این شرکت، در بسیاری از کارخانجات پتروشیمی و انتقال نفت و گاز استفاده می شود. بسیاری از شیرهایی که در لوله کشی گاز خانگی مورد استفاده قرار می گیرد، از برند آذران می باشند. 

 صنایع شیمیایی

محصولات آذران شامل شیرآلات شیمیایی، تجهیزات پلیمری، مبدل‌های حرارتی، کوره‌های تقویت شده با فیبر و لوازم جانبی شیمیایی می‌باشد. این محصولات در صنایع تولید پلیمر، صنایع نساجی، محصولات شوینده و سایر صنایع شیمیایی کاربرد دارند. 

صنایع آب و فاضلاب

محصولات آذران شامل انواع شیرآلات آب و فاضلاب، سیستم‌های تصفیه آب، پمپ‌های آب و فاضلاب، تجهیزات حفاظت آب و فاضلاب و لوازم جانبی آب و فاضلاب می‌باشد. این محصولات در صنایع آب و فاضلاب و تصفیه خانه‌ها کاربرد دارند. بیشترین کاربرد محصولات آذران در بخش آب و فاضلاب می باشد. تقریبا بسیاری از ساختمان ها از محصولات مختلف شرکت آذران، برای ایجاد سیستم لوله کشی و سیستم فاضلاب بهره می برند. 

 صنایع نیروگاهی

محصولات آذران شامل شیرآلات نیروگاهی، پمپ‌های شناور نیروگاهی، تجهیزات فیلتراسیون، جت پک‌های هوا و لوازم جانبی نیروگاهی می‌باشد. این محصولات در نیروگاه‌های حرارتی، نیروگاه‌های بادی و هیدرولیکی کاربرد دارند.

صنایع غذایی: محصولات آذران شامل تجهیزات پردازش مواد غذایی، شیرآلات و دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی می‌باشد. این محصولات در صنایع تولید مواد غذایی، بسته‌بندی مواد غذایی و کارخانجات شیرینی‌پزی و قنادی کاربرد دارند.

انواع محصولات آذران

شرکت آذران یکی از بزرگترین تولید کنندگان شیرآلات در ایران است و محصولات متنوعی را تولید می کند. برخی از انواع شیرآلات آذران عبارتند از:

شیرآلات آشپزخانه

انواع شیر آب، شیر سینک، شیر پایه و… از مهم ترین شیر آلات آشپزخانه می باشد که توسط شرکت آذران تولید شده است. شیرآلات آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های سیستم لوله کشی ساختمانی محسوب می شوند. از شیرآلات شرکت آذران در بخش های مختلف آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. شیر آلات این شرکت یکی از زیبا ترین و مدرن ترین شیرآلات آشپزخانه ای می باشد. 

برای اطلاع از لیست قیمت وینو پلاستیک با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

شیرآلات حمام

یکی دیگر از انواع شیرآلات شرکت آذران، شیرآلات حمام می باشد. از این شیرآلات در حمام استفاده می شود. شیرآلات حمام، شیرهایی هستند که برای کنترل جریان آب در حمام استفاده می شوند. این شیرآلات می‌توانند شامل شیر آب سرد، شیرآلات آب گرم، شیرآلات حمام، دوش‌ها، شیرآلات شستشو و وسایل دیگری باشند.

این دستگاه‌ها در دو نوع سه بر، دو بر و یا جداگانه موجود هستند و ممکن است از جنس های مختلفی مانند فلز، پلاستیک و غیره ساخته شوند. شرکت آذران نیز اقدام به ساخت و تولید انواع شیرآلات فلزی و برنجی می نمایند. امروزه شیرآلات حمام با طراحی های مدرن و بهره گیری از تکنولوژی های امن و صرفه جویی در مصرف آب، بسیار محبوب شده اند.

شیرآلات فضای باز

شیرآلات فضای باز، شیرآلاتی هستند که برای استفاده در فضای باز و در معرض عوامل طبیعی مثل باران، شدت نور خورشید، باد و تغییرات دما طراحی شده‌اند. این شیرآلات معمولاً از موادی سبک و مقاوم مثل آلومینیوم، استیل ضد زنگ و پلاستیک تشکیل شده‌اند. علاوه بر این، برخی از این شیرآلات برای صرفه‌جویی در مصرف آب، به سیستم‌های خودکار روشن و خاموش شدن با دیدن حرکت مردم یا حتی به کنترل از راه دور مجهز هستند.

شیرآلات صنعتی

شیرآلات صنعتی شامل انواع شیرهای است که در محیط‌های صنعتی، در تجهیزات و دستگاه‌هایی که برای تولید، توزیع و مصرف محصولات صنعتی استفاده می‌شوند، به کار می‌روند. این شیرها از موادی سخت و مقاوم ساخته شده‌اند تا در برابر فشارهای بالا و دماهای بسیار بالا و پایین مقاومت کنند. برخی از کاربردهای شیرهای صنعتی شامل کنترل جریان، انتقال مواد، تنظیم فشار و کاربردهای دیگر در صنایع نفت و گاز، شیمیایی، فرآوری مواد غذایی، دارویی و دیگر صنایع است. شیرهای صنعتی در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی موجودند که بسته به نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین، شرکت آذران نوع های مختلفی از شیرآلات را با توجه به کاربردهای خاص و نیازهای مشتریان تولید می کند. اگر به دنبال خرید انواع شیرآلات هستید، به شما پیشنهاد می شود به سایت لوله بازار مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع محصولات آذران اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. این سایت انواع محصولات آذران را موجود دارد و قدرت انتخاب شما افزایش می یابد. 

لیست قیمت روز آذران

محصولات شرکت آذران بسیار متنوع هستند. این تنوع موجب می شود که لیست قیمت روز آذران نیز گسترده باشد. هر کدام از محصولات این شرکت متناسب با ابعاد، جنس و میزان تقاضا دارای قیمت های مختلفی می باشند. همانطور که می دانید عوامل مختلفی هستند که در تعیین لیست قیمت روز آذران، تاثیرگذار هستند. در ادامه این عوامل برای شما بیان خواهد شد. 

عرضه و تقاضا

یکی از مواردی که موجب می شود لیست قیمت روز آذران افزایش یابد، میزان عرضه و تقاضا است. تمامی محصولات در بازار، اگر با استقبال خریداران مواجه شوند و شرکت نتواند جوابگوی نیاز بازار باشد، موجب افزایش قیمت محصولات می گردد. البته شرکت آذران و فروشگاه لوله بازار تلاش می کند تا همواره با عرضه محصولات آذران، لیست قیمت آن را کنترل کرده و از افزایش قیمت آن جلوگیری نماید. 

میزان تورم

تورم یکی از مشکلاتی است که امروزه بازار ایران را درگیر خود کرده است. این امر موجب شده است تا قیمت تمامی محصولات بصورت لحظه ای افزایش پیدا کند. متاسفانه میزان تورم بر لیست قیمت روز آذران نیز اثر گذاشته و موجب افزایش قیمت آن ها گردیده است. البته این محصولات نسبت به رقبا، تاثیر کمتری از تورم داشته و افزایش قیمت آن ها کمتر است. 

برای اطلاع از لیست قیمت نوار تفلون تهران با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

 هزینه های تولید

لیست قیمت روز آذران به هزینه های نهایی تولید وابسته است. هرچه هزینه های نهایی تولید بیشتر باشد، لیست قیمت محصولات نیز افزایش می یابد. هزینه های تولید به موارد مختلفی مثل مواد اولیه، تعداد کارگران، دستگاه های تولیدی و… بستگی دارد. شرکت آذران تلاش می کند که هزینه های نهایی تولید را پایین نگه داشته و قیمت نهایی مصرف کننده نیز کم شود. 

میزان سود فروشنده

یکی دیگر از مواردی که می تواند در لیست قیمت روز آذران تاثیرگذار باشد، این است که شرکت های عرضه کننده این محصولات، میزان سود مختلفی برای خود در نظر می گیرند. این سود موجب می شود که لیست قیمت محصولات در سایت های مختلف، متفاوت باشد. این امر موجب می گردد که قیمت شیرآلات آذران در سایت های مختلف، متفاوت باشد. 

راهنمای خرید محصولات آذران

خرید محصولات آذران از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در این کار تجربه داشته باشید تا متناسب با هر نیاز، اقدام به خرید محصولات آذران نمایید. سایت لوله بازار قصد دارد راهنمای خرید و همچنین قیمت روز محصولات آذران را در ادامه به شما توضیح دهد. 

توجه به سایت فروشنده

سایت های مختلفی هستند که اقدام به فروش انواع محصولات آذران می نمایند. شما در این زمینه باید توجه کنید که سایت از اعتبار خوبی برخوردار باشد تا اجناس با کیفیت را به شما ارائه دهد. برای اینکار می توانید نظر کاربران در مورد سایت را مطالعه کنید و میزان رضایت آن ها را بسنجید. 

ضمانت نامه

دومین موردی که در راهنمای خرید محصولات آذران به آن توجه می شود، ضمانت نامه معتبر می باشد. شما در هنگام خرید انواع محصولات آذران، مانند شیرآلات، لوله ها، بست ها و… باید توجه نمایید که سایت فروشنده به شما ضمانت نامه معتبر ارائه دهد. این ضمانت نامه نشان دهنده اعتبار سایت فروشنده می باشد و شما می توانید در صورت عدم رضایت از کالا و یا تفاوت آن با کالای سفارش داده، آن را مرجوع و یا تعویض نمایید. 

نحوه سفارش

نحوه سفارش محصولات آذران از طریق سایت به این صورت است که ابتدا باید در سایت حساب کاربری ایجاد نمایید‌. در ادامه مالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت اینترنتی هزینه آن را ارسال کنید و پس از وارد کردن آدرس، کد پستی و شماره تماس، سفارش خود را نهایی کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

برای اطلاع از لیست قیمت نیاشیمی با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

آشنایی با محصولات آذران

محصولات شرکت آذران یکی از پرکاربردترین محصولات عرضه شده در سایت لوله بازار می باشد. این سایت تلاش کرد تا در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد انواع محصولات آذران، لیست قیمت، قیمت روز آذران، کاربرد این محصولات و نحوه ی خرید اینترنتی آن را برای شما بیان کند. اگر به دنبال تهیه ی انواع محصولات آذران هستید، می توانید به سایت لوله بازار مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع محصولات، اقدام به خرید نمایید.

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660952  , 02140660773 ,  09104508053

 ایمیل: info@loolehbazaar.com

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660773 , 02140660952 

شماره تلفن همراه : 09104508053

ایمیل: info@loolehbazaar.com
بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
اطلاع از تخفیف و اقساط

سبد خرید

بستن (Esc)