مقاله

لوله کشی زیرزمینی و تجهیزات مورد نیاز آن

لوله کشی زیرزمینی

لوله بازار که فروشنده انواع لوازم مورد نیاز برای لوله کشی می باشد دست دارد شما را با لوله کشی زیرزمینی و تجهیزات مورد نیاز آن آشنا کند. لوله کشی یکی از تجهیزات مهم برای بشر در تمام زمینه های صنعتی و غیر صنعتی می باشد. این امر موجب شده است که متخصصان همواره در حال کوشش برای ارتقای بحث فنی و نوآوری در آن باشند. لوله کشی دارای روش های مختلفی از و هر کدام از این روش ها دارای ویژگی های خاص خود هستند.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت ایزی پایپ با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

یکی از مهم‌ترین روش‌های لوله کشی، لوله کشی زیر زمینی است. این روش لوله کشی در جوامع شهری برای انتقال لوله آب و گاز استفاده می شود و همچنین برای انتقال نفت و گاز بین شهرها و کشورها از این روش استفاده می کنند. 

 مزایای لوله کشی زیرزمینی

لوله کشی زیر زمینی یکی از رایج ترین روش های لوله کشی می باشد. همانطور که از اسم آن پیداست، در این روش لوله ها را بصورت زیر زمینی منتقل می نمایند. این روش دارای مزایای مختلفی می باشد. در این بخش چندین مورد از مهم ترین مزایای لوله کشی زیر زمینی برای شما بیان خواهد شد. 

طول عمر بیشتر:

در لوله کشی گاز و یا آب، به دلیل فلزی بودن لوله، اگر لوله کشی در سطح زمین اتفاق بیفتد، به وسیله باد و باران دچار فرسایش شدید شده و طول عمر آن کاهش می یابد. علاوه بر آن ممکن است صدمات بیرونی مانند افتادن سنگ و یا برخورد خودرو با لوله ها، موجب شکستن و از بین رفتن آن ها گردد. اما در لوله کشی زیرزمینی، به دلیل کم بودن اکسیژن در زیر خاک، و عدم وجود خطرات برخورد با اشیا با لوله، طول عمر لوله ها افزایش یافته و نسبت به لوله هایی که بر روی سطح زمین وجود دارد، سلامت بیشتری برخوردار هستند.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت جی اس آی با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

 امنیت بیشتر:

یکی از مشکلاتی که امروزه در برخی از نقاط با آن مواجه هستیم، به سرقت رفتن لوله های فلزی و حتی لوله های آب پلی اتیلن می باشد. لوله کشی زیر زمینی دارای امنیت بیشتری نسبت به لوله کشی در سطح زمین می باشد. 

 کمتر شدن صدای کوبه ای جریان سیال در لوله:

صدای ضربات کوبه ای لوله ها بخصوص در هنگام روشن و خاموش شدن پمپ در لوله کشی زیر زمینی بسیار کمتر خواهد بود و با اجرای مناسب و عمق کافی می توان این صدا را به کلی حذف کرد.

تجهیزات لوله کشی زیرزمینی

هر فعالیتی نیازمند یکسری لوازم و دستگاه های مخصوص می باشد. لوله کشی زیر زمینی نیز دارای تجهیزات مورد نیاز خود است. سایت لوله بازار، عرضه کننده انواع لوله و تجهیزات مورد نیاز لوله کشی، در این قسمت تجهیزات مورد نیاز لوله کشی زیر زمینی را به شما معرفی کند.

لوله مناسب:

یکی از مهم ترین مسائل در لوله کشی زیر زمینی لوله‌ی مناسب برای عمق مورد نظر می باشد. هرچه عمق لوله کشی زیر زمینی بیشتر باشد، نیاز ما به لوله های ضخیم تر نیز افزایش می یابد. برای لوله کشی زیر زمینی می توان از لوله های مسی، چدنی، pvc  و پلی اتیلن، استفاده نمود. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت یزد پلیمر با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

تجهیزات حفاری:

برای لوله کشی زیر زمینی نیاز است که زمین را حفاری کنیم. برای این کار می توان از مته های مخصوص استفاده نمود و تا در صورت بزرگ بودن پروژه، با کمک بیل های مکانیکی اقدام به کندن زمین و ایجاد عمق مناسب برای لوله کشی زیر زمینی نمود.

فشار سنج مخصوص:

یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز برای انجام لوله کشی زیرزمینی، فشارسنج می باشد. به دلیل اینکه لوله کشی زیرزمینی ممکن است فشار زیادی به لوله ها وارد شود و لوله ها توان این فشار را نداشته باشند، از فشارسنج های مختلف برای کنترل فشار وارد بر لوله ها در زیر زمین استفاده می شود.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله مسعود با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

لوله کشی زیرزمینی یکی از رایج‌ترین روش‌های لوله کشی است. سایت لوله بازار سعی نموده است تا در این بخش مزایای لوله کشی زیرزمینی و سه مورد از مهمترین تجهیزات مورد نیاز برای لوله کشی زیرزمینی را به شما معرفی نماید. شما می توانید برای تهیه انواع لوله های مناسب لوله کشی زیرزمینی و تجهیزات مورد نیاز آنها به سایت لوله بازار مراجعه کرده و پس از مشورت با بخش پشتیبانی فروش این سایت، اقدام به خرید تجهیزات مورد نیاز لوله کشی زیر زمینی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *