لیست قیمت محصولات کیز ایران

۰۹ اسفند ۱۴۰۱

شیرآلات کیز ایران به عنوان یکی از برندهای با کیفیت در تولید شیر فلکه های کشویی برنجی محسوب می شود. شرکت تولید کننده این نوع شیرآلات با وجود قیمت روز کیز ایران توانسته را طول سالیانی طولانی نزدیک به ۴۰ سال بهترین و با کیفیت ترین شیرآلات را تولید و عرضه کند. همانطور که میدانید شیرهای فلکه از جمله شیرهای بسیار پرکاربرد در موتورخانه به شمار می رود.  

مقاومت این شیرها باید بسیار بالا باشد و شیرآلات کیز ایران این ویژگی بارز را دارد. قیمت روز کیز ایران معمولا در سایت شرکت کیز ایران یا سایت ها نمایندگی این محصولات وجود دارد و در حال حاضر به دلیل عدم ثبات در قیمت ارز متاسفانه در بسیاری موارد قیمت ها برداشته می شود. شما میتوانید قیمت روز کیز ایران را با برقراری تماس با ما از آن مطلع شوید. 

برای اطلاع از لیست قیمت شیرآلات توچال با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

 آشنایی با  شیرآلات کیز ایران

شیرآلات کیز ایران به دلیل داشتن قیمت روز کیز ایران همیشه جزو پرفروش ترین شیرآلات خانگی و صنعتی به شمار آمده است. شیرهای کیزایران در تنوع بالایی قرار دارند و در نتیجه قیمت آنها نیز متفاوت است. شما با ورود به سایت های نمایندگی های شیرآلات کیز ایران میتوانید از وجود تمامی محصولات مطلع شده و قیمت آنها را بپرسید. 

شما برای اطلاع از قیمت روز کیز ایران می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه کیز ایران می توانند تمامی اطلاعاتی که شما در رابطه با شیرآلات از جمله قیمت روز کیز ایران را در اختیارتان بگذارد. قیمت روز کیز ایران دارای انواع متفاوتی و هر کدام از آنها دارای سایزهای مختلف می باشد، در این صورت قیمت های شیرآلات نیز با توجه به ویژگی های شیرآلات متفاوت می باشد. با مشاهده جدول انواع شیرآلات و قیمت های آن به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. 

کاربردهای محصولات کیز ایران

شرکت تولید کننده شیر آلات ساختمانی کیز ایران دارای انواع مختلفی از شیرآلات هستن که هر کدام از آنها در ساختمان و همینطور صنعت دارای کاربردهای فراوانی هستند. در اینجا به معرفی محصولات شرکت کیز ایران، کاربردهای آن و همچنین قیمت روز کیز ایران می پردازیم.

شیر پیسوار فیلتردار

این نوع شیرها ظاهری ساده دارند و بهترین مکمل برای شیرهای اهرمی، ساختمانی، شبکه های توزیع کننده نفت و بنزین و غیره می باشند. از این شیرها برای استفاده از سیالات غیر خورنده مورد استفاده قرار می گیرد. همچنبن به عنوان بهترین شیرآلات با قیمت روز کیز ایران به حساب می آید.

برای اطلاع از لیست قیمت MECK  با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

شیرهای کشویی 

این شیرها نیز دارای کاربردهای فراوانی در تاسیسات آبرسانی، شبکه های نفت و روغن، پنوماتیک و هیدرولیک، تانکر سازی و غیره دارند. برای اطلاع در این زمینه می توانید به سایت لوله بازار مراجعه کرده و در مورد قیمت روز کیز ایران اطلاعات کسب کنید.

شیرهای یکطرفه دریچه ای

این مدل از شیرها به عبور سیالات در یک جهت کمک می کند و همچنین با داشتن قیمت روز کیز ایران این قابلیت را دارد تا از برگشت سیالات جلوگیری کند. این نوع شیرها هیچگونه وسیله کنترل کننده در بیرون خود ندارند. شیرهای یک طرفه بیشترین کاربرد را در شبکه آبرسانی شهری، تاسیسات حرارتی ساختمان و موتورخانه، پمپ ها و شبکه های نفت و روغن دارند.

شیر های یکطرفه فنری

این نوع شیر نیز جریان سیال را در یک جهت هدایت می کند و همچنین از برگشت سیالات جلوگیری می کند. نقش فشار سیال در این شیرها بسیار زیاد است و هیچ نوع کنترل کننده ای روی شیر وجود ندارد و تنها به وسیله فشار سیال عمل می کند. این نوع شیرها نیز بیشتر در شبکه های آبرسانی، موتورخانه و تاسیسات حرارتی، مصارف صنعتی و در کل تمامی شبکه هایی که سیالات باید در یک جهت حرکت کنند و به هیچ عنوان به عقب برنگردند استفاده می شود. 

شیر سوپاپی

در این شیر با وجود قیمت روز کیز ایران نیز سیالات در یک جهت حرکت کرده و از برگشت جلوگیری می شود. این شیر با جریانی که در سطح دریچه بوجود می آید شروع به کار کرده و با قطع نیروی فنر دیگر کار خود را انجام نمی دهد. کاربرد این محصول در پمپ های کفکش و چاهی، شبکه های آبرسانی، تاسیسات ساختمان و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. 

شیر توپی روپیچ

معمولا شیرهای توپی در سیستم های انشعابی، پکیج و سیستم های گرمایش و شبکه های آبرسانی گرم و سرد کاربرد دارد.

صافی Y

کاربرد این مدل از شیرها برای لوله کشی های ساختمانی، سیستم های آبیاری، موتورخانه و استفاده در آبگرمکن ها و پکیج ها می باشد. البته از این شیر در زمینه گاز و روغن و گازوئیل نیز استفاده می شود. به دلیل کاربرد زیاد این نوع از شیرآلات قیمت روز کیز ایران به خوبی تعیین شده است.

شیر واشری

از شیرهای واشری برای مکان هایی که دارای رسوبات گچی و شن و ماسه ای و مصرف آب سرد و گرم استفاده می شود. 

برای اطلاع از لیست قیمت یورک با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

شیر های سوزنی

از این محصول در مکان هایی استفاده می شود که دارای جریان منظم و یکنواخت می باشد. شیرهای سوزنی در تاسیسات گرمایشی، سیستم های بهداشتی، مصارف کشاورزی و صنعتی و غیره بت وجود قیمت روز کیز ایران کاربرد دارد. 

شیر انشعاب

شکل باز و بسته شدن این مدل از شیرها به صورت ربع گرد می باشد. از این مدل شیرها برای قطع و وصل کردن فلکه آب جلوی در خانه مورد استفاده قرار می گیرد. 

شیر فشار شکن

شیر فشار شکن شیری است برای تثبیت و کنترل روی فشار سیال. کاربرد این محصول در لوله کشی ساختمان، سیستم های گرمایشی و سیستم های هوای فشرده می باشد. 

شیر شبکه

از این شیر روی کمربند انشعاب استفاده می شود و این قابلیت را دارد تا جریان آب را در هنگام تعمیر و نگه داشتن شیر انشعاب قطع و وصل کند. 

فیلتر گازی

کاربرد فیلترهای گازی همان طور که از نامش پیدا است برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل لوله گاز می باشد. همچنین کاربرد آن در لوله های گازی، نفتی و هوای فشرده می باشد. 

 انواع محصولات شیرآلات کیز ایران

شیر فلکه کشویی

شیر فلکه های کشویی کیز ایران دارای استانداردهای ملی ایران بودن و جنس آن از برنج می باشد بنابراین این شیرها دارای استقامت بالایی است. به دلیل تکنولوژی که در ساخت این شیرها به کار رفته است فشار را می تواند به خوبی تحمل کند.  این محصولات با توجه به قیمت روز کیز ایران از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

وجود واشر آب بندی موجب شده تا آب بندی در ناحیه درپوش چندین برابر شود و با استفاده فراوان در طول زمان دیگر نیازی به استفاده رگلاژ مهره  شش پر نداشته باشد. استقامت شیرهای فلکه کشویی که معمولا در موتورخانه مورد استفاده قرار میگیرد بسیار اهمیت دارد. 

به همین خاطر علاوه بر جنس این شیرهای فلکه که از برنج می باشد و استقامت بالایی دارد قیمت روز کیز ایران مناسبی را به خود اختصاص داده است. سه قسمت اصلی شیر فلکه یعنی بدنه، سرپوش و گیت جنس برنج می باشد. بخش های دیگر شیر فلکه مانند مهره شش پر، مهره چاک دار و میل آن از جنس برنج می باشد و واشر آبندی از جنس پلاستیک ساخته شده است و مهره کاسه نمدی نیز از جنس آهن تهیه شده است. یکی از مزیت های عالی برای شیرهای فلکه مقاومت بالای آن در برابر حرارت و دمای تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد می باشد. 

برای اطلاع از لیست قیمت وینو پلاستیک با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

شیر یک طرفه فنری کیز ایران

عملکرد این نوع شیرها بدین صورت است که جریان سیال به یک جهت حرکت کرده و به هیچ عنوان عمل برگشت انجام نمی شود. هیچگونه وسیله کنترل کننده ای در خارج و داخل این شیرها وجود ندارد و تنها قابلیت این شیرها این است که با فشار سیال کار خود را انجام می دهد. 

از این شیرها معمولا در شبکه های آبرسانی شهری، مصارف آب صنعتی و غیره استفاده می شود و همانطور که از نامش پیداست این شیرها عملکرد یکطرفه دارد و جریان سیال را فقط به یک طرف هدایت می کنند.

در کنار عملکرد خوبی که این نوع شیر دارد مزیت هایی نیز در کنارش وجود دارد این مزیت ها عبارتند از: عدم رسوب پذیری در این شیرها، در مقابل فرسودگی و خوردگی بسیار مقاوم هستند، قابل آب بندی شدن در هر شرایطی، سوپاپ آن با کوچکترین فشار سیال بسته می شود. این موارد سبب بهبود در قیمت روز کیز ایران شده است.

شیر سوپاپی یکطرفه کیز ایران

این نوع شیر نیز ز لحاظ عملکرد بسیار شبیه به شیر یکطرفه فنری کیز ایران می باشد و در آن حرکت سیال به یک جهت بوده و عمل برگشت به هیچ عنوان انجام نمی شود. در این نوع شیر نیز هیچ وسیله ای برای کنترل فشار وجود ندارد. 

شیر فلکه آتش نشانی کیز ایران

این نوع شیرها قابلیت نصب در تابلو آتش نشانی با زاویه ۱۳۰ درجه دارد. در ۵ سایز تولید می شود. با فشار کاری ۱۶ و درجه حرارت ۱۸۰ درجه را تحمل می کند. 

شیر صافی کیز ایران

شیرهای صافی علاوه بر مناسب بودن در قیمت روز کیز ایران کاربردهای زیادی دارد و از آن در مکان هایی مانند سیستم آبیاری، لوله کشی موتورخانه و لوله کشی ساختمان و پکیج استفاده می شود. این صافی به دلیلی داشتن دو لایه توری از مقاومت بالایی برخوردار است، همچنین جنسی توری درون شیر از استیل بودن و این مقاومت را دو چندان کرده است و این قابلیت را دارد که در اثر زیاد باز و بسته شدن به راحتی آسیب نمی بیند. به همین دلیل شاهد قیمت روز کیز ایران مناسبی برای این محصولات خواهید بود. 

این شیرها می تواند تا دمای ۱۵۰ درجه را تحمل کند، شیرهای صافی طبق استانداردها بین المللی می باشد و جنس بدنه اصلی آن از فلز برنج و توری داخل آن از استیل ساخته شده تا بتواند مقاومت بالایی را از خود نشان دهد همچنین قیمت روز کیز ایران مناسبی را شامل می شوند.

شیر توپی برنجی

این نوع شیرآلات  کیز ایران جز شیرهای پرکاربرد هستند و از مقاومت بالایی برخوردارند به همین دلیل از آنها در تاسیسات ساختمانی و شبکه های آبرسانی سرد و گرم استفاده می شود. جنس این نوع شیرها از نمونه های قبلی متفاوت تر است و قسمت داخلی و بیرونی آن از جنس نیکل استفاده شده تا بتواند فرسایش هایی مانند خوردگی در بلند مدت را نداشته باشد. 

برای اطلاع از لیست قیمت نیاشیمی با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

در داخل این شیرها یک توپی قرار داده شده است و روی روکش نیکل آن نیز یک لایه کروم کشیده شده تا در اثر اصطکاک به مرور زمان خراب نشود. شیر توپی برنجی دارای زاویه ۱۵ درجه میباشد که میتوان گفت بهترین زاویه برای آب بندی شیرهای توپی می باشد. انواع تست ها مانند تست فشار، تست گشتاور و غیره نیز قبل از اینکه به دست مصرف کننده برسد بر روی آن انجام شده است.  تمام این موارد سبب شده است که قیمت روز کیز ایران بسیار مناسب و کاربردی باشد.

لیست قیمت روز کیز ایران

لیست قیمت روز کیز ایران در سایت اصلی کیز ایران و سایت های نمایندگان این شرکت قرار دارد. همانطور که میدانید در حال حاضر به دلیل نوسانات شدید ارز قیمت ها مدام در حال تغییر است. شرکت کیز ایران این افتخار را دارد تا در این شرایط نامساعد نیز همواره رضایت مشتریان را به خود جلب کند. شما می توانید برای دیدن لیست قیمت روز کیز ایران به ساید این شرکت مراجعه کرده و  از قیمت تمامی محصولات این شرکت مطلع شوید. 

همچنین شرکت کیز ایران تخفیفی را نیز روی بعضی محصولات خود در نظر گرفته است که میتواند شامل مشتریان خوب شود. هر گونه سوال و پیشنهادی می تواند چراغ راهی باشد برای ما تا بتوانیم بیش از گذشته در جهت تولید بهتر محصولات به شما عزیزان یاری رسانیم. اهمیت کیفیت محصولات برای ما در اولویت اول قرار دارد زیار حساسیت در کاربرد این محصولات کیز ایران به قدری زیاد است که ما را ملزم به تولید با کیفیت ترین محصولات می کند. 

راهنمای خرید شیرآلات کیز ایران

شرکت کیز ایران با داشتن مجرب ترین کارشناسان در زمینه کاربردهای محصولات کیز ایران می توانند در شبانه روز پاسخگوی مشتریان عزیز حتی در زمینه قیمت روز کیز ایران باشند. تنوع در محصولات کیز ایران به قدری زیاد است که شاید شما مشتری گرامی کاربرد بعضی از آنها را ممکن است ندانید. شما با برقراری تماس با کارشناسان ما می توانید نوع نیاز خود را مطرح کرده تا کارشناسان مجرب ما بتوانند بهترین آگاهی را در این زمینه به شما بدهند. 

تمامی محصولات کیز ایران دارای ضمانت و گارانتی محصول می باشد و شما میتونی از این موقعیت عالی برای خرید محصولات باکیفیت استفاده کنید. متاسفانه امروزه محصولات بی کیفیت چینی به وفور در بازار یافت می شود، در حالی که شرکت ما می تواند تممی محصولات لازم شما را با کیفیتی چندین برابر محصولات چینی در اختیار شما بگذارد. 

برای اطلاع از لیست قیمت پیمتاش با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

شرکت کیز ایران با راهنمایی درست و اصولی در خرید شما می تواند بیشترین کمک را به شما کند. شرکت کیز ایران این افتخار را دارد تا محصولات خود را به کشورهای خاورمیانه نیز صادر کند. در هر صورت کیفیت برتر و قیمتی مناسب تر در درجه اول در قانون شرکت کیز ایران می باشد. در راهنمای خرید محصولات کیز ایران تمامی اطلاعات در مورد تک تک محصولات در اختیار شما قرار می گیرد.   

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660952  , 02140660773 ,  09104508053

 ایمیل: info@loolehbazaar.com

لوله بازار

لوله بازار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنف لوله، اتصالات و شیر آلات دارای نمایندگی رسمی از چندین برند معتبر به پشتوانه مدیریت با تجربه، پرسنل مجرب و متعهد، سیستم انبارداری و تأمین کالای منظم و قوی، حضوری قدرتمند در بازار شاد آباد _قطب تأسیسات ساختمانی پایتخت_ داشته است
 

ارتباط با لوله بازار

آدرس: بازار آهن شادآباد، میدان جانبازان به سمت شیر پاستوریزه، خیابان آستانه پلاک 36

شماره های تماس: 02140660773 , 02140660952 

شماره تلفن همراه : 09104508053

ایمیل: info@loolehbazaar.com
بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
اطلاع از تخفیف و اقساط

سبد خرید

بستن (Esc)