مقاله

همه چیز درباره لوله کاروگیت

لوله کاروگیت

این مقاله را از دست ندهید؛ زیرا در این مقاله همه چیز در مورد لوله کاروگیت بیان خواهد شد. لوله ها تاثیرات زیادی در صنعت و زندگی انسان دارند. لوله کشی آب شهر، لوله های فاضلاب، لوله های خط گاز و نفت، لوله های سوخت رسان به کوره های فولاد و… از مصارف مهم لوله در صنعت و زندگی به شمار می رود. همانطور که می دانید لوله های استفاده شده در موارد نام برده، متفاوت است. به همین دلیل باید شما با انواع لوله های موجود در بازار آشنا شوید. لوله کاروگیت یکی از انواع لوله ها می باشد که سایت لوله بازار قصد دارد در این مقاله، شما را با آن آشنا سازد. اگر شما نیز با انواع لوله سر و کار دارید یا می‌خواهید کاربرد انواع لوله ها را بدانید.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت یزد پلیمر با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

لوله کاروگیت چیست؟

لوله کاروگیت یکی از مهم ترین لوله های پلیمری است که به دلیل داشتن دو جداره مجزا، به لوله پلی اتیلن دوجداره یا لوله پلی اتیلن فاضلابی هم معروف است. این لوله دارای سطح بیرونی مارپیچ و سطح درونی صاف و صیقلی می باشد. مهم ترین وظیفه این نوع از لوله ها انتقال سیالات می باشد. درون لوله های کاروگیت فشار بار مطرح نیست زیرا سیالات در حال عبور از داخل لوله ها دارای فشار بار داخلی نیستند ولی سطح بیرونی همه فشار های وارده را تحمل می کند.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت پلی ران با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

به همین دلیل سطح بیرون را به صورت مارپیچی می سازند زیرا استحکام لوله را در مقابل این فشار ها افزایش می دهد. این لوله را با نام های دیگری مانند لوله پلی اتیلن فاضلابی شیار دار، لوله آکاردئونی و لوله خرطومی فاضلاب نیز می شناسند. لوله های کاروگیت مصرف زیادی در ساخت فاضلاب شهری دارند. 

مزایای لوله کاروگیت

لوله های کاروگیت از مقاومت بالایی در برابر خوردگی و آسیب دیدگی برخوردار هستند که منجر به افزایش طول عمر آن ها شده و طول عمر آن ها را به بالای ۴۰ سال می رساند. این لوله ها ضریب اصطکاک پایینی دارند و این مورد باعث می شود که هیچ رسوبی در آن ها شکل نگیرد. وضعیت بعدی لوله کاروگیت، انعطاف پذیری بالا و چکش خواری است که او را در مقابل شکنندگی مقاوم می سازد. این لوله ها وزن سبکی دارند که حمل و نقل آن ها را بسیار آسان می کند. همچنین نصب و اتصال آن ها به یکدیگر و سایر لوله ها بسیار آسان می باشد. این لوله ها دارای تنوع زیادی هستند و در قطرهای مختلف تولید می شود.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت لوله مسعود با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

همچنین توانایی بالایی در برابر گرما تا دمای پنجاه درجه دارند و در برابر تمام حلال های آلی، نا محلول می باشند. این لوله ها در برابر اشعه فرابنفش مقاوم بوده و نور خورشید نمی تواند به مواد موجود در این لوله ها آسیب برساند. از طرفی به دلیل فقدان ارزش غذایی، این لوله ها مورد حمله‌ی جوندگان مختلف در طبیعت، قرار نمی گیرند. لوله های کاروگیت به دلیل سطح داخلی صیقلی ای که دارند، خواص هیدرولیکی بالایی دارند و سیال به راحتی در آن ها جریان پیدا می کند.  در این بخش سعی شد همه چیز در مورد مزیت های لوله کاروگیت برای شما بیان شود.

کاربرد لوله های کاروگیت

لوله های کاروگیت در ابعاد و طرح های مختلفی تهیه و تولید می‌شوند که این امر موجب می گردد از آنها در موارد بسیار زیادی استفاده شود. در این قسمت چندین مورد از مهم ترین کاربرد لوله های کاروگیت برای شما بیان خواهد شد. 

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت بهتراشان با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

  • استفاده از لوله کاروگیت در فاضلاب خانگی
  • ایجاد غلاف توسط لوله کاروگیت دور کابل برق و سایر لوله ها
  • استفاده از لوله کاروگیت برای زهکشی
  • استفاده از لوله های کاروگیت با قطر بزرگ تر، برای فاضلاب شهری و بیمارستانی
  • جمع آوری آب های سطحی و انتقال آب به رودخانه از معابر آدم رو
  • استفاده از نیم لوله کاروگیت، برای آبرسانی به مزارع کشاورزی

سخن پایانی

استفاده از هر لوله در بخش مناسب خود موجب کاهش هزینه‌ها و افزایش بازدهی می شود. شما می توانید متناسب با کاربرد لوله های کاروگیت از آنها در بخش‌های مختلف استفاده نمایید. در این مقاله سعی شده همه چیز در مورد لوله کاروگیت برای شما بیان شود تا شما به طور کامل با این لوله ها آشنایی پیدا کنید. شما می توانید برای تهیه لوله کاروگیت به سایت لوله بازار مراجعه کرده و با مشاوران این سایت در ارتباط باشید پس از کسب راهنمایی‌های لازم از طریق سایت لوله بازار اقدام به خرید لوله کاروگیت نمایید.

برای خرید آسان و اطلاع از قیمت آذین با کارشناسان لوله بازار در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *