مقاله

لوله پنج لایه

لوله پنج لایه

اگر می خواهید کیفیت ساخت یک ساختمان را بررسی کنید و متوجه شوید که آیا ساخت آن بر پایه اصول بوده است یا خیر توصیه می کنیم که قبل از هر چیز سراغ سیستم لوله کشی ساختمان بروید. سیستم لوله کشی همه چیز را در این راستا به شما خواهد گفت. ساختمان هایی که در ساخت آن ها از لوله های فلزی استفاده شده باشد مطمئنا طولی نخواهد کشید تا شما را درگیری دردسرهایی چون نشتی و سوراخ شدگی و یا ترکیدگی لوله ها کنند. در ادامه در مورد لوله پنج لایه به گفتگو می پردازیم.

لوله های فلزی نه تنها برای شما معضلات گوناگون درست می کنند بلکه بخاطر وزن سنگینی که دارند ایمنی سازه را نیز کاهش خواهند داد. داستان تعمیرات لوله کشی های فلزی به یک بار و دو بار ختم نمی شود چرا که با هر بار تعمیر لوله ها، سیستم لوله کشی آسیب پذیر تر خواهد شد و احتمال اینکه دفعات بعدی خرابی با شدت بیشتری رخ دهد نیز بیشتر خواهد بود. بگذارید راحت تان کنیم! یک روز خوش از دست این گونه سیستم های لوله کشی در خانه تان نخواهید داشت. پس اگر متوجه شدید سیستم لوله کشی یک ساختمان از سیستم های قدیمی تبعیت می کند همان اول قید سکونت در آن را بزنید.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پوش فیت با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

لیست قیمت روز لوله پنج لایه برند های بزرگ ایران

برای اطلاع از قیمت روز لوله و اتصالات لوله پنج لایه هر برند، بر روی تصویر برندها کلیک کنید.

لوله پنج لایه چیست؟

احتمالا تصور می کنید اگر لوله کشی های فلزی مناسب نیستند بنابراین لوله کشی های پلیمری باید بهترین باشند چرا که آن ها دچار زنگ زدگی و خوردگی نخواهند شد و وزن سبکی دارند. لوله کشی های پلیمری را رد نمی کنیم اما چرا تا وقتی گزینه ای ایده آل وجود دارد باید سراغ گزینه های معمولی تر رفت؟ ممکن است تعجب کرده باشید که مگر بهتر از لوله های پلیمری هم وجود دارد؟ باید گفت که پاسخ این سوال مثبت است. لوله های پلیمری هم تحت تاثیر آب داغ ممکن است دچار خرابی شوند و نتوانند دمای بالا را تاب بیاورند. لوله پنج لایه

جدای از این ها ممکن است لوله های پلیمری هم دچار نشتی و ترکیدگی شوند. پس چاره چیست؟ بهترین لوله ای که از آن حرف زده شد کدام نوع است؟ ما از چیزی به نام لوله پنج لایه حرف می زنیم. لوله هایی که تمام معایب لوله های پلیمری و فلزی را پوشش داده اند و با ویژگی های مثبت خود توانسته اند تحولی شگرف در صنعت لوله کشی ساختمان ها ایجاد کنند.

لوله پنج لایه یا Five-layer Pipe نوعی لوله مدرن می باشد که در تولید آن از فلز و پلیمری به صورت ترکیبی استفاده شده است و دارای ۵ لایه مختلف می باشد. این لوله ها دارای یک لایه آلومینیومی سبک هستند که توسط دو لایه پلیمر در احاطه قرار گرفته است. این لایه ها در واقع با استفاده از یک چسب مخصوص به هم متصل شده اند. به موجب استفاده از آلومینیوم و جوشکاری اولتراسونیک استحکام لوله پنج لایه به شدت بالا رفته است.

لوله پنج لایه دچار معضلاتی چون رسوب گرفتگی، نشتی و ترکیدگی نخواهد شد و از طرفی وزن آن بسیار سبک است. چرا که در تولید آن از پلیمر استفاده شده. این لوله ها به طور متوسط دارای پنجاه سال عمر مفید می باشند و حداکثر دمایی که می توانند در آن دما تاب بیاورند دمای ۹۵ درجه سانتیگراد است. در واقع دمایی نزدیک به دمای جوش آب. لوله پنج لایه جایگزین عالی برای لوله های پلیمری و لوله های فلزی می باشد. لوله پنج لایه

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت اتصالات پوش فیت با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

لوله پنج لایه

از آنجایی که سیالات عبوری از داخل این لوله ها ممکن است آب آشامیدنی باشد بنابراین نباید دستخوش تغییرات در خواص فیزیکی، طعم یا بو شود. به همین دلیل از یک لایه PERT یا PEX در داخل و خارج این لوله ها استفاده می شود. از طرفی سطح داخلی لوله پنج لایه بسیار صاف و صیقلی می باشد. بنابراین خیال تان از بابت اینکه مواد معدنی داخل لایه ها دچار رسوب نشوند آسوده باشد. این لوله ها چه از داخل و چه از بیرون دچار خوردگی نخواهند شد.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پلیکا با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

لوله پنج لایه
  • لوله پنج لایه PERT

نوع پلیمری که در ساخت لوله پنج لایه PERT استفاده می شود از جنس پلی اتیلن می باشد اما یک تفاوت بسیار مهم و اساسی با لوله های پنج لایه PE دارد و آن هم نوع پیوند بین مولکولی در پلیمر استفاده شده می باشد. پلی اتیلن استفاده شده در ساخت لوله پنج لایه PERT دارای پیوند های مولکولی طولی می باشد و همین موضوع موجب شده تا مقاومت این لوله ها در برابر فشار آب بالا رود. بنابراین می توانید با خیال آسوده از آن ها برای انتقال آب گرم ساختمان استفاده کنید. این لوله ها می توانند تا دمای ۷۰ درجه سانتیگراد را تاب بیاورند. لوله پنج لایه

آشنایی با انواع لوله پنج لایه

انواع لوله پنج لایه همانطور که از نام این لوله پیداست دارای پنج لایه مختلف می باشد. دو لایه پلی اتیلن، دو لایه چسب و یک لایه آلومینیوم که روی هم رفته تشکیل ۵ لایه را می دهند. لوله پنج لایه دارای انواع مختلفی می باشد.

کیفیت این لوله ها در واقع تحت تاثیر کیفیت پلیمر و چسب استفاده شده در ساخت آن ها قرار دارد. انواع مختلفی از پلیمرها در ساخت لوله پنج لایه مورد استفاده قرار می گیرند. در این بخش قصد داریم انواع لوله پنج لایه را از جهت نوع پلیمر استفاده شده مورد بحث و بررسی قرار دهیم. بنابراین همراه ما باشید.

  • لوله پنج لایه PE-AI-PE

در این لوله های پنج لایه برای قسمت پلیمری از پلی اتیلن استفاده می شود. لازم به ذکر است که این نوع از لوله پنج لایه دارای مقاومت چندان بالایی در برابر فشار نیست بنابراین توصیه می شود برای لوله کشی های آب گرم ساختمان ها سراغ این نوع لوله پنج لایه نروید. لوله پنج لایه

لوله پنج لایه پلی اتیلن دارای مقاومت خوبی در برابر ورود آلاینده ها، نفوذ اکسیژن، رسوب و جلبک بوده و دارای قیمت بسیار اقتصادی می باشد. این لوله ها وزن بسیار کمی دارند و در ایمن سازی ساختمان ها می توانند نقش بسیار مفیدی ایفا کنند. مهمترین کاربردی که از این نوع لوله پنج لایه می توان رویت کرد انتقال آب شرب آن هم با فشار ۲۰ اتمسفر می باشد.

استاپر نیوفلکس

انشعاب دوبل ۶۷ درجه نیوفلکس

اورینگ نیوپایپ

بالاتنه شیر فلکه آذین لوله

۵۵,۷۹۸ تومان

بست آویز لوله نیوفلکس

بست رایزر نیوفکس

بست لوله آذین

۸۵۰ تومان

بوشن آذین لوله

۲,۶۷۱ تومان

بوشن پرسی نیوپایپ

بوشن تبدل پرسی نیوپایپ

بوشن تبدیل آذین لوله

۲,۴۲۰ تومان

بوشن تبدیل پرسی

  • لوله پنج لایه PEX

نوع دیگری از لوله های پنج لایه وجود دارد که به لوله PEX معروف است. این لوله ها را با نام لوله های پنج لایه PEX-AI-PEX نیز می شناسند. در مورد پیوند بین مولکولی در پلیمر این لوله ها باید گفت که پیوند بین مولکول ها یک پیوند عرضی بسیار تا بسیار محکم است و در واقع محکم ترین حالتی که می توان از پلی اتیلن شاهد بود را در این لوله ها خواهید دید. این پلی اتیلن به پلی اتیلن سنگین معروف است. از این نوع لوله پنج لایه می توان برای انتقال آب گرم ساختمان استفاده کرد. لوله پنج لایه

این لوله ها می توانند تا دمای ۹۵ درجه سانتیگراد را تاب بیاورند. بنابراین استفاده از آن ها برای لوله کشی شوفاژ و آب گرمکن بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود. این لوله ها ساختاری مشبک دارند. لازم به ذکر است که انواع لوله پنج لایه دارای سایزبندی های مختلفی هستند بنابراین می توانید با توجه به نیاز پروژه در هر بخش از ساختمان اقدام به خرید و استفاده از لوله پنج لایه در قطرهای مختلف نمایید.

کاربردهای لوله پنج لایه

لوله پنج لایه دارای ویژگی های مثبت و منحصر به فردی می باشد. این لوله ها هم ویژگی های مثبت لوله های فلزی را دارند و هم ویژگی های مثبت لوله های پلیمری را دارند. درعین حال از معایب این دو نوع لوله در لوله پنج لایه خبری نیست. به همین دلیل محدودیت های استفاده از لوله های پلیمری و فلزی در مورد لوله پنج لایه وجود ندارد و می توان از آن کاربردهای وسیع تری را در ساختمان سازی توقع داشت. لوله پنج لایه در واقع نسل جدید لوله ها می باشد و به آن لوله مدرن نیز گفته می شود.

  • لوله کشی شوفاژ و آب گرمکن

از آنجایی که لوله پنج لایه قادر به تحمل دمای بالایی است می توان از آن برای لوله کشی آب گرمکن و شوفاژ استفاده کرد. البته باید در مورد انتخاب نوع لوله پنج لایه در این باره توجه کافی شود. لوله های پنج لایه PEX بهترین انتخاب برای لوله کشی شوفاژ و آب گرم کن و رادیاتور هستند.

  • لوله کشی سیستم گرمایش از کف

این روزها خانه های مدرن دارای سیستم های گرمایشی پیشرفته ای هستند. یکی از این سیستم ها سیستم گرمایش از کف است. بدین ترتیب که می توان برای گرمایش خانه لوله کشی های آب گرم را از کف منزل عبور داد. در این شیوه از گرمایش فشار و دمای آب باید بسیار بالا باشد تا توان گرم کردن خانه وجود اشته باشد. بهترین انتخابی که می توان برای لوله کشی سیستم گرمایش از کف داشت لوله پنج لایه می باشد. لوله پنج لایه

  • صنعت نفت و گاز

از دیگر کاربردهای لوله پنج لایه می توان به کاربرد این لوله ها در صنعت نفت و گاز اشاره کرد. این لوله ها دارای مقاومت بالایی در برابر محلول های شیمیایی خورنده، بازها و اسیدها دارند و می توان از آن در صنعت پتروشیمی برای سیستم های لوله کشی نفت و گاز و انواع سیالات نفتی و حلال های صنعتی استفاده کرد.

  • کاربرد لوله پنج لایه در لوله کشی آب گرم و سرد

استفاده از لوله پنج لایه به عنوان لوله های آب گرم در ساختمان می تواند یکی از کاربردهای مهم این لوله باشد. از آنجایی که لوله های پلیمری نمی توانند دمای بالا را تاب بیاورند بنابراین استفاده از آن ها به عنوان لوله های آب گرم نمی تواند ایده خوبی باشد. از طرفی لوله های فلزی به دلیل ضریب انتقال بالای حرارت بخش زیادی از گرمای آب را هدر می دهند. بنابراین می توان گفت که لوله پنج لایه انتخابی ایده و آل و بهینه برای لوله کشی های آب گرم ساختمان به شمارمی رود. هر چند که این موضوع در مورد لوله کشی های آب سرد ساختمان نیز صادق است. بنابراین می توان از لوله پنج لایه برای لوله کشی آب سرد نیز استفاده کرد.

  • کاربرد لوله پنج لایه در سیستم تهویه

استفاده از لوله پنج لایه در سیستم تهویه و سیستم های گرمایشی و سرمایشی ساختمان نیز بسیار کاربرد دارد. این لوله ها سرما و گرما را هدر نمی دهند و به همین دلیل استفاده از آن ها در سیستم تهویه می تواند موجبات ایجاد صرفه در مصرف انرژی را فراهم کند.

  • کاربرد لوله پنج لایه در صنعت پزشکی

از کاربردهای دیگر لوله پنج لایه باید به کاربرد این لوله در ساخت سیستم های دیالیز و انتقال گاز در صنعت پزشکی اشاره نمود. این لوله ها بسیار ایمن و مقاوم هستند و احتمال نشتی در آن ها به دلیل پنج لایه بودن شان تقریبا نزدیک به صفر است بنابراین می توانند ایمنی بالایی را در هر صنعتی که استفاده می شوند به ارمغان آوردند.

قیمت لوله پنج لایه

وقتی صحبت به قیمت لوله پنج لایه می رسد باید به نکته بسیار مهمی اشاره کرد. این لوله ها دارای ویژگی ها و جنبه های بسیار مثبتی هستند بنابراین با خرید آن ها می توانید به مجموعه ای از مزایا دست پیدا کنید که مهمترین آن ها جلوگیری از هزینه های بی مورد در آینده است. شما با خرید لوله پنج لایه می توانید از هزینه های تعمیرات و جایگزینی لوله ها در اثر خرابی های زودهنگام جلوگیری کنید بنابراین می توان خرید لوله پنج لایه را به نوعی سرمایه گذاری دانست. با این حال قیمت لوله پنج لایه با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می شود. تغییر در هر کدام از این پارامترها می تواند قیمت لوله پنج لایه را دستخوش تغییر نماید. در ادامه در مورد پارامترهای موثر در قیمت لوله پنج لایه صحبت خواهیم کرد.

  • برند لوله پنج لایه

مهمترین پارامتر در قیمت لوله پنج لایه برند این لوله ها می باشد. طبیعی ست که برندهای مختلف هر کدام سیاست گذاری های متفاوتی را در مورد قیمت لوله پنج لایه اجرا می کنند بنابراین اگر وارد بازار فروش لوله پنج لایه شوید خواهید دید که یکی از دلایلی تنوع در قیمت لوله پنج لایه تنوع در برند این لوله ها می باشد. لوله پنج لایه دارای نمونه های داخلی و خارجی متفاوت می باشد. طبیعتا قیمت لوله پنج لایه داخلی ارزان تر از نمونه های خارجی خواهد بود. با علم به این که کیفیت تولیدات داخلی در چند سال اخیر پیشرفت فوق العاده ای داشته  و میت وان کیفیت برخی برندهای داخلی را همپای برندهای خارجی معتبر دانست. با این حال در انتخاب برند باید به میزان بودجه تان دقت داشته باشید.

  • نوع لوله پنج لایه

انواع لوله پنج لایه از لحاظ نوع پلیمر استفاده شده در ساخت این لوله ها دارای تنوع می باشند. بنابراین با توجه به نوع لوله پنج لایه می توان قیمت متفاوتی را لوله پنج لایه برای این محصول در نظر گرفت. لوله های پنج لایه دارای انواع مختلفی از جمله لوله پنج لایه PE، لوله پنج لایه PERT و لوله پنج لایه PEX هستند که کیفیت پلیمر استفاده شده در این لوله ها به ترتیب افزایش پیدا می کند. بنابراین می توان گفت که با ثابت بودن باقی فاکتورها قیمت این لوله ها روند افزایش خواهد داشت.

  • ابعاد لوله پنج لایه

انواع لوله پنج لایه از منظر ابعاد دارای تنوع بالایی هستند. شما می توانید با توجه به نیازهای پروژه اقدام به خرید لوله پنج لایه در ابعاد و سایزبندی های مختلف نمایید. این سایزبندی عاملی موثر در قیمت لوله پنج لایه خواهد بود. لوله پنج لایه

  • کیفیت اتصال لایه ها

ارزان بودن لوله پنج لایه را هم همیشه نباید به پای صرفه اقتصادی بگذارید. برخی از لوله های پنج لایه دارای کیفیت اتصال بسیار ضعیفی هستند و به همین علت قیمت آن ها بسیار ارزان تر از سایر نمونه های بازار می باشد. بنابراین در زمان خرید لوله پنج لایه به کیفیت اتصال لایه ها دقت کنید. رسالت اصلی لوله پنج لایه در تعدد لایه های آن نهفته است بنابراین اگر کیفیت اتصال این لایه ها ضعیف بود صرفا به دلیل قیمت ارزان اقدام به خرید نکنید. لوله پنج لایه

به طور کلی در جدول های قیمت گذاری لوله پنج لایه شاهد پارامترهایی چون سایز لوله، قطر داخلی لوله، قطر خارجی لوله، ضخامت لوله، وزن هر متر از لوله، طول کلاف و وزن کلاف هستیم که همگی بر قیمت لوله پنج لایه  موثر می باشند. شما می توانید برای خرید لوله پنج لایه با بهترین کیفیت و قیمت به مجموعه لوله بازار مراجعه کنید و از قیمت های اقتصادی این فروشگاه در کنار کیفیت بهینه محصولات بهره مند شوید.

مزایای استفاده از لوله پنج لایه

لوله پنج لایه دارای یک لایه خارجی PERT یا PEX می باشد. این لایه به نحوی ساخته می شود که مقاومت لوله ها را در برابر عواملی چون خوردگی، ضربه و فشار بسیار بالا خواهد رفت. بنابراین لوله ها به سادگی دچار نشتی، ترکیدگی و خرابی نخواهند شد. این یعنی با خرید لوله پنج لایه و استفاده آن در سیستم لوله کشی می توانید آسایش خیال را به ساکنین ساختمان هدیه دهید و آن ها را از شر چالش های همیشگی که با سیستم های لوله کشی و خرابی آن ها داشته اند رهایی دهید.

هدف از تولید انواع لوله پنج لایه در واقع استفاده از مزیت های آلومینیوم و پلی پروپیلن در کنار هم بوده است. لوله های فلزی همانطور که می دانید دارای مقاومت بالایی در برابر فشار، ضربه و دما هستند. با این حال قیمت آن ها کمی بالاست و از طرفی دچار خوردگی می شوند و نسبت به لوله های پلیمری دارای وزن زیادی هستند. از طرفی لوله های پلی پروپیلن دارای وزن سبکی هستند و نصب آن ها بسیار راحت است با این حال در برابر نوسانات دمایی چندان تاب نمی آورند و برای لوله کشی های آب گرم اصلا مناسب نیستند. لوله های پنج لایه اما دارای تمامی مزایای این دو لوله در کنار هم می باشند در حالی که خبری از معایب ذکر شده در آن ها نیست.

این لوله ها می توانند به طور حداکثری تا دمای ۹۰-۹۵ درجه سانتیگراد را تحمل کنند و بدون اینکه گرمای آب را اتلاف نمایند و به هدر دهند، آب گرم را با همان کیفیت دمایی منتقل نمایند. از مقاومت این لوله ها در برابر مواد خورنده همچون اسیدها و بازها نیز نباید غافل شد. بنابراین می توانید این اطمینان را داشته باشید که لوله پنج لایه تحت هیچ شرایطی دچار خوردگی نمی شود. لوله پنج لایه

لوله پنج لایه دارای ضریب انبساط بسیار کمی می باشد. اما این مزیت به چه کار می آید؟ در ساخت لوله های پنج لایه از موادی استفاده می شود که ضریب انبساط کمی داشته باشند بنابراین د زمان عبور آب گرم از این لوله ها، لوله دچار انبساط طولی نمی شود و در گذر زمان به آن آسیب های جدی وارد نخواهد شد. تغییر ابعاد لوله ها در حالت عادی می تواند ترک خوردگی آن ها را در پی داشته باشد اما در مورد لوله پنج لایه با این چالش مواجه نخواهید شد.

لوله پنج لایه دارای سطح داخلی بسیار صیقلی و صافی می باشد چرا که از جنس پلیمر است بنابراین موجب کاهش فشار آب نخواهد شد چرا که داخل این لوله ها اصطکاک ایجاد نمی شود. این لوله ها دارای روند نصب و پیاده سازی سهل و ساده ای هستند و به سرعت می توان آن ها را نصب کرد بنابراین روند اجرای سیستم لوله کشی به هیچ عنوان طولانی نخواهد شد و در سریع ترین زمان ممکن می توان اقدام به اجرای سیستم لوله کشی نمود.

در مورد سطح داخلی این لوله ها گفتیم که بسیار صیقلی و روان است. این ویژگی موجب شده داخل سطح این لوله ها امکان رشد جلبک وجود نداشته باشد. بنابراین کیفیت و سلامت آب درون لوله پنج لایه همواره در سطح بالایی قرار خواهد داشت. این لوله ها همچنین در برابر یخ زدگی مقاوم هستند و دارای وزن سبکی می باشد. بازیافت پذیر بودن این لوله ها از دیگر مزیت های استفاده از آن ها می باشد که این روزها هم به دغدغه اصلی بسیاری از فعالان محیط زیست تبدیل شده است. پلیمر استفاده شده در ساخت لوله پنج لایه دارای ساختاری بازیافت پذیر بوده و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

لوله پنج لایه در برابر زمین لرزه و تنش بسیار مقاوم است بنابراین می توان استفاده از آن را یک راهکار برای بالا بردن ایمنی ساختمان نیز دانست. ارتعاشات زلزله به هیچ عنوان دچار شکستگی و خرابی این لوله ها نمی شود. از طرفی لوله پنج لایه در برابر آتش سوزی و حریق نیز بسیار مقاوم است و دچار آسیب در این شرایط نخواهد شد. طول عمر بالای لوله های پنچ لایه موجب شده نیاز به تعویض سیستم لوله کشی نداشته باشید و از طرفی سال های سال بتوان بدون خرابی از این سیستم لوله کشی در ساختمان استفاده کرد.  اگر نگران هزینه و قیمت خرید و نصب لوله پنج لایه هستید باید بگوییم که این لوله ها دارای هزینه نصب و خرید بسیار مقرون به صرفه ای هستند و می توان با خرید آن ها صرفه اقتصادی خوبی را در هزینه های ساختمان سازی رقم زد. البته این را هم باید بگوییم که نباید تا چند قدمی خود را ببینید. به این موضوع فکر کنید که خرید لوله پنج لایه می تواند هزینه های پنهان خرابی و تعمیرات را نیز در آینده کاهش دهد بنابراین با خرید لوله پنج لایه می توانید یک سرمایه گذاری قابل توجه را رقم بزنید.

داخلی ترین لایه در لوله پنج لایه یک لایه آلومینیومی می باشد که در تولید آن از تکنولوژی اولتراسونیک استفاده شده است. بنابراین می توانید خیالی راحت از بابت عدم نفوذ اکسیژن به داخل لوله داشته باشید. وجود لایه آلومینیومی از طرفی موجب بالا رفتن میزان انعطاف پذیری لوله پنج لایه شده است. بنابراین بسیاری از مواقع در بخش اتصالات نیاز به قطعات اتصال دهنده نخواهد بود.

نکته مهم و قابل توجهی در که در مورد لوله پنج لایه باید بدان اشاره کرد این است که در ساخت تمامی لوله های پنج لایه استانداردهای بهداشتی در بالاترین سطح خود رعایت شده است. به همین دلیل است که از لوله پنج لایه می توان برای سیستم لوله کشی آب آشامیدنی در ساختمان ها استفاده کرد. این لوله ها هیچ نوع آلاینده به آب اضافه نمی کنند و کاملا برای سلامت محیط زیست و سلامت آدمی بی خطر هستند. لوله پنج لایه

لوله های پنج لایه دارای نصب سریع و آسانی هستند و می توان با استفاده از آن ها به روند اجرای پروژه سرعت بخشید. به طور کلی مزیت های استفاده از لوله پنج لایه به قدری زیاد است که می توان آن ها را بهترین لوله موجود در برابر لوله های فلزی و پلیمری دانست. برای اینکه از مزیت های لوله پنج لایه بهره مند شوید لازم است که دست به خرید برندهای معتبر لوله پنج لایه از فروشگاه های قابل اطمینان بزنید. اینگونه می توانید کیفیت ساخت پروژه را بالا ببرید و از طرفی از بابت ایمنی لوله ها اطمینان خاطر داشته باشید.

مزایای خرید اینترنتی لوله پنج لایه

همانطور که گفته شد انواع مختلفی از لوله پنج لایه پنج لایه وجود دارد که می توان از آن ها در مصارف گوناگون چون پزشکی، لوله کشی آب گرم ساختمان، مصارف پتروشیمی و سیستم های گرمایشی استفاده کرد. تنوع در کاربردهای لوله پنج لایه در کنار مزیت های فوق العاده این لوله ها موجب شده کاربران این روزها به جای خرید لوله های فلزی و لوله های پلیمری تمایل زیادی به خرید لوله پنج لایه داشته باشند. قیمت اقتصادی این لوله ها مزید بر علت شده تا بتوان با یک صرفه اقتصادی خوب اقدام به خرید لوله پنج لایه نمود و از هزینه های خرابی و تعمیرات در آینده جلوگیری کرد.

اما نکات مهمی که در خرید لوله پنج لایه باید به آن توجه نمود زیاد است. شما باید با انواع لوله پنج لایه و ویژگی های هر کدام آشنایی داشته باشید، کاربرد هر کدام از انواع مختلف لوله پنج لایه را بدانید و قادر به تست کیفی و فنی آن باشید تا بتوانید دست به خرید بهترین و مطلوب گزینه بزنید. جدای از این ها برندهای مختلفی از لوله پنج لایه در بازار وجود دارد که اگر شناختی در مورد آن ها نداشته باشید ممکن است نتیجه عکس از خرید و استفاده لوله پنج لایه بگیرید. بنابراین خرید لوله پنج لایه هم نیاز به دانستن نکات مختلف و توجه به جنبه های گوناگونی دارد. کافی ست در انتخاب نوع لوله پنج لایه دچار اشتباه شوید؛ در این صورت ممکن است ویژگی های لوله پنج لایه مورد نظر هیچ تناسبی با نیازهای پروژه شما نداشته باشد و عملا یک خرید بیهوده را صورت دهید که منجر به تلف شدن سرمایه تان خواهد شد. به همین دلیل توصیه ما به شما خرید اینترنتی لوله پنج لایه از لوله بازار می باشد. شما می توانید با خرید اینترنتی لوله پنج لایه از لوله بازار قبل از خرید تمام ویژگی های فنی و کیفی محصول را مورد بررسی قرار دهید و انواع مختلف لوله های پنج لایه را در ویژگی ها، قیمت و کاربردها با یکدیگر به قیاس بگذارید. کارشناسان مجموعه ما در این راستا به شما مشاوره های رایگان خواهند داد بنابراین می توانید با خیال آسوده اقدام به خرید لوله پنج لایه نمایید چرا که بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود. لوله پنج لایه

از طرفی خرید اینترنتی لوله پنج لایه از لوله بازار شما را متوجه صرفه اقتصادی قابل توجهی خواهد کرد. شما با خرید اینترنتی لوله پنج لایه نیاز به صرف هزینه، انرژی و زمان بیهوده برای مراجعه حضوری به فروشگاه های فروش لوله را نخواهید داشت و در عین حال به جامع ترین فروشگاه اینترنتی لوله در ایران دسترسی دارید. شما در هر کجای ایران که باشید می توانید در سریع ترین زمان ممکن با قیمت بهینه و بدون صرف هزینه های بهیوده اقدام به خرید بهترین و با کیفیت ترین لوله پنج لایه نمایید. لوله های پنج لایه از آنجایی که صرفا با استفاده از فلز ساخته نشده اند و در تولید آن ها پلیمر به کار رفته دارای قیمت اقتصادی و بهینه ای می باشند بنابراین می توانید با خرید لوله پنج لایه در هزینه های پروژه ایجاد صرفه اقتصادی نمایید.

دریافت ضمانت اصالت، گارانتی تست محصول و بهره مندی از مشاوره های رایگان در کنار ارسال با اصولی ترین شیوه های حمل و نقل آن هم در سریع ترین زمان ممکن از مهمترین مزیت های خرید اینترنتی لوله پنج لایه از لوله بازار می باشد. کارشناسان ما در این مجموعه همواره آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند. بنابراین اگر قصد خرید اینترنتی لوله پنج لایه را دارید همین حالا با کارشناسان ما در مجموعه لوله بازار تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *