مقاله

با بهترین برندهای تولید کننده لوله و اتصالات پنج لایه ایران آشنا شوید

لوله پنج لایه

بهتر است که بهترین برند های تولید کننده اتصالات و لوله پنج لایه ایران را بشناسید. ایران یکی از کشورهایی است که از دیرباز از سیستم لوله کشی و فاضلاب شهری برای می برده است. بنابراین می توان ایران را یکی از کشورهای پیشتاز در استفاده از انواع لوله دانست. با پیشرفت علم و صنعت در سالیان گذشته تهیه و تولید انواع لوله ها در بسیاری از کشورها رونق گرفته است. در ایران نیز انواع لوله های دولایه، سه لایه و پنج لایه، تهیه و تولید می شود. کارخانجات تولید کننده لوله های پنج لایه در ایران بسیار زیاد هستند.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پوش فیت با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

سایت لوله بازار که ارائه کننده انواع لوله و اتصالات می باشد، قصد دارد که شما را با این کارخانجات و برند ها آشنا سازد. اگر شما نیز دارای شغلی هستید که نیازمند استفاده از لوله های مختلف می باشد و یا در کار ساخت و ساز می باشید، بنابراین این مقاله برای شما نوشته شده است. بهتر است تا انتها همراه ما باشید. شما برای اینکه با کیفیت ترین لوله های پنج لایه را تهیه کنید باید با بهترین برند های تولید کننده لوله و اتصالات پنج لایه ایران آشنا شوید.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پنج لایه با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

لوله پنج لایه چیست؟

لوله های فلزی و لوله های پلیمری یکی از پرکاربردترین لوله ها در صنعت می باشند. هر کدام از این لوله ها دارای مزایای خاص خود هستند، این امر سازندگان را در این فکر فرو برد که لوله های پلیمری و فلزی را با یکدیگر ترکیب کنند. نتیجه کار به این صورت شد که لوله های پنج لایه از ترکیب لایه های مختلف فلز و پلیمر ساخته شده اند. طراحی این لوله ها به شکلی است که یک لایه از آلومینیوم توسط دو لایه از پلیمر احاطه شده و برای چسباندن لایه های مختلف نیز از چسب های مخصوص استفاده شده است. به‌کارگیری لایه آلومینیومی در ساختار لوله‌های ۵ لایه، استحکام آن‌ها را به شدت افزایش داده است.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت اتصالات پوش فیت با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

بهترین برند های تولید کننده لوله و اتصالات پنج لایه ایران

 لوله پنج لایه سوپرپایپ:

لوله های سوپر پایپ که به صورت پنج لایه می باشد دارای تکنولوژی بالایی از نظر ساختار می باشند و تحت لیسانس آلمان تولید می شوند که در مصارف ساختمانی و بهداشتی بسیار پر کاربردند. این لوله ها با توجه به محاسن و مزایای زیادی که دارند، نسبت به لوله های قدیمی جایگزین مناسبی برای لوله های فلزی می باشند. این لوله ها بسیار با کیفیت هستند و تلفیقی از پلیمر و فلز می باشند که از متریال Pex-al-Pex تشکیل شده و با وجود ساختار پنج لایه و تکنولوژی بالا معایب لوله های قدیمی و فلزی را پوشش می دهد و با دوام و کیفیت بالا و رسوب پذیری حداقلی، جایگزین بسیار مناسبی برای آن ها می باشند. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله پلیکا با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

 لوله پنج لایه یزد بسپار:

دومین برند برتر تولید کننده لوله و اتصالات پنج لایه ایران، یزد بسپار می باشد. گروه تولیدی یزدبسپار با هدف تولید لوله و اتصالات پلیمری، درسال ۱۳۷۶ در شهرک صنعتی ولیعصر واقع در زارچ یزد به بهره برداری رسید. این گروه با برنامه ریزی صحیح، بهره‌مندی از همکاری متخصصین و کارشناسان  زبده و استفاده از آخرین فن‌آوری روز دنیا، روز به روز به تنوع وکیفیت محصولات خود افزوده‌است.پایه‌گذاران این گروه صنعتی از ابتدای تاسیس کارخانه، همواره بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب تاکید داشته‌اند. در این راستا از دستگاه‌های مجهز به آخرین فن‌آوری روز دنیا و مواد اولیه منحصر به فرد استفاده می‌کنند. این شرکت انواع لوله های پنج لایه با کیفیت را به تولید می رساند و یکی از قدرتمند ترین کارخانجات ایران در زمینه لوله پنج لایه می باشد.

 لوله پنج لایه ایزی پایپ:

سر آغاز فعالیت مدیران گروه صنعتی ایزی پایپ به سال ۱۳۷۰ باز میگردد و بدون شک مدیران این مجموعه را میتوان جزو بنیانگذاران و بانیان ورود تکنولوژی ساخت لوله ۵ لایه در ایران تلقی نمود که نقش موثر و سازنده ای در بومی سازی این صنعت داشته اند. یکی از معروف ترین برند های تولید کننده لوله پنج لایه ایران می باشد.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله PVC با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

سخن پایانی در خصوص لوله پنج لایه

استفاده از لوله های پنج لایه در لوله کشی ساختمان ها بسیار رایج می باشد. این لوله ها به دلیل کیفیت و طول عمر بالایی که دارند، از مقبولیت بالایی در بین مردم برخوردار هستند. شما می توانید برای تهیه‌ی انواع لوله های پنج لایه با کیفیت از برند های معرفی شده، به سایت لوله بازار مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *