مقاله

‎آشنایی با بهترین برندهای لوله پوش فیت در ایران

لوله پوش فیت

‎‎آشنایی با بهترین برندهای لوله پوش فیت در ایران موضوع این مقاله می باشد. لوله ها تاثیرات زیادی در راحت تر شدن شرایط زندگی بشر دارند. در ایران از گذشته های دور استفاده از انواع لوله ها و ایجاد شبکه فاضلابی و آبرسانی رواج داشته است. از نمونه های آن می توان به سیستم فاضلاب تخت جمشید اشاره کرد. از این رو انتخاب لوله های مناسب برای فاضلاب ها، امری مهم به شمار می آید. این لوله ها باید دارای قطر مناسب، جنس با کیفیت و طول عمر بالا باشند؛ برای خرید آسان و اطلاع از قیمت جی اس آی با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

زیرا در غیر این صورت با تا شدن و یا شکستن لوله، راه فاضلاب گرفته می ‌شود و باید هزینه و وقت زیادی صرف باز کردن گرفتگی شود. لوله های پوش فیت، یکی از لوله هایی هستند که متخصصان تاسیسات، از آن ها برای ایجاد شبکه فاضلاب خانگی و انتقال آن به شبکه فاضلاب شهری، استفاده می کنند. در ادامه با بهترین برندهای لوله پوش فیت و انواع آن آشنا می شوید.

لوله پوش فیت چیست؟

‎لوله پوش فیت یکی از پرکاربردترین لوله ها در سیستم فاضلابی می باشد. این لوله ها از جنس پلی پروپلین ساخته می شوند و به نوعی پلیمر محسوب می گردند‌‌. در انتهای این لوله ها سوکت قرار دارد که نوعی آب بند به شمار می آید. اتصال سوکت با فشار همراه بوده و به همین دلیل به آن  push fitt می گویند. این لوله ها در دو نوع لوله های پوش فیت بی صدا و معمولی وجود دارند. برای خرید آسان و اطلاع از قیمت ایزی پایپ با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

البته در بازار این لوله ها را با نام های دیگری مانند لوله اورینگی، فاضلابی، لوله سوکت دار، لوله سایلنت پوش فیت، و لوله سه لایه نیز می شناسند. لوله بازار لوله های پوش فیت را در ابعاد و انواع مختلف موجود دارد. شما می توانید با مراجعه به این سایت، هر تعداد از لوله های پوش فیت را در ابعاد و نوع مورد نظر خود سفارش دهید و درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید. در ادامه‌ی مطالب، با مشخصات فنی این لوله ها، مزایای آن بهترین برند های تولید کننده لوله پوش فیت در ایران آشنا خواهید شد.

مشخصات فنی لوله های پوش فیت

‎در لوله های پوش فیت بی صدا، علاوه بر مواد پلیمری از کامپاند نیز استفاده می شود. کامپاند ترکیبی از پلیمر و نوعی پودر است و باعث قوی تر شدن جنس لوله می گردد. از این ترکیب به عنوان عایق در لوله ها استفاده می کنند که مانع ایجاد صدا می گردد. این لوله ها در مدل بی صدا می توانند صدای مایعات را تا ۱۷ دسی بل کاهش دهند. برای خرید آسان و اطلاع از قیمت سوپر پایپ با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

دلیل استفاده از این لوله ها در سیستم فاضلاب ساختمان، همین مورد می باشد. لوله های پوش فیت معمولی تفاوتی در ساختار و جنس با لوله های پوش فیت بی صدا ندارد و فقط عایق صدا نمی باشند. این امر باعث کاهش متقاضیان این مدل لوله ها شده و مصرف آن ها را در سیستم فاضلاب ساختمان کاهش داده است. برای خرید آسان و اطلاع از قیمت سوپر درین با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

‎لوله پای پوش فیت اغلب در قطرهای ۴۰، ۵۰، ۷۵، ۹۰، ۱۱۰ و ۱۶۰ میلی متر و طول های ۱۵، ۳۰، ۵۰، ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰ سانتی متری عرضه می شوند. این لوله ها دارای رنگ های طوسی، مشکی، نارنجی و سفید هستند و مطابق با استانداردهای iso  تولید می شوند.

مزایای لوله پوش فیت

‎• از جمله مهم ترین مزیت این لوله ها این است که این لوله ها در انتهای خود به صورت فابریک دارای سوکت هستند.

‎• این لوله ها مقاومت خوبی در برابر شکنندگی دارند و به این راحتی شکسته یا تا نمی شوند. همچنین این لوله ها در مقابل ضربه های سخت مقاوم اند و از این رو در عملیات فاضلاب ساختمانی بکار برده می شوند.

‎• مقاومت بیشتری در برابر مواد شیمیایی و هم چنین اسید ها و باز ها از خود نشان می دهد.

‎• این لوله ها هنگام نصب نیاز به چکش و ضربه و جوشکاری ندارند، از این رو نصب آن ها سریع تر و راحت تر انجام می گیرد.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت نانو پلیمر یاس با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

‎• از دیگر مزایای خوب لوله پوش فیت می توان به مقاومت بالا در برابر تغییرات طولی خط لوله اشاره کرد.

‎• این لوله ها در برابر گرمای شدید مقاوم هستند و درصورت آتش سوزی به راحتی ذوب نمی‌ شوند.

‎• این لوله ها دارای سوکت اتصال هستند که این امر موجب کاهش نشتی می گردد. میزان نشتی در این نوع از لوله ها تقریبا نزدیک به صفر است.

بهترین برند های تولید کننده لوله های پوش فیت

‎1. آذین لوله:

یکی از برندهای مطرح و معروف لوله و اتصالات پوش فیت در ایران، شرکت آذین لوله سپاهان است‌. این برند به همراه نیوپایپ و نیوفلکس جز کارخانه‌های زیرمجموعه شرکت مشهور گیتی پسند اصفهان هستند. لوله پوش فیت

‎2. نیوفلکس:

این شرکت زیر مجموعه کارخانجات پردیس گسترش اسپادانا می باشد. این شرکت از سال ۸۴ اقدام به عرضه محصولات و اتصالات مختلفی، مانند لوله های پوش فیت کرده است. برای خرید آسان و اطلاع از قیمت سپینود پولیکا یزد با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

 

‎3. نیوپایپ:

یکی دیگر از برند های شرکت گیتی پسند اصفهان است که لوله های پنج لایه باکیفیتی را طی سالیان گذشته تا کنون، به تولید رسانده است. لوله پوش فیت

 

‎4. پلی ران اتصال:

این کارخانه یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان انواع لوله در کشور می‌باشد. این شرکت در سال ۱۳۵۰ برای تولید انواع لوله های ترموپلاست و پوش فیت، تولید شده است. لوله پوش فیت

 

‎5. سوپر پایپ:

این شرکت در سال ۷۶ در منطقه آزاد قشم راه اندازی شد. این کارخانه تحولی عظیم در صنعت به وجود آورد. این شرکت از همان ابتدا اقدام به تولید لوله های پنج لایه کرده است.

‎6. لوله پلیمر گلپایگان:

یکی از معروف ترین لوله های بازار است و تا جایی که لوله های فاضلابی را با نام اختصاری این شرکت؛ یعنی لوله پلیکا می‌شناسند. لوله پوش فیت برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله گستر گلپایگان با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

‎7. نیک بسپار یزد:

این شرکت در سال ۸۰ در ناحیه صنعتی ولیعصر یزد تاسیس شد و دستگاه های مادر و تولید کننده این شرکت از جدیدترین دستگاه های آلمانی مانند کراس مافای آلمان هستند.

سخن پایانی در باب بهترین برندهای لوله پوش فیت در ایران

‎از لوله های پوش فیت استفاده های فراوانی در بخش فاضلاب ساختمانی می شود. مزایای استفاده از این لوله ها بسیار است. یکی از مهم ترین این مزایا، بی صدا بودن و مقاومت بالای آن است. این لوله ها در کارخانجات متنوعی تولید و عرضه می‌شود. لوله بازار در این بخش مهم ترین و بهترین برند های تولید کننده لوله های پوش فیت در ایران را برایتان مشخص کرده است. شما می‌توانید این لوله ها را از طریق سایت لوله بازار، بطور مستقیم و بدون واسطه، با کیفیت بالا و قیمت مناسب، تهیه کنید.برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لاوین پلاست با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *